Onko kukaan muu aloittanut kiinteitä bataatilla? Meillä aloiteltiin jo alle 3 kk:n ikäisenä (neuvolan suosituksesta) ja hyvin maistuu, niin vauvalle kuin äidille :)
kiinteiden aloitus
4
341
Vastaukset
- aiheeseen,
jos kerta vauva tykkää ruokailla - ja jo noin aikaisinkin! On aloittanut muutkin bataatilla.
aloittaa ensi tai seuraavalla viikolla kiinteät bataatilla ihan vaan makuannoksina ( 1 tl esim ). Luumuahan me on maisteltu jo pari viikkoa ainakin, massun takia.
Onkohan tuota bataattisosetta Piltillä tms muulla firmalla vai pitääkö se alkaa ite kokkailla?- itse :)
PiäryNä kirjoitti:
aloittaa ensi tai seuraavalla viikolla kiinteät bataatilla ihan vaan makuannoksina ( 1 tl esim ). Luumuahan me on maisteltu jo pari viikkoa ainakin, massun takia.
Onkohan tuota bataattisosetta Piltillä tms muulla firmalla vai pitääkö se alkaa ite kokkailla?Yhdestä bataatista saat monta makuannosta, pakasta jääpalarasiaan niin saat annospaloja. En ole purkissa nähnytkään bataattia.
itse :) kirjoitti:
Yhdestä bataatista saat monta makuannosta, pakasta jääpalarasiaan niin saat annospaloja. En ole purkissa nähnytkään bataattia.
Itse asiassa keitin kaks bataattia ja siitä meni suurin osa pakkaseen. Nyt tosin soseet ollu jäissä massuvaivojen takia mutta parin viikon päästä alotellaan taas kun tulee 4 kk täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018154- 565032
- 244677
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274590Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364400Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h614278- 623873
- 423525
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402804- 452519