Kaikella ON Hintansa!

namisuku

...Onko Olemassa Esim. Tavaroita, mitä et myisi mistään hinnasta?
Mieti tarkaan ja Rehellisesti:)

Keskustelu on Avoin Myös Muuhun Aiheeseen liittyvään=D

39

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaAlLiStA

      eI KaNnAtA sÄäStElLä,PaReMpI kErÄtÄ kOkEmUkSiA,oN sItTeN jOtAiN mUiStElEmIsTa VaNhAiNkOdIsSa

      • namisuku

        ...Fiksun Kirjoitit, Hyvä Sinä=D


    • Muka.va

      Melko saletisti en antaisi pois mistään hinnasta valokuviani omasta perheestäni, edesmenneistä vanhemmistani, mummustani, lapsistani...yms rakkaistani. :) Muusta mammonasta voisin luopua. Oikeastaan videot lapsista, kun olivat pikkuisia, ovat myös joskus mukavaa katseltavaa.

      • namisuku

        ...mistään Hinnasta?
        OletusLeikki: Asuntosi palaisi ja Sinulla olisi kaksi mahdollisuutta, Pelastaa Läheisesi tai se Valokuvakansio(t) ja videofilmit.
        Löytyihän se (hinta)...:p


      • pelastaisit
        namisuku kirjoitti:

        ...mistään Hinnasta?
        OletusLeikki: Asuntosi palaisi ja Sinulla olisi kaksi mahdollisuutta, Pelastaa Läheisesi tai se Valokuvakansio(t) ja videofilmit.
        Löytyihän se (hinta)...:p

        kaikki videofilmit ja valokuvasi sekä tutuista että tuntemattomista, arvasinko oikein?


      • namisuku
        pelastaisit kirjoitti:

        kaikki videofilmit ja valokuvasi sekä tutuista että tuntemattomista, arvasinko oikein?

        ...Ensin...Et arvannut oikein:(


      • Muka.va
        namisuku kirjoitti:

        ...mistään Hinnasta?
        OletusLeikki: Asuntosi palaisi ja Sinulla olisi kaksi mahdollisuutta, Pelastaa Läheisesi tai se Valokuvakansio(t) ja videofilmit.
        Löytyihän se (hinta)...:p

        Tässä aloituksessa olikin kyse jostakin muusta, kuin maallisesta mammonasta ja rahasta :)

        okei..

        Ihmishenki on aina mammonaa kalliimpaa..jopa muistoja.


    • helisevä

      minulle monet tavarat liittyvät niin moniin muistoihin ja siksi tärkeämpiä kuin raha ja mitäs minä rahalla?

      • namisuku

        ...Kantavat Läpi Elämän=D
        Voisin itse loppupeleissä asua Hyvinkin...Erakkona, vailla mitään, vettä, riistaa, suolaa yms, se riittäisi:)
        Vaatteitakin olisi niin vähän, että Joessa tai Meressä pesisi, ei tarttis pesukonetta...heh...


    • minä luopuisi

      perheemme yleiskoneesta , on hyvä tiskaamaanki:))
      Tulee kohta töistä:)

      • namisuku

        ...158.000 9 milliä päälle..heh


    • Kaikella ON Hintansa

      Ihmisyydestä en suurellakaan summalla luopuisi ja inhimillisyys ja suvaitsevuus .... Ei taida löytyä niin paljon rahaa , että niitä vois myydä ! Kiva kun olet tavailemassa taas!

      • namisuku

        ...myisitkö toisen terveen (en tiedä) munuaisesi?
        LAHJOITTAISISITKO se PerheenJäsenellesi?


    • jos puhutaan

      niin niitä on niin paljon,että olen sanonut lapsille,et sit ,kun kuolen,kannattaa heti tilata jäteauto ja kipata kaikki sinne !!!
      Muistoista tärkeimmät on myös mulle valokuvat,koko mun elämänkaari niissä ja mieletön määrä muistoja..... :))

      • namisuku

        ...että Useille ne valoKuvat ovat Tuiki Tärkeitä?

        Ideana Aloituksellani oli, Mikä ON kaikkein Tärkeintä?
        Jos voisit vaikka Pelastaa Jonkun, jotain....
        Myisitkö (Paljosta Summasta) Sinulle jotain Rakasta?...


    • steinbit

      Vain muistot ovat arvokkaita, eikä niitä voi rahaksi vaihtaakaan.

      • Vanha rutjake

        kaikella on hintansa, niin mikä on Sinun hintasi, Namisuku?


      • steinbit
        Vanha rutjake kirjoitti:

        kaikella on hintansa, niin mikä on Sinun hintasi, Namisuku?

        on tullut väärälle henkilölle!


      • namisuku

        ...sitä täytyykin...jossain vaiheessa.
        Myisitkö jotain Tod. Rakasta...Jostain Määrätystä Rahasummasta?


      • namisuku
        Vanha rutjake kirjoitti:

        kaikella on hintansa, niin mikä on Sinun hintasi, Namisuku?

        ...?Otsalla syviä ryppyjä:/


      • steinbit
        namisuku kirjoitti:

        ...sitä täytyykin...jossain vaiheessa.
        Myisitkö jotain Tod. Rakasta...Jostain Määrätystä Rahasummasta?

        Kaikki rakkaimmat esineet olen jakanut kolmelle tyttärelleni jo elinaikanani.


      • namisuku
        steinbit kirjoitti:

        Kaikki rakkaimmat esineet olen jakanut kolmelle tyttärelleni jo elinaikanani.

        ...olen minäkin:)


    • pitäis'

      myydä mitään, jos on jo rahaa tarpeeksi, saadakseen kaiken tarvimansa? Uusi Tavarako tekee Onnellisexi?
      Vai viittaatko erääseen Leffaan?

      • namisuku

        ...ainakin joskus joku vanha esine, tavarat (muisto) on taakka?
        Siitä PITÄÄ päästä eroon:)
        Filmi?
        Uusi tavara Tekee Joskus Iloiseksi=)
        Ihmisenkin pitäisi Uusiutua:)


    • ovat materiaa

      läheiset ovat niitä rakkaimpia.
      Muistoja ei voi viedä kukaan keneltäkään!

      • rakkaita!

        muijaa vedetään ku viiden litran maitotonkkaa tukasta pitkin lattiaa,muovaillaan pärestä uuteen uskoon kerta tirvasulla, ukko saa turpiinsa snakarilla ja lähtee sekin vähä äly mitä on ollut, lapsi putoaa kaivoon...kyllä ne joutais viedä noi muistot kellä ne on


      • namisuku

        ...puolesta tekee mitä Vain!
        Muistot Kopassa säilyy Ain=)


      • namisuku
        rakkaita! kirjoitti:

        muijaa vedetään ku viiden litran maitotonkkaa tukasta pitkin lattiaa,muovaillaan pärestä uuteen uskoon kerta tirvasulla, ukko saa turpiinsa snakarilla ja lähtee sekin vähä äly mitä on ollut, lapsi putoaa kaivoon...kyllä ne joutais viedä noi muistot kellä ne on

        ...että ei monella olisi tuollaisia ..hmmm..muistoja:(
        Ei ainakaan Sinulla:)
        HaliPusu Sinulle Namilta...Rutistus=)


    • jos timantiksi

      jään tänne elämään!

      • namisuku

        ....puristettua Tuhkaa Timanttina Rakkaasi Rinnalle...Ihanaa=D


    • Valokuvista en luopuisi mutta niistä on negat tallessa mutta eivät minulla.
      Saattaa olla joku vanha tavara mitä en myy, en nyt vaan saa mieleen mikä se on.

      • namisuku

        ...jos kaikki menee Hyvin ja Ihanasti...kaipaako mukaan mitään...;)
        Huom: keskustelu rönsyilee..heh:)
        Jokaisella Rakkaalla On Palanen Sinusta:)


    • yksinkertaisesti

      laittanut Otsikoksi: Mitä et olisi valmis uhraamaan rakkaittesi Hengen edestä!

      Miksi moinen kiemurtelu?

      • namisuku

        ...on niiiin Moneksi;)


      • .....
        namisuku kirjoitti:

        ...on niiiin Moneksi;)

        Kai


    • täti puskasta

      -äidiltäni saamistani ihanista tavaroista,
      -en luopusi alakoulun opettajalta saamastani häälahjasta,ne on minulle tärkeät
      -en luopuisi saamastani lahjasta tehdä käsitöitä,
      -en luopuisi valokuvista, niitä on heti paljon ja paksuja albumeja.

      Hiljattain olen luopunut osasta kirjoista ja ei niin tärkeistä tilipehööristä. Vaatteita olen vienyt niitä tarvitseville suomalaisille perheille.
      Tietosanakirjat löysi uuden kodin perheeseen jossa ei ole telkkaria, yksi tietokone, ja rajallinen käyttö lapsilla siihen, annoin lahjoituksena kirjat lapsien käyttöön.

    • myisi

      muutamia rakkailta ihmisiltä saatuja lahjoja joilla on tunnearvoa.

    • mutta en.

      kaiken tavarani myisin,
      myytiinkin kaikki antiikki, kun vanhemmat lähtivät palvelukotiin.
      olivat järjissään ja tajusivat että aika on muuttunut, kaikki tarvittava on läppärissä.

      Vain kattokruunu jätettiin,
      kun se on hyvä valaisemaan ja isoisän tekemä.

    • ja tuossa

      sun digiotoksessasi on ainakin kolmen eri ihmisen kasvot.
      Kuvaako omaa persoonaasi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe