huono itsetunto

-tyttöpieni--

olen omasta mielestäni aika puhelias.
tai haluaisin puhua.
kun tapaan ihmisiä, päässäni on tuhansia puheenaiheita. ja puheet laukkaa kun hevonen.
mutta kun avaan suuni sieltä ei tule kun kolmen kirjaimen sanoja. tyyliin. aha. just. joo ym.
en saa sanoja ulos.
ja monesti en uskalla puhua.
pelkään että sanon jotain todella noloa
tai jotain väärin.
olen muutenkin tuhottoman ujo.
humalassa olen taas oma itseni,
puhun ja puhun. pälpätän jne.
avaudun kanssa humalassa.
sen takia olen mielummin kännissä kun selvänä,
miten vois saada sen humala-minän esiin selvinpäin? ;o

7

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • earherh
    • 17goingto18boy

      Moi :)
      Sano vaan mitä oot mieltä.
      Vaik sanositkin jotakin noloo niin ei se mitään koska elämmästä oppii kun virheitä tekee.
      Se ei opi, joka virheistään ei opi :)
      Kunhan vaan katot ettei sun suusta mitään hirveen törkeet tuu niin kyl sä pian opit olee oma rento ittes :)
      Ja jos kokoajan olis kännis niin eihän siit mitään hyvää pitkällä tähtäimellä seuraa :)
      Tsemppiä ja Jumalan siunausta :)

    • kuunkulta

      olen huomannut etten pysty puhumaan vieraille ihmisille,asioista jotka minua oikeasti puhuttavat.Tutuillekkin on joskus vaikea puhua.Varsinkin asiat,joista toiselle voi tulla pahamieli,ovat minulle asioita,joista en halua puhua.Pidän asioita paljon sisälläni ja itken paljon tämän takia.

      Sinun pitäisi oppia,että olet sama ihminen sekä humalssa että selvinpäin.Muuta en osaa sanoa kuin että uskalla olla oma itsesi,teidän että se on vaikeaa,mutta harjoittelemalla se onnistuu.Tsemppiä =)

      • oooo

        "Pidän asioita paljon sisälläni ja itken paljon tämän takia."

        minä olen samassa jamassa kuunkulta,


    • .,.,.,.,

      Puheliasuushan johtuu (kännissä siis) siitä, et estot poistuu. Et ajattele mitä sanot, annat mennä vaan. Jos siis tahdot puhua pälpättää kuin kännissä, ni älä ajattele ; )

    • Ujopelkuri...

      Hele... ... Ite en tiedä... mä puhun kyllä selvänä ja paljon - se, että puhunko järkeviä, on toinen juttu. Yleensä saan aikaan kiusaantuneen hiljaisuuden ja sit sen, että kohta seisonki yksin siinä missä puhelin. Jos joku tarvii ihmiskarkotinta nii mut saa palkata. Huoh... ujous - kirous se on. Ei ku itsetunnon kohennukseen sitte... ... tosin en kyllä tiiä miten...

    • Samaa ongelmaa vähän täälläkin podetaan. Kavereiden kesken pystyn puhumaan ihan normaalisti, mutta tuntemattomia ihmisiä lähestyminen tutustumismielessä on aivan järkyttävän vaikeeta. Humalassa sitten saattaakin jo uskaltaa tuntemattomille puhua. Ainoa mitä tohon voin itse sanoa on, että rohkeutta vaan ja ei pidä miettiä mitä muut ajattelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe