olla niin rakas vaikka olen koiraihminen aina ollut.Tälläkin palstalla huomaa kuinka Tiitu pikkuunen on tärkeä omistajalleen.Mikä eläin on sinulle tärkeä?
miten kisuli voi
11
535
Vastaukset
- G.J.
edustaa naiseutta ja olet nyt sinut sisäisen naiseutesikin kanssa, vaikka olisitkin mies.
- kotikiusattu
olenkin ihmetellyt kun aina silloin tällöin on tyttömäinen olo.
Olen kissa ihminen ,mirriä on kiva silittää,mä istun kiikkustuolis läppäri sylis,sohvan pääryssä,kissa sohvan käsinojal.
Tiukan jutun tulles,me funtsitaa yhres mitä sanotaa. - helisevä
nainenhan minä
- G.J.
kotikiusattu kirjoitti:
olenkin ihmetellyt kun aina silloin tällöin on tyttömäinen olo.
Olen kissa ihminen ,mirriä on kiva silittää,mä istun kiikkustuolis läppäri sylis,sohvan pääryssä,kissa sohvan käsinojal.
Tiukan jutun tulles,me funtsitaa yhres mitä sanotaa.tykkäät vahvoista kissanaisista ja oikea kisu on helpommin silitettävissä ;) ja tykkää rapsutuksista
- G.J.
helisevä kirjoitti:
nainenhan minä
olet sinumpi naiseudessasi kuin minä. Olen kyllä ajatellut joskus jotain pitkäkarvaista Persialaista, joka ei ole niin kranttu kuin esim Siamilaiset. Tai jos saisi sellaisen pikimustan pallomaisen kisun jolla on valkoiset tassut ja toinen korva valkoinen ja kaulassa valkoinen kolmio ja joka tykkäisi kiehnätä jaloissa ja olisi ystävällinen. Jokin maatiaiskissa, raidallinen ja kehrääväinen. Onhan niitä.
En kyllä halua kissaa joka aamulla silmäni aukaistessa tuijottaisi rävähtämättä silmiini 5 cm päästä tai sellaisesta joka roikkuisi kattokruunussa tai kaapinpäällä ja säntäisi karvatpystyssä sähisten esille jos joku istuisi sen valtaistuimelle eli talon parhaimmalle ja pehmeimmäslle vierastuolille. ;) - kotikiusattu
G.J. kirjoitti:
tykkäät vahvoista kissanaisista ja oikea kisu on helpommin silitettävissä ;) ja tykkää rapsutuksista
on heikon miehen turva,pahan päivän tulles sellaisen kainaloon on turvallista mennä.
- G.J.
kotikiusattu kirjoitti:
on heikon miehen turva,pahan päivän tulles sellaisen kainaloon on turvallista mennä.
että mies on heikko, jos antaa tunteiden lepattaa sisimmässään naamioitumatta gorillan kaapuun. Paljon antavampaa on olla kainaloisena kuin hajottaa elämä pirstaleiksi silloin kun elämässä myrskyää.
- namisuku
...vastata, KAIKKI=D
- ja niitä on
lempielukkani on villakoira ,mulla on niitä kennelin verran sänkyni alla.
Joka ilta niille rupattelen ,että huommenna mamma ottaa imurin ja saatte kyytiä.mutta olen eläin rakas.
- kisuli voi
no mirri voi oikein hyvin ja karva kiiltää:))
Tällä hetkellä rakkain on oma pieni Kääpiö :)
Kääpiö on pikkuinen koira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683