olen omasta mielestäni aika puhelias.
tai haluaisin puhua.
kun tapaan ihmisiä, päässäni on tuhansia puheenaiheita. ja puheet laukkaa kun hevonen.
mutta kun avaan suuni sieltä ei tule kun kolmen kirjaimen sanoja. tyyliin. aha. just. joo ym.
en saa sanoja ulos.
ja monesti en uskalla puhua.
pelkään että sanon jotain todella noloa
tai jotain väärin.
olen muutenkin tuhottoman ujo.
humalassa olen taas oma itseni,
puhun ja puhun. pälpätän jne.
avaudun kanssa humalassa.
sen takia olen mielummin kännissä kun selvänä,
miten vois saada sen humala-minän esiin selvinpäin? ;o
huono itsetunto
7
849
Vastaukset
- earherh
- 17goingto18boy
Moi :)
Sano vaan mitä oot mieltä.
Vaik sanositkin jotakin noloo niin ei se mitään koska elämmästä oppii kun virheitä tekee.
Se ei opi, joka virheistään ei opi :)
Kunhan vaan katot ettei sun suusta mitään hirveen törkeet tuu niin kyl sä pian opit olee oma rento ittes :)
Ja jos kokoajan olis kännis niin eihän siit mitään hyvää pitkällä tähtäimellä seuraa :)
Tsemppiä ja Jumalan siunausta :) - kuunkulta
olen huomannut etten pysty puhumaan vieraille ihmisille,asioista jotka minua oikeasti puhuttavat.Tutuillekkin on joskus vaikea puhua.Varsinkin asiat,joista toiselle voi tulla pahamieli,ovat minulle asioita,joista en halua puhua.Pidän asioita paljon sisälläni ja itken paljon tämän takia.
Sinun pitäisi oppia,että olet sama ihminen sekä humalssa että selvinpäin.Muuta en osaa sanoa kuin että uskalla olla oma itsesi,teidän että se on vaikeaa,mutta harjoittelemalla se onnistuu.Tsemppiä =)- oooo
"Pidän asioita paljon sisälläni ja itken paljon tämän takia."
minä olen samassa jamassa kuunkulta,
- .,.,.,.,
Puheliasuushan johtuu (kännissä siis) siitä, et estot poistuu. Et ajattele mitä sanot, annat mennä vaan. Jos siis tahdot puhua pälpättää kuin kännissä, ni älä ajattele ; )
- Ujopelkuri...
Hele... ... Ite en tiedä... mä puhun kyllä selvänä ja paljon - se, että puhunko järkeviä, on toinen juttu. Yleensä saan aikaan kiusaantuneen hiljaisuuden ja sit sen, että kohta seisonki yksin siinä missä puhelin. Jos joku tarvii ihmiskarkotinta nii mut saa palkata. Huoh... ujous - kirous se on. Ei ku itsetunnon kohennukseen sitte... ... tosin en kyllä tiiä miten...
Samaa ongelmaa vähän täälläkin podetaan. Kavereiden kesken pystyn puhumaan ihan normaalisti, mutta tuntemattomia ihmisiä lähestyminen tutustumismielessä on aivan järkyttävän vaikeeta. Humalassa sitten saattaakin jo uskaltaa tuntemattomille puhua. Ainoa mitä tohon voin itse sanoa on, että rohkeutta vaan ja ei pidä miettiä mitä muut ajattelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504