viikonlopun kauppakassit

helisevä

Vaikka yksin asun niin paljon painoi ja maksoi yli 30e.Ostin toki herkkujakin.Enkä ostoksia suunnittele - niin se menöö mun elo )

20

674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

hommasin uuden mutta hänet pitää aina ensin maustaa ja kastaa hänelle nimi.
      Hänen nimekseen tuli: "Hiiles".Hän kun tulee kantamaan huulilleni monen monta tervaksentuoksuista kahvikupillista ja hän tulee näkemään monen nuotion hiipuvan hiiliksi.
      Tervas ja Hiili antakoon hänelle sielun.

Siksi kannoin kaupasta kaksi ylimääräistä pikkupulloa Monet-konjakkia.
      Onnekas kuksa on nyt konjakilla täytetty ja hän saa nauttia siitä kokonaisen viikon.
      Parin kuukauden kahvittelun jälkeen saa hän uudet kaksi pulloa viikoksi ja sitten on hän minulle otollinen ja valmis. Vuosien palveluun kuten edeltäjänsäkin. (16v.).
      Hyvän konjakin hienoinen aromi pysyy hänessä vuosikausia, ja joskus hänet taas kylvetetään. Uskon hänen nauttivan siitä.

• tevaisesta puusta

tehdä, se tehdään koivun pahkasta ja siinä ei ole tervaa.

• HTZA
        tevaisesta puusta kirjoitti:

pahkasta tehty!!!!
        Tervas kuvasi vain nuotiota missä kahvi keitetään jne.
        Lue uudelleen, silmälasien kanssa.

• O - O
        tevaisesta puusta kirjoitti:

tekee niitä jostain muustakin puusta kuin koivun pahkasta. Itse sain liikelahjaksi kerran ihan hyvännäköisen pahkakuksalta näyttävän, jolle annoin HTZA:n kuvaaman käsittelyn. Onneton otin sen paremmin testaamattomana, hyväuskoisesti jonnekin viikonlopuksi mukaan, ja se halvatun kuksa antoi oman vähemmän hyvän makunsa juomiin käsittelystä huolimatta. Laitoin sen parin hoitokokeilun ja haistelun jälkeen nuotioon.

Jos vielä joskus ostaisin esim. lahjaksi kuksan, hakisin sen mieluiten Lapista. Ostaisin joko Inarista Petteri Laitin kalliin käsityönä valmistetun tai halvemman Ylitorniossa puoliteollisesti valmistetun Koivumaan kuksan. No, saa niitä lähempääkin, mutta olisi kiva poiketa katsomassa niiden tekemistä samalla. Jos kuljette ohi ja kiinnostaa, poiketkaa katsomassa.

• HTZA
        O - O kirjoitti:

tekee niitä jostain muustakin puusta kuin koivun pahkasta. Itse sain liikelahjaksi kerran ihan hyvännäköisen pahkakuksalta näyttävän, jolle annoin HTZA:n kuvaaman käsittelyn. Onneton otin sen paremmin testaamattomana, hyväuskoisesti jonnekin viikonlopuksi mukaan, ja se halvatun kuksa antoi oman vähemmän hyvän makunsa juomiin käsittelystä huolimatta. Laitoin sen parin hoitokokeilun ja haistelun jälkeen nuotioon.

Jos vielä joskus ostaisin esim. lahjaksi kuksan, hakisin sen mieluiten Lapista. Ostaisin joko Inarista Petteri Laitin kalliin käsityönä valmistetun tai halvemman Ylitorniossa puoliteollisesti valmistetun Koivumaan kuksan. No, saa niitä lähempääkin, mutta olisi kiva poiketa katsomassa niiden tekemistä samalla. Jos kuljette ohi ja kiinnostaa, poiketkaa katsomassa.

tehkää näin.
        Halpoja turistikuksia saa kyllä, tilatkaa se aina ammattilaiselta, ja pohjoisesta jos haluatte juoda siitä.

• halpa Tarjoustalon
        HTZA kirjoitti:

tehkää näin.
        Halpoja turistikuksia saa kyllä, tilatkaa se aina ammattilaiselta, ja pohjoisesta jos haluatte juoda siitä.

kuksa. Mutta kuitenkin siitä ovat pohjosen pojatkin kahvia juoneet, ja todenneet, että olipa hyvät kahvit. Eivät taida ymmärtää kuksasta mitään? Tai oisko päinvastoin?

• kaleeriorjanainen

45 euroa meni, yksin täälläkin, mutta olen tarkka suorastaan piinallisen tarkka ostoksistani ja rahasta, "siperiassa" olen ollut niin monta kertaa etten enää halua sinne.
      Nämä ostikset kestää tiistaiseen asti jolloin menen hakemaan todennäköisesti hedelmiä ja maitoa.
      "Turhuuksia" (mitä ne on...) kuitenkin Pommac ja hiuslakka!!!

• kun en ole koskaan

ymmärtänyt mitä tehdään hiuslakalla, puuterilla ja poskipunalla. Ja se tahna, mikä sen nimi...joo, värivoide...mikä ihmeen tarkoitus sillä on! Ripsivärin ja huulipunan ymmärrän ja hajuveden siis parfyymin.

• ja sitten haistaan
        kun en ole koskaan kirjoitti:

ymmärtänyt mitä tehdään hiuslakalla, puuterilla ja poskipunalla. Ja se tahna, mikä sen nimi...joo, värivoide...mikä ihmeen tarkoitus sillä on! Ripsivärin ja huulipunan ymmärrän ja hajuveden siis parfyymin.

kissankuselle ja sanotaan ,että tupakka haisee pahalle.

• HTZA

suloista!!
        Hiuslakkaa!!!!
        Vanha kaveri joka teetti aamulla hommia että sai oikeanpuolen silmän auki.
        Minullakin, miehellä, oli Asetonipullo, siihen ei vesi tehonnut.
        Ja se lakan ja pontikan ja Boston:in, sekainen tuoksu.
        AH!!
        Ne olivat naisia ne.

• pikkumummo
        HTZA kirjoitti:

suloista!!
        Hiuslakkaa!!!!
        Vanha kaveri joka teetti aamulla hommia että sai oikeanpuolen silmän auki.
        Minullakin, miehellä, oli Asetonipullo, siihen ei vesi tehonnut.
        Ja se lakan ja pontikan ja Boston:in, sekainen tuoksu.
        AH!!
        Ne olivat naisia ne.

oli boston ja hiuslakka pontikakin vielä? Siihen jos vielä tulen lykkää niin johan roihahtaa muukin kuin lempi.

• HTZA
        pikkumummo kirjoitti:

oli boston ja hiuslakka pontikakin vielä? Siihen jos vielä tulen lykkää niin johan roihahtaa muukin kuin lempi.

on mutta tulta en muista, mutta hankalasti jäi kiinni Kanervikkoon.
        Useasti jätin sen selvittämisen seuraavalle kaverille. Pääsin nopeammin omalle piilopullolleni.
        Ja hankkimaan lisää kiinnikettä silmäripseilleni.
        Aamulla kun nähtiin tytöt paikallisbaarissa, niin kyllä siinä tytöt hihittelivät.
        Jokaisella kaverilla oli toinen silmä Asetonista punaisena.

• pikkumummo
        HTZA kirjoitti:

on mutta tulta en muista, mutta hankalasti jäi kiinni Kanervikkoon.
        Useasti jätin sen selvittämisen seuraavalle kaverille. Pääsin nopeammin omalle piilopullolleni.
        Ja hankkimaan lisää kiinnikettä silmäripseilleni.
        Aamulla kun nähtiin tytöt paikallisbaarissa, niin kyllä siinä tytöt hihittelivät.
        Jokaisella kaverilla oli toinen silmä Asetonista punaisena.

Ai sitäkös se oli se silmien oireilu,vähän samaa kuin tyttösenä poskien karheus niiden Kanervikkoiltojen jälkeen.

• HTZA
        pikkumummo kirjoitti:

Ai sitäkös se oli se silmien oireilu,vähän samaa kuin tyttösenä poskien karheus niiden Kanervikkoiltojen jälkeen.

on ISOJA muistoja.

• on jos parfyymi
        ja sitten haistaan kirjoitti:

kissankuselle ja sanotaan ,että tupakka haisee pahalle.

eli "hajuvesi" haisee kissankuselle, vai tarkoitatko että jos ei puuteroi niin haisee kissankuselle?
        Oletpa outo, ihmettelin MITÄ NIILLÄ TEKEE ei ollut hajuaistista puhe.

• Pirre*

Minulla teki euroa auki 100 euroa, ja kuuden hengen viikonloppu eväät, nestemäisiä tosin ei kauppakassiini mahdu - maitoa ja piimää vain..sitä lajia.

• helisevä

miten ihmeessä ihmiset -oikeet - perheet pärjää kun ruoka niin paljon vie.Itse karkkeihin sorruin.

• Pirre*
        helisevä kirjoitti:

miten ihmeessä ihmiset -oikeet - perheet pärjää kun ruoka niin paljon vie.Itse karkkeihin sorruin.

jos on työtä, mutta ellei, niin jostainhan se ruokaraha on revittävä.

Lapsiperheissä ruoan osuus menoista on tolkuton, ja jos ei ole mahdollisuutta paistaa leipää, eikä saa ilmaista kalaa lisäsärpimeksi, - toisen palkka kai menee ruokaan.
        Niinhän se kyllä teki meilläkin joskus, - oma palkkani pyörähti kokonaan ruokalaskuun..mutta pääasia että riitti.

Isolle perheelle tosin on edullisempaa tehdä ruokaa.

• Jos menee nälkäisenä kauppaan. tulee suurempi lasku. Kaksin aina kallihimpi.

• mitämissämilloinkin

ostoskassissa oli,onko hyvät sapuskat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe