Aloitetaan maalaaminen

sutit heilumaan

maalataan väreissä miten koet palstan mielekkyyden/tason.

Vihreä = vapaatyyli
keltainen = arvoituksellinen
Vaaleanpunainen = kriittinen
tummanpunainen = erittäin kriittinen
musta = arvostellaan kirjoittamaasi tyylittömästi.

Perustele valitsemaasi väriä.
Itse valitsen väriksi keltaisen, koska koen sen näin.

8

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo maalit

      yhteen purkkiin ja sekoitan, katson sitten miltä väri näyttää:)

      • KAIKKIKO

        olet valinnut kaikki värit. :)


      • sanoisinko...
        KAIKKIKO kirjoitti:

        olet valinnut kaikki värit. :)

        P....n väristä kuin joskus tämä palsta.


    • Pitää aloittaa yhden huoneen katon panelien saumojen maalaminen vielä tänään. Väri on suunnilleen kerma.
      En maalaa mitään koskaan valkoisella, vaan maali on aina sävytetty.

      Siinä vastauskin: kerma !

    • minäitte ;)

      ''
      * Vihreä sisääntulo-ovi joka pois lähtöpuolella eli sisäpuolelta katsottuna on tummanpunainen
      ''
      * Vihreä lattia
      ''
      * Keltainen katto
      ''
      * Mustat seinät joilla vaaleanpunainen risuaitakuviointi metrinkorkuisina raitoina ympäriinäsä ja aidalta nousee erikokoisia keltaisia ja vihreitä ilmapalloja, mutta vain muutamia.

      • mies-v57

        Tämän kun lukee,niin alkaa palstan syvin
        henkinen olemus paljastua ja melkein vaipuu transsiin.

        Tyylikän ja kirpeän raikas arvio ja versio.
        Nuo ilmapallot oli piste iin päälle.
        Ja etenkin tuo "vain muutamia".

        Tyylikästä kerrassaan.Kiitos!


    • mies-v57

      Koetan nyt sitten selvittää eri tavoin.Myönnän
      että tuo äskeinen luiskahti pois ulos aiheesta.

      Palstan ylläpitäjän tarkoitus on alunperin ollut ihan hieno.Aikuisten keskustelupaikka.

      Jokainen keskustelija tuo oma "värinsä" tänne omasta elämästää.Jokainen kirjoitus kuvaa kunkin sen hetkisiä vireitä.Tuo oman tasonsa tänne

      Tätä palstaa pitää minusta siis arvioida,
      mitä vähän tarkoitin poistamassani avauksessa,
      kunkin kirjoituksen mukaan.

      Yleisväri vaihtelee jokaisen kirjoituksen kohdalla.Ja kun ntiedetään että useat
      kirjoittavat eri nimillä.Kirjoittavat miehinä ja
      laittavat vastauksen naisena.

      Aika turhauttavaa siten väreissä ajatteleminen.
      Kun se palstan todellisuus on aika piilossa.

    • sille että...

      se vaihtelee vuorokauden ja päivien mukaan.
      Mutta tummanpunaiseksi ja jopa mustaksi arvostelen ja siitä syystä kun näen miten olen tullut kohdelluksi "eräiden"taholta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe