Pentua menossa hakemaan kotiin pian. Vinkkejä kyselen automatkalle, ensimmäinen kerta kun itse haen koiran. Mitä kaikkea tulee otta huomioon, että pennun on hyvä matkustaa? Mitä tavaroita tarvitsee kotiin haku matkalle mukaan? Välimatka on 300km ja miehen kanssa haen koira. Kiitos! :D
Automatka
4
489
Vastaukset
- Riihipiru
ajatellen, anna sen ei-ohjaajaajan ajaa.
Kun koira huutaa, älä silittele sitä.
Onnea tulevaan. - Pentuja hakenut
etteivät anna ruokaa kuljetus päivänä,syötä itse kun olette päässeet kotiin.varaa vettä pullollinen ja pienikulho.Jos kuljette henkilöautolla suojaa penkki,pentu saattaa(todennäköisesti) oksentaa pitkällä matkalla.Et tarvitse mitään erikoisia tavaroita,pentu nukkuu yleensä suurimman osan matkasta.Takapenkki on hyvä makuu paikka.Onnea reissuun
Meil aina pentu matkannu apukuskin jalkatilas. aina nuo nukkunnu suurimman osan matkaa. Ei oo kukaa viel oksentannu, mut ei matkat ollu reilua 100 kilsaa.
- tuotu aina
isossa kuljetuskopassa. Siinä pentu mahtuu kääntymään ja näkee ympärilleen. Koppa on ollut takapenkillä turvavöissä kiinni.
Samalta kasvattajalta on ostettu 2 v. välein 3 koiranpentua. Matkaa on 350 km. suuntaansa. Kyllä ne yleensä nukkuvat suurimman osan matkasta. Yksi pentu on oksentanut matkalla. Vettä on annettu ja on saanu vähän jalotella parilla pysähdyksellä levähdyspaikalla.
Eka haku tuolta asti vähän hirvitti, mutta hyvin
meni sekin. Minusta tuo koppakuljetus on hyvä ja turvallinen. Näillä on ollut siellä kopassa omat paksut pyyhkeet, joita kasvattaja on antanut niiden riepottaa, silloin niissä on oma turvallinen haju, joka rauhoittaa pentua.
Onnea matkaan, kyllä se hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1066434Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3595841Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703557Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123525Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam93058Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062799Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211870Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t191801Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181624Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1901278