ihan vapaasti näyttäköön.
Miksi aikuiset naiset ovat kateellisia, jos toisella menee hyvin miesmarkkinoilla?
Miksi miehet ovat kateellisia, jos toisella on parempi auto?
Kel onni on
55
1780
Vastaukset
- HTZA
tuntevan asian niin kerro, ole hyvä.
- aloittaja
jos vastauksen tietäisin. Saahan sitä ihmetellä, ehkä joku jopa tietää vastauksenkin?
- HTZA
aloittaja kirjoitti:
jos vastauksen tietäisin. Saahan sitä ihmetellä, ehkä joku jopa tietää vastauksenkin?
kerroit vain mielipiteesi.
Ja hait niille vahvistusta. - aloituksessani
HTZA kirjoitti:
kerroit vain mielipiteesi.
Ja hait niille vahvistusta.mutta aloituksessani oli myös kaksi kysymystä herraseni.
- HTZA
aloituksessani kirjoitti:
mutta aloituksessani oli myös kaksi kysymystä herraseni.
ensin kerroit asenteesi, eli kateellisuuden.
Ja sitten tuli se perinteinen: Eikö vaan? - Nyt huomaan että olen kade
HTZA kirjoitti:
Ja sitten tuli se perinteinen: Eikö vaan?Minä olen ainakin kateellinen HTZA:lle siitä miten hyvin hän pystyy analysoimaan tänne kirjoitettuja tekstejä. Itse olen suoraviivaisempi ajattelija.
- HTZA
Nyt huomaan että olen kade kirjoitti:
Minä olen ainakin kateellinen HTZA:lle siitä miten hyvin hän pystyy analysoimaan tänne kirjoitettuja tekstejä. Itse olen suoraviivaisempi ajattelija.
Koko maailma on täynnä sieluja jotka odottavat sinua ja kirjoituksiasi.
Kaikkien ihmisten ajatukset ovat arvokkaita.
Yksi kirjoittaa noin ja toinen nuin.
Anna palaa vaan, joku niitä lukee ja joku pitää niitä kullanarvoisina.
Ei pelkkä "älykäs" sanailu saa olla tavoite eikä ihanne. - aloittaja
HTZA kirjoitti:
Ja sitten tuli se perinteinen: Eikö vaan?väärin, enkä lähde sellaiseen leikkiin nyt mukaan. Aloitukseni oli ihan asiallinen, älä pilaa sitä provoilemalla sanoja suuhuni, joita en ole sanonut.
- HTZA
aloittaja kirjoitti:
väärin, enkä lähde sellaiseen leikkiin nyt mukaan. Aloitukseni oli ihan asiallinen, älä pilaa sitä provoilemalla sanoja suuhuni, joita en ole sanonut.
Mitä sillä tarkoitatkaan, en usko olevani.
Ja sanojasi en ole laittanut suuhusi.
Sinä sanoit ne ihan itse.
Asiallisuudesta voisin mainita sen, edelleen, että kysyit mielipidettä omiin ajatuksiisi.
Kenen asiallisuudesta me nyt sitten keskustelemme?
- kotikiusattu
pätkän vertaa kiinosta naapurin mersu,mut herra varjelkoon jos se onneton ostaa niitä koivuhalkoi.
- aloittaja
koivuhalkoja. Pitääkö niistä olla kateellinen ja jos niin miksi? Ostin kymmenen mottia syksyllä valmiiksi klapittuina.
- kotikiusattu
aloittaja kirjoitti:
koivuhalkoja. Pitääkö niistä olla kateellinen ja jos niin miksi? Ostin kymmenen mottia syksyllä valmiiksi klapittuina.
siinä on yks pullistelija,laita osote esiin niin tuun kuolaamaan.
Ei köyhällä riitä pienet eläkepennit tuollaisiin ostoksiin.
Ihme kun et sanonut sulla olevan niin hienon hellan et ainoostaan paneeli palaa siinä. - aloittaja
kotikiusattu kirjoitti:
siinä on yks pullistelija,laita osote esiin niin tuun kuolaamaan.
Ei köyhällä riitä pienet eläkepennit tuollaisiin ostoksiin.
Ihme kun et sanonut sulla olevan niin hienon hellan et ainoostaan paneeli palaa siinä.hellaani kehua, ettet mustaksi muutu, mutta ne puut tuli sitten kotiin tuotuna. Kuutisen sataa ne maksoivat, plus pikkupalkkio naapurin lapsille, että kantoivat ne liiteriin.
- kotikiusattu
aloittaja kirjoitti:
hellaani kehua, ettet mustaksi muutu, mutta ne puut tuli sitten kotiin tuotuna. Kuutisen sataa ne maksoivat, plus pikkupalkkio naapurin lapsille, että kantoivat ne liiteriin.
kääntää puukkoo haavas,lapsityövoiman käyttökin vielä.
- aloittaja
kotikiusattu kirjoitti:
kääntää puukkoo haavas,lapsityövoiman käyttökin vielä.
ottaa siitä mitään pultteja oikeasti. Eikä ole lapsityövoiman väärinkäyttöä, kun maksaa työstä runsaan palkkion. Sanoisin että se mainosten jako, jota naapurin lapset tekevät, on tämän maan pahinta laillista lapsityövoiman väärinkäyttöä, kun saavat niistä vain kaksi senttiä kappaleelta ja aikaa muutaman sadan lehden jakoon kuluu omakotialueella useita tunteja. Ajattelehan sitä.
- tammikuun likka
aloittaja kirjoitti:
ottaa siitä mitään pultteja oikeasti. Eikä ole lapsityövoiman väärinkäyttöä, kun maksaa työstä runsaan palkkion. Sanoisin että se mainosten jako, jota naapurin lapset tekevät, on tämän maan pahinta laillista lapsityövoiman väärinkäyttöä, kun saavat niistä vain kaksi senttiä kappaleelta ja aikaa muutaman sadan lehden jakoon kuluu omakotialueella useita tunteja. Ajattelehan sitä.
Saa "ykkösestä" 1,6 senttiä kpl ja muista 0,6 senttiä kpl, jos eivät ole hiljakkoin nousseet. Tyttäreni jakaa ja palkka on turhan pieni lajitteluineen ja jakoineen. Toisaalta, tyvestähän sitä latvaan noustaan. (Meni ohi aloituksen, mutta jatkoin tuohon mainos osioon).
- kotikiusattu
aloittaja kirjoitti:
eipä toi summa suurelta kuulosta,no heitä ei sitten kannata kadehtia.
- aloittaja
tammikuun likka kirjoitti:
Saa "ykkösestä" 1,6 senttiä kpl ja muista 0,6 senttiä kpl, jos eivät ole hiljakkoin nousseet. Tyttäreni jakaa ja palkka on turhan pieni lajitteluineen ja jakoineen. Toisaalta, tyvestähän sitä latvaan noustaan. (Meni ohi aloituksen, mutta jatkoin tuohon mainos osioon).
vaikka meni aloituksen ohi, minusta tuokin asia on keskustelun arvoinen. Kukaan järkevä aikuinen ei lähtisi sillä palkalla töihin, siksi huijaavat lapsia sen työn tekemään. Minusta se on huijausta, tai oikeammin se on kiristystä, koska sen ikäiset lapset eivät oikein muuta vakinaista työtä vielä saa tehdä, tai koulunkäynti estää tekemästä.
Ainoa mitä siitä mielestäni saa pienen palkan ja rakkuloitten lisäksi, on tieto ettei rahaa saa tekemättä töitä sen eteen.
- Nepparis
joilla itsellä ei käy tuuri miesasioissa, eivät soisi sitä kenellekkään toisellekkaan.
- tuomitaan
tyhmäksi, valehtelijaksi, tai muuten "osassaan onnelliseksi", jos väittää olevansa oikeasti onnellinen.
Kaipa täällä on katkeruuden silmä?
Miehet eikä naiset ole mitään, ihmiset ovat.- sinikauno
täällä ainakin haukutaan. Ei voida millään uskoa että joku on hyvä, mukava ihminen ja että sillä menee hyvin myös miesasioissa. Katkeraa tekstiä sellainen, sääliksi käy niitä naisia. Muuttuisivat ystävällisimmäksi miehiä kohtaan, niin heilläkin olisi pieni mahdollisuus miesmarkkinoilla. Mutta kuin ei, ollaan vaan niin katkeraa että ja näytetään se myös. Ihan naurattaa kun niitä katkeruustekstejä täältä lueskelee.
- Nepparis
pätee miesten autoasioissa. Jos itsellä ei ole varaa komeaan autoon, ei saisi naapurillakaan olla. Jos naapurilla on hieno auto, haukkutaan sen auton ominaisuudet, ettei sellaista ostettais tähän taloon, vaikka varaa muka olis!
- Pirre*
miesmarkkinat?
- t.l.
Enpäs tiedä, saattaisin mennä :)))) jos nyt ei muuta tekemistä just siinä kohtaa olis.
*Miesmarkkinat* :( - ennenvanhaan
sotaväen kutsunta tilaisuuksia sanottiin "mulkku markkinoiksi" ajatelkaas naiset sitä.
- jokapuolella
on miesmarkkinat, kun silmänsä auki pitää ja on ystävällinen olemus.
- Pirre*
t.l. kirjoitti:
Enpäs tiedä, saattaisin mennä :)))) jos nyt ei muuta tekemistä just siinä kohtaa olis.
*Miesmarkkinat* :(keksivät, - ennen oli vain hevosmarkkinat, syysmarkkinat ja Tammimarkkinat, - nyt siis jo miesmarkkinatkin :)
Varmaan on naisrahvasta niillä markkinoilla..hi.:) - missä?
Pirre* kirjoitti:
keksivät, - ennen oli vain hevosmarkkinat, syysmarkkinat ja Tammimarkkinat, - nyt siis jo miesmarkkinatkin :)
Varmaan on naisrahvasta niillä markkinoilla..hi.:)Minä nukuin taas onneni ohi..
- Pirre*
missä? kirjoitti:
Minä nukuin taas onneni ohi..
et menettänyt mitään merkittävää..:)
Ehkä aloittaja tarkoitti miesten markkinoita, tällä palstalla; naisiahan on ylivoimaisesti enemmän vapailla markkinoilla meidän ikäluokassakin, jo..
- kateus**
kamala sana onkin ja vielä kamalampi joka sitä viittaa kantaa.
- eventuel
aivan samaa mieltä. Kamala ihminen on kateellinen ihminen.
- minkä vuoksi
eventuel kirjoitti:
aivan samaa mieltä. Kamala ihminen on kateellinen ihminen.
pitäisi ketään kadehtia?
Jos huomaa itsessään sellaisia piirteitä, ne tulisi käyttää positiivisena energiana ja hyödyntää itsensä tervehdyttämiseen kateuden kierteestä. - eventuel
minkä vuoksi kirjoitti:
pitäisi ketään kadehtia?
Jos huomaa itsessään sellaisia piirteitä, ne tulisi käyttää positiivisena energiana ja hyödyntää itsensä tervehdyttämiseen kateuden kierteestä.eivät ymmärrä käyttää sitä energiaa positiivisempaan ajatteluun.
- sen taidon
eventuel kirjoitti:
eivät ymmärrä käyttää sitä energiaa positiivisempaan ajatteluun.
jokainen kun osaisi.
Joskus jokaisella saattaa olla hetkiä, jolloin energia menee miinusmerkkiseksi.
Niin ja sehän alkaa jo hiekkalaatikolla ja jatkuu läpi elämän..
- Anskuliini
Miksi naiset on mulle kateellisia kun mun lapset on maailmalla, asun yksin ja tulen erinomaisesti toimeen yksikseni?
- aloittaja
minulta kysy, kun minä kysyin suht samaa asiaa. Miksi naiset ovat kateellisia ylipäätänsä toisilleen? Aloitukseni voi lukea myös noin, mikäli ei halua pilkkua jäädä viilaamaan.
Ja nyt minun on poistuttava joksikin aikaa, on perhe hoidettavana ja oma kultainen mies kutsui. :) elävässä elämässä?
Joskus tulee mieleen kysymys, että onko vahinilo ainoa aito ilo, jota jotkut suomalaiset voivat kokea toisten puolesta.;))
En muuten luule, että miehet ovat paljonkaan naisia parempia tässäkään asiassa.;))- Anskuliini
optimisti-orvokki kirjoitti:
elävässä elämässä?
Joskus tulee mieleen kysymys, että onko vahinilo ainoa aito ilo, jota jotkut suomalaiset voivat kokea toisten puolesta.;))
En muuten luule, että miehet ovat paljonkaan naisia parempia tässäkään asiassa.;))sanotaan suoraan, johtuu varmaan siitä kun olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.
- Anskuliini
aloittaja kirjoitti:
minulta kysy, kun minä kysyin suht samaa asiaa. Miksi naiset ovat kateellisia ylipäätänsä toisilleen? Aloitukseni voi lukea myös noin, mikäli ei halua pilkkua jäädä viilaamaan.
Ja nyt minun on poistuttava joksikin aikaa, on perhe hoidettavana ja oma kultainen mies kutsui. :)oli, että miksi naiset on kateellisia jos joku onnistuu miesmarkkinoilla.
Minua kadehditaan ilman miestäkin, onnellisia ihmisiä kadehditaan varmaan aina. - aloittaja
Anskuliini kirjoitti:
oli, että miksi naiset on kateellisia jos joku onnistuu miesmarkkinoilla.
Minua kadehditaan ilman miestäkin, onnellisia ihmisiä kadehditaan varmaan aina.mutta pikaisesti vastaan vielä. Tiedän mikä kysymykseni oli, mutta kai sen voi vääntää siksikin että miksi naiset yleensä ovat kateellisia toisilleen? Olet oikeassa, meitä onnellisia kadehditaan aina. Hyvät yöt sulle. :)
- täti puskasta
asiaa ole olemassakaan, mistä joku ei olisi kateellinen.
En lukenut yhtään vastattua viestiä, mutta tätä kateutta on kaikissa ikäryhmissä, niin nuorissa, keski-ikäisissä, vanhoissakin, olipa asia sitten ihan mikä tahansa positiivisessa mielessä.
Sitten on lajinsa nämä vahingoniloiset.- aloittaja
taitaa olla. Paitsi että itse en osaa olla kenellekkään kateellinen. Johtunee siitä että olen oppinut pitämään huolen omista asioistani ja siitä että tunnen että minulta ei puutu mitään, näin on hyvä olla kuin nyt on. :)
Vahingoniloiset ihmiset ovat ilmeisesti myös kateellisia jollain lailla. Otan esimerkiksi vaikka sen auton. Jos joku jolla on huonompi auto, huomaa että joku parempi auto on rytyssä vaikka tienposkessa, niin huonomman auton omistaja ajattelee melko varmasti, siis jos on kateellinen ihminen, että hyvä hyvä.
No niin, televisiosta alkoi mielettömän hauska komedia, voin suositella huumorintajuisille, olen nähnyt sen ennenkin ja aion katsoa sen nytkin. :)
- yksi muija
En todellakaan kadehdi ketään naista, joka on löytänyt miehen. Totuus on, että säälin. Nettisivuilta tai lehdenpaltalta löytynyt mies on melkoinen riski. Mitkä ovat miehen taustat, montako liittoa takana ja millinen lapsilauma. Nämä miehet ovat vain hakemassa taas huoltajaa ja elättäjää. Kyllä mies voi olla todella gentlemanni vähän aikaa, mutta pian se rapisee.
Olen nähnyt monen 50 -naisen menevän tähän ansaan ja mitä on jäänyt jäljelle, lähes kaiken menettänyt nainen.
Eräs tuttava oli niin rakastunut, vaikka kuinka työyhteisössä yrittetiin kertoa, että pane nyt jäitä hattuun, mutta ei auttanut. Avioon oli päästävä, vaikka mies oli tunnettu huithapeli. Naisen talo pantiin myyntiin ja hankittiin yhteinen asunto naisen rahoilla ja kylläpä mies oli pian valmis eroamaan. Erossa nainen joutui maksaaan puolet jo kerran maksamastaan asunnosta miehelle. Mies oli vielä kehuskellut kylillä kuinka ovela oli ollut. Lähes samanlaisia tapauksia on monta muutakin ympäristössä. Muutamissa tapauksissa nainen on vielä hakattu muutamaan kertaan sairaalakuntoon, eli käykö kateeksi?- toinen muija
Hyvä muija, näin käy kun alkaa liikaa luulottelemaan näillä mittarilukemilla. Ei tosiaan ole ketään jota kadehtisin. Tämänkin ketjun aloittajan "onni" on niin imelää hunajaa, että sokeri tarttuu sormiin.
- aloittaja
niin, että ne ovat nettisivuilta, tai lehtien palstoilta löydettyjä miehiä?
Minä ajoin aloituksellani takaa ainoastaan sitä, että "nainen löytää itselleen hyvän miehen ja on onnellinen sen kanssa" ja "ettei muut naiset kestä sitä että toinen VOI olla onnellinen löytämänsä miehen kanssa ja on siksi kateellinen", en edes ajatellut mitään tuollaista kuin sinä. Ainoastaan skeptiset ihmiset ajattelevat noin kuin sinä tästäkin aloituksesta. Ikävää että tuttavanaisellesi on käynyt niin. Miehiä on muuallakin kuin netissä ja lehtien palstoilla. Sinä taiat olla sitten ihan ukoton, kun säälit naisia joilla on mies? - aloittaja
toinen muija kirjoitti:
Hyvä muija, näin käy kun alkaa liikaa luulottelemaan näillä mittarilukemilla. Ei tosiaan ole ketään jota kadehtisin. Tämänkin ketjun aloittajan "onni" on niin imelää hunajaa, että sokeri tarttuu sormiin.
sen missä minä olen tässä ketjussa onneani kuuluttanut? Luin ketjun läpi, enkä löytänyt muuta kuin maininnan perheestäni, aivan tavallisen maininnan. Joten kerro nyt missä kohtaa onnestani olen hehkuttanut? Et pysty kertomaan, veikkaan niin. Ja toisekseen, jo se että sanoit "tämänkin ketjun aloittajan "onni" on niin imelää hunajaa, että sokeri tarttuu sormiin" -osoittaa sen että olet kateellinen minulle, vaikka en ole mistään onnesta edes hehkuttanutkaan, oletit vain niin, heh.
- ilkimys
En osaa olla kateellinen toisten kumppaneista.
Parisuhteen auvoista totuuttahan ei sivulliset tiedä.
Materia on jokaisen oma asia. Kuka panostaa mihinkin.
Kaikkien arvomaailmat eivät ole identtisiä!
Mutta ilkeyteni tunnustan.
Jäädessäni työttömäksi 50:n ikävuoden pinnassa ilkeilin avoimen vahingoniloisille "ystävilleni".
Ratkaisumme oli suunniteltu joten kerroin "ystävillemme" peittelemättä epätoivoisista, 3kk:n työnhakumatkoistamme Espanjaan.
Tukikohtana oma asunto.
Odotin myötätuntoa EU-sponsoroimille pätkätöille (konsulttitoimeksiannot) Suomessa.
Olivat tarpeen EU-työnhaun uusimiseksi.
Valittelin Espanjan työkkärin henkilökunnan puutteellista mielenkiintoa liikkumistamme kohtaan. Karibian ja kaksi Välimeren risteilyä.
Niili, Mexico ym.
Ei tarjottu töitä eikä koulutusta.
"Neutraalien" tuttavieni kanssa olin normaalin hillitty mutta ne työttömyydestäni vahingoniloiset!
Enkä kadu vieläkään!
Onnen näyttämisen lisäksi on joskus paikallaan myös iloita toisen onnesta ja tuoda myös ilonsa julki.
Jotkut ovat kyllä epäluuloisia arvellen vilpitöntä onnittelua keljuiluksi.- aloittaja
"parisuhteen auvoista totuuttahan ei sivulliset tiedä", silti naiset ovat kateellisia toisilleen, kun vain LUULEVAT että toisilla menee hyvin. Mielestäni se on pahanilkistä kateutta sekin. Toisilla ei saa mennä hyvin, jos itselläkään ei mene. Eli yleensä ne kateelliset ovat ilmeisesti itse ukottomia, tai sitten he ovat omiin ukkoihinsa kyllästyneitä, mutta niin sidottuja muka, etteivät itse uskalla etsiä itselleen sitä "parempaa" miestä.
Ja tuosta työttömyys/työllisyys asiasta sen verran että kun itse olin työtön, mulle voivoteltiin, että kunpa saisit töitä. Ja sitten kun sain töitä, osoittivat he kummallisesti mieltään siitäkin, ikäänkuin erkanivat minusta, siis muutama "ystävä". Joillekin vain mikään ei ole hyvä. - laji olemassa***
aloittaja kirjoitti:
"parisuhteen auvoista totuuttahan ei sivulliset tiedä", silti naiset ovat kateellisia toisilleen, kun vain LUULEVAT että toisilla menee hyvin. Mielestäni se on pahanilkistä kateutta sekin. Toisilla ei saa mennä hyvin, jos itselläkään ei mene. Eli yleensä ne kateelliset ovat ilmeisesti itse ukottomia, tai sitten he ovat omiin ukkoihinsa kyllästyneitä, mutta niin sidottuja muka, etteivät itse uskalla etsiä itselleen sitä "parempaa" miestä.
Ja tuosta työttömyys/työllisyys asiasta sen verran että kun itse olin työtön, mulle voivoteltiin, että kunpa saisit töitä. Ja sitten kun sain töitä, osoittivat he kummallisesti mieltään siitäkin, ikäänkuin erkanivat minusta, siis muutama "ystävä". Joillekin vain mikään ei ole hyvä.nimittäin sellainen, joka on päättänyt tuhota kanssaihmisen hinnalla millä hyvänsä, kaivamalla kaiken mahdollisen hänestä ja levittämällä sitä jokapuolelle.
Halusi kuulemma vaan nähdä siivet mustuneena? - aloittaja
laji olemassa*** kirjoitti:
nimittäin sellainen, joka on päättänyt tuhota kanssaihmisen hinnalla millä hyvänsä, kaivamalla kaiken mahdollisen hänestä ja levittämällä sitä jokapuolelle.
Halusi kuulemma vaan nähdä siivet mustuneena?siinäkin tapauksessa on kyse jonkinlaisesta kateudesta. Joku syy aina löytyy ja yleensä se on kateus toisen hyvinvoinnista.
- ilkimys
aloittaja kirjoitti:
Ja tuosta työttömyys/työllisyys asiasta sen verran että kun itse olin työtön, mulle voivoteltiin, että kunpa saisit töitä. Ja sitten kun sain töitä, osoittivat he kummallisesti mieltään siitäkin, ikäänkuin erkanivat minusta, siis muutama "ystävä". Joillekin vain mikään ei ole hyvä.Olen pääsääntöisesti hyväuskoinen ja sinisilmäisyydessäni kuvitellut yleensä tyytyväisen julkisivun aitouteen mutta helvetinmoisia yllätyksiä on tullut.
Rakastava aviomies on esimerkiksi eteisessämme vetänyt vaimoaan turpiin ja seuraavana päivänä on jälleen vannottu rakkautta.
Vaimo puoli naamaa mustana ja turvoksissa.
Yms.
En ole havainnut vaimossani mitään kateuteen vivahtavaakaan vaikka hän on yhtä hyväuskoinen minun kanssani.
Jonkun kerran, jälkeen päin, olen ajatellut muutaman tuttavarouvan tarkoitusperiä heidän ehdotettuaan intiimiä kanssakäymistä kanssani.
Tilanteet olivat kiusallisia.
Enhän minä kaverin vaimoa!
Nyt, tarkemmmin ajatellen, ko. rouvien aloitteellisuuden takana ei välttämättä olekaan ollut minun vastustamaton charmini vaan mahdollisesti muut tarkoitusperät.
Ko. tapaukset kerroin vaimolleni mutta tätä mahdollisuutta "anteliaat" rouvat aivan ilmeisesti eivät ottaneet huomioon.
Siinäkin mielessä olen ilkeä että avoimen mustasukkaisille tuttavaukoille olen kertonut vaimoni muutaman kerran vuodessa tekemistä tyttöjen matkoista, sävyyn: "Voihan hitto. Taas ollaan kesäleskenä kaksi viikkoa" tyyliin.
Ovatko kaverit vahingoniloisia tai kateellisia?
En tiedä!
Emme ole syvällisemmin ajatelleet mutta omat reviirit, vapaus ja luottamus saattavat olla kyllästymisen torjujia? - aloittaja
ilkimys kirjoitti:
Olen pääsääntöisesti hyväuskoinen ja sinisilmäisyydessäni kuvitellut yleensä tyytyväisen julkisivun aitouteen mutta helvetinmoisia yllätyksiä on tullut.
Rakastava aviomies on esimerkiksi eteisessämme vetänyt vaimoaan turpiin ja seuraavana päivänä on jälleen vannottu rakkautta.
Vaimo puoli naamaa mustana ja turvoksissa.
Yms.
En ole havainnut vaimossani mitään kateuteen vivahtavaakaan vaikka hän on yhtä hyväuskoinen minun kanssani.
Jonkun kerran, jälkeen päin, olen ajatellut muutaman tuttavarouvan tarkoitusperiä heidän ehdotettuaan intiimiä kanssakäymistä kanssani.
Tilanteet olivat kiusallisia.
Enhän minä kaverin vaimoa!
Nyt, tarkemmmin ajatellen, ko. rouvien aloitteellisuuden takana ei välttämättä olekaan ollut minun vastustamaton charmini vaan mahdollisesti muut tarkoitusperät.
Ko. tapaukset kerroin vaimolleni mutta tätä mahdollisuutta "anteliaat" rouvat aivan ilmeisesti eivät ottaneet huomioon.
Siinäkin mielessä olen ilkeä että avoimen mustasukkaisille tuttavaukoille olen kertonut vaimoni muutaman kerran vuodessa tekemistä tyttöjen matkoista, sävyyn: "Voihan hitto. Taas ollaan kesäleskenä kaksi viikkoa" tyyliin.
Ovatko kaverit vahingoniloisia tai kateellisia?
En tiedä!
Emme ole syvällisemmin ajatelleet mutta omat reviirit, vapaus ja luottamus saattavat olla kyllästymisen torjujia?kun kerroit vaimollesi näistä "tarjouksista", oisit kertonut näiden tarjoajien miehille niistä myös.
Et sinä ole ilkeä, olet hauska, minun mielestäni. Pientä ilkikurisuutta ansaitsevatkin sellaiset kaikesta kateilijat. ;) Kaikki naiset eivät olekkaan kateellisia, toivottavasti viestini ei siltä vaikuttanut? Minä en ole ja hienoa ettette sinä ja vaimosikaan ole. :) - ilkimys
aloittaja kirjoitti:
kun kerroit vaimollesi näistä "tarjouksista", oisit kertonut näiden tarjoajien miehille niistä myös.
Et sinä ole ilkeä, olet hauska, minun mielestäni. Pientä ilkikurisuutta ansaitsevatkin sellaiset kaikesta kateilijat. ;) Kaikki naiset eivät olekkaan kateellisia, toivottavasti viestini ei siltä vaikuttanut? Minä en ole ja hienoa ettette sinä ja vaimosikaan ole. :)Miehille juoruaminen!
Ei juolahtanut mieleenkään.
En halunnut aiheuttaa epäsopua vanhojen kavereitteni liittoihin!
Vannotin vaimoanikin pitämään pokerinsa.
Outo sattumus.
Tänään tapasin monen vuoden takaisen tuttavani. Kaverilla oli silmä mustana.
Ei selitellyt ovenpieliä vaan kertoi akateemisesti koulutetun, herttaisen vaikutelman antavan vaimonsa pamauttaneen siihen nyrkillä.
Menemättä yksityiskohtiin kerron vain raivottaren kutsuneen poliisit paikalle.
Alkoholilla ei ollut osaa tapahtumassa.
Tapahtuman jatkokäsittely on auki.
Säälittää vain kolmen -10 vuoden ikäisten lapsien osa.
Se julkisivu! - aloittaja
ilkimys kirjoitti:
Miehille juoruaminen!
Ei juolahtanut mieleenkään.
En halunnut aiheuttaa epäsopua vanhojen kavereitteni liittoihin!
Vannotin vaimoanikin pitämään pokerinsa.
Outo sattumus.
Tänään tapasin monen vuoden takaisen tuttavani. Kaverilla oli silmä mustana.
Ei selitellyt ovenpieliä vaan kertoi akateemisesti koulutetun, herttaisen vaikutelman antavan vaimonsa pamauttaneen siihen nyrkillä.
Menemättä yksityiskohtiin kerron vain raivottaren kutsuneen poliisit paikalle.
Alkoholilla ei ollut osaa tapahtumassa.
Tapahtuman jatkokäsittely on auki.
Säälittää vain kolmen -10 vuoden ikäisten lapsien osa.
Se julkisivu!tuli vähän ajattelemattomasti se että oisit kertonut rouvien miehille myös. En itsekään juorua, niin miksi kehoitin sinuakaan niin tekemään. Hyi minua!
Ei se koulutus sitä katso, miten kotiasioissa toimitaan. Sääli niitä lapsia tosiaan.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306