sama ikuinen kysymys mutta voisiko joku ystävällisesti kertoa teneriffan (etelä-osan) säästä maaliskuun puolivälissä-lopussa...
Olen lähdössä perheen kanssa lomalle kys.paikkaan ja matkaa varatessa olin "varma" että lämpöä riittää.
Nyt luin jutun missä säästä puhuttiin epävakaisena..
Siis joku jolla kokemusta/tietoa kyseisestä asiasta, please jaa tietosi!
Löysin netistä vain 5vrk:n ennusteita...
Asiallisia vastauksia kiitos :)
sää...
2
568
Vastaukset
Oman kokemukseni mukaan on ollut tuohon aikaan hienot kelit. Tuossa yksi yleistason kuvaus Teneriffan säästä.
http://www.tenerife-casa.com/html/weather_uk.html- ookke kara
Tämä sää ennustus on mielestäni sanoisinko mahdoton yhtälö, olisin hyvin rikas mies jos sen tietäisin, mutta sen voin sanoa, kymmenien käyntikertojen kokemuksella, että kyllä lämmintä riittää. Voipi olla hellettä tai sitten tällaista suomen kesän kaltaista lämpötilaa. Viime vuoden maaliskuussa oli joitakin sadepäiviä, joka kyllä yleensä on poikkeus, mutta eihän sitä kukaan tiedä, nuo viiden vuorokauden ennusteetkin ovat ennusteita. Minä en murehdi niin kauheasti Teneriffan säästä, koska aina joinakin päivinä paistaa ihan riittävästi, ja siellä pilvinenkin sää ruskettaa. Olen ollut siellä loka, marras, joulu, helmi, maalis ja huhtikuussa ja vielä tuolla sateiseksi sanotulla pohjoispuolella, Puerto de la Cruzissa, eikä ole sielläkään tarvinnut pettyä, ole vaan rauhallisella mielellä ja katsele itsellesi hyvät voiteet valmiiksi, ettei nenän pää pala. Hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2526547
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m295037- 982975
- 412347
- 322173
- 572095
- 1081883
- 241820
- 271592
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2361574