Nimi Galluppia

Fievel

Minkäs nimisiä pentuja teillä on ollu tai on parhaillaan? Toki voi laittaa listaa ihanista koiran nimistä :)

Ite tykkään:
Veeti
Oliver
Tico
Tessu
Tiara

19

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppulainen

      Dolly
      Eppu
      Rambo
      Daisy
      Nuppu

      seuraavana kesällä saapuu Säde. Daisysta piti tulla Bimbo mutta kaatui suurempaan vastustukseen...;)

    • StarBlue

      Edellisen koirani nimi oli Nella, joka kuoli vanhuuteen. Ikävä on vieläkin kova ja tuskin helpottaa koskaan.

      Nykyisen koirani nimi on Eevi ja nimi sopii täydellisesti pennulle. =)

      • koirat

        Turre
        Karre(Karenia)
        Tusse
        Penni
        Tessa ja
        Tellu


      • tasan 6kk tänään

        oleva saku/dreeveri kakaran nimi on Nella. Miellyttävä kutsua ja helppo käyttää ja käskee.. :D


    • neidin..

      nimi on Ingrid. Ei ehkä kovin "koiramainen" nimi, mutta sopii ainakin tälle yksilölle.:)

      • Juupajuu...

        Meidän vaavi on nimeltänsä Lara. Aiemmin on ollut Hertta, Timi ja Tessa.


      • Nimetön
        Juupajuu... kirjoitti:

        Meidän vaavi on nimeltänsä Lara. Aiemmin on ollut Hertta, Timi ja Tessa.

        Sukulaisilla & itsellä koirien nimiä on ollut: Piko, Kapu, Sysi, Nuoski, Tepsu, Turre, Renttu..

        Minun mielestä hyviä nimiä: Hevi, Mörkö, Nöpö, Pöpö, Pöpi, Pusse, Kukka, Grau, Supi, Muro


    • mammana:

      Musa ja Lulu

    • yks juttu tuli mieleen )

      Koitin ehdottaa 5-vuotiaalle pojallemme että annetaan koiralle nimeksi Tiara, poika mietti vähän aikaa ja naureskeli sitten "hehe, joo se on vähän niin kuin pieru" ;)

    • neidin nimi

      Rosita :) Muita perheessä olleita koiria Sari, Vira, Opsi, Laisa ja Opri.. (moi vaan inkku ;D)

    • hetkellä

      kuusi koiraa:
      Aldo, Amigo, Amu, Axu, Nita ja Nemo :)

    • Narrinar

      Meidän seropipoika on Rokka.

      Sukulaisten koirilla
      Jaro
      Eetu
      Musti
      Doris
      Iitu

      Itse tykkään myös Ticosta, mutta ei kovin "miehekäs" isolle koiralle. :D

      • Ransu08

        Nyt Ransu, aiemmin ollut;osku,otto,tero.


      • Ransu08 kirjoitti:

        Nyt Ransu, aiemmin ollut;osku,otto,tero.

        Mulla on aina ollut narttukoiria...
        Eka oli Rael, sit oli Nefer ja uusimmalle tulokkaalle oon aatellu nimeä Gizmo


    • 2 koiraa

      nimeltä Routa ja Halla

    • Scarlet.

      Meillä ollut kolme Suomenlapinkoiraa joiden nimet olivat/ovat:
      Hulta(kuollut jo useita vuosia sitten)
      Muru(Oikeastaan papan koira)
      Hallayön Kultahippu(ainut joka on rekisterissä) Kutsumanimi on Hippu. Hippu oli siis K-pentueesta ja kasvattaja halusi, että nimi liittyy jotenkin lappiin siksi siis Kultahippu. Hippu asustaa kotipaikalla äitini luona.

      Nykyinen vesseli on sekarotuinen. hän on 14 viikkoa vanha. Äiti on Suomen ajokoira ja isä on Karjalan karhukoira. Koirapojan nimi on Leevi :)

      • Ina

        Linda -vanha kääpiövillakoira
        Ronja -isovillakoira(kuoli 2008-vuoden alussa)

        Meille on tulossa ehkä lähitulevaisuudessa criffon. Nimeksi tulee joko:

        Alma
        Iina
        tai Maura


      • Luana
        Ina kirjoitti:

        Linda -vanha kääpiövillakoira
        Ronja -isovillakoira(kuoli 2008-vuoden alussa)

        Meille on tulossa ehkä lähitulevaisuudessa criffon. Nimeksi tulee joko:

        Alma
        Iina
        tai Maura

        Meillä on dopperi nimeltään Rasmus ja chihuahua nimeltään Rose . Ovat parhaita kamuja keskenään (vaikka olisi ehkä vähän vaikea uskoa:))


      • ...
        Luana kirjoitti:

        Meillä on dopperi nimeltään Rasmus ja chihuahua nimeltään Rose . Ovat parhaita kamuja keskenään (vaikka olisi ehkä vähän vaikea uskoa:))

        Meillä 8viikkonen sakemanni vauva :)
        Tara tuli nimeksi.
        Ensin ajateltiin Nanaa nimeksi, mutta on tuo niin jääräpää, että se Tara on parempi =)
        Tessa on kans kiva :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2243
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      785
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      68
      722
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      45
      523
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      517
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe