Mitäs väärää siinä on kun välillä vituttaa niin lujaa että tekisi mieli mennä jätkää vetään turpaan? Eikös se ole normaalia elämää? Mitä menet poistamaan keskustelua, ketään ei ole kehotettu lyömään ketään, mutta minä aion tehdä seuraavalla kerralla niin, eli menen vetämään turpaan kusipää-kuskia.
rk-asentaja
19
5586
Vastaukset
Mikset mennyt vetämään turpaan?
Poisti sen viestin koska minä ja moni lukijakin olettaa sinun olevan juuri luku ja kirjoitustaidon oppinut henkilö joka kerää autojen ovista nimiä ja tieliikenteessä rekisterinumeroita, sitten kertoo täälä olemattomia tarinoita kyseisistä yhtiöistä tai yksityisyrittäjistä.
Koska mainitsit täälä paikan ja yksityistietoja etkä antanut omia tietojasi, katsoin että viestin voi poistaa.
Tiedän kyllä että näitä mollaamisia on jäänyt poistamatta.
Periaatteeni on poistaa kuljettajiin, yksityiyrittäjiin, pieniin yrittäjiin kohdistuvia nekatiivisia kirjoituksia, mutta en minä tunne kaikkia joten virheitä sattuu.
Isoihin firmoihin katson vähän vapaampaa keskustelua esim. Vanhasen lehtijutut, julkisten ja isojen firmojen täytyy kestää vähän nekatiivistakin keskustelua.
Tästä on muistaakseni oikeudenkin päätöksiä.
Näin lopuksi.
Poisto pyynnöissä on ollut erään firman tiukkasävyisä poisto pyyntöjä, en ihmettelesi jos sielä pistetään "paperia koneeseen" (YK sanastoa) = Asia menee tutkintaan.- vittuuntunut
Kyseisessä viestissäni, jonka menit poistamaan, en ole haukkunut huoltoasemaa jonka pihassa olin NUKKUMASSA. olisit lukenut viestin tarkemmin, niin olisit huomannut että haukuin kuskia joka piti "jääkaappiaan" käynnissä. En ole missään vaiheessa maininnut kyseisen henkilön nimeä.
Minun olisi tehnyt mieli vetää häntä turpaan, mutta se ei onnistunut koska hän ei suostunut miekkailemaan niinpä hiljensin hänen "jääkaappinsa". - Paikka nukkua
vittuuntunut kirjoitti:
Kyseisessä viestissäni, jonka menit poistamaan, en ole haukkunut huoltoasemaa jonka pihassa olin NUKKUMASSA. olisit lukenut viestin tarkemmin, niin olisit huomannut että haukuin kuskia joka piti "jääkaappiaan" käynnissä. En ole missään vaiheessa maininnut kyseisen henkilön nimeä.
Minun olisi tehnyt mieli vetää häntä turpaan, mutta se ei onnistunut koska hän ei suostunut miekkailemaan niinpä hiljensin hänen "jääkaappinsa".on tosiaan jäädä keskelle pihaa.Eikö jo järki sano ett täytetään oikein ja mennään reunaan nukkumaan.Ei kannata kylmäkoneita mennäsammuttelemaan,saattaa tulla aikas reipas lasku kun tavarat on pilalla, ei taida sinunkaan tili siihen riittää.Tosin taidat olla niitä kilometripalkkalaisia.RK-asentaja oikealla asialla!!
- Vittuuntunut
Paikka nukkua kirjoitti:
on tosiaan jäädä keskelle pihaa.Eikö jo järki sano ett täytetään oikein ja mennään reunaan nukkumaan.Ei kannata kylmäkoneita mennäsammuttelemaan,saattaa tulla aikas reipas lasku kun tavarat on pilalla, ei taida sinunkaan tili siihen riittää.Tosin taidat olla niitä kilometripalkkalaisia.RK-asentaja oikealla asialla!!
Ensinnäkin me NUKKUMASSA olleet rekkakuskit olimme parkkeeranneet vierekkäin. Miksi ihmeessä siihen VIEREEN täytyy jonkun tulla "jääkaappinsa" kanssa keskellä yötä häiritsemään toisten unta kun muuallakin olisi ollut paljon tilaa parkkeerata?
vittuuntunut kirjoitti:
Minun olisi tehnyt mieli vetää häntä turpaan, mutta se ei onnistunut koska hän ei suostunut miekkailemaan niinpä hiljensin hänen "jääkaappinsa".Joopa joo.
Kyseisessä aloituksessa mainittiin huoltoaseman merkki. paikkakunta (kyseiseen paikkakuntaan mahtuu vain yksi kyseinen huoltoasema) ja siinä mainittiin tietoja auton omistuksesta.
Jos sinä olet tähän aloitukseen vastanut henkilö niin sinun viestisi poistuu samalla kuin aloittajan juttu.- Vittuuntunut
Mietin vain, että mahtaisiko herra rk-asentaja tai kuka tahansa muu raskaan 8-tuntisen työpäivän jälkeen kotona omassa sängyssään nukkuva tykätä, jos joku tulisi siihen viereen metelöimään koneidensa kanssa?
- tähän??+
Vittuuntunut kirjoitti:
Mietin vain, että mahtaisiko herra rk-asentaja tai kuka tahansa muu raskaan 8-tuntisen työpäivän jälkeen kotona omassa sängyssään nukkuva tykätä, jos joku tulisi siihen viereen metelöimään koneidensa kanssa?
Eihän tuuo liity poistoon. Vaan aloituksessa oli parikin yrityksen nimeä.
- tällainen
Vittuuntunut kirjoitti:
Ehkä sinun ei kannata enää kirjoittaa tänne.
- pitää päällä
Vittuuntunut kirjoitti:
Pakko ne hermo-kingit on pitää päällä nottei tavarat pilaannu. Kyllä siihen ääneen tottuu, vaikkakin jossain kylmäkoneissa ääni onkin kova. Ei niitä sammuttelemaan kannata mennä, ikinä ei tiedä millainen gorilla sieltä autosta hyökkää kimppuun. Hanki korvatulpat ja pyydä lisä-äänieristys autoosi.Unilääkkeistä voi myös olla apua.
- joka hommassa.
Vittuuntunut kirjoitti:
Ensinnäkin me NUKKUMASSA olleet rekkakuskit olimme parkkeeranneet vierekkäin. Miksi ihmeessä siihen VIEREEN täytyy jonkun tulla "jääkaappinsa" kanssa keskellä yötä häiritsemään toisten unta kun muuallakin olisi ollut paljon tilaa parkkeerata?
Kyllä se joskus itteäkin jurppii ku lämpösäädelty
kaappi viereen tulee.
Oiskohan hermo huonos kunnossa,jos ei moista kestä,ni
loman aika tai alanvaihto! - usein
pitää päällä kirjoitti:
Pakko ne hermo-kingit on pitää päällä nottei tavarat pilaannu. Kyllä siihen ääneen tottuu, vaikkakin jossain kylmäkoneissa ääni onkin kova. Ei niitä sammuttelemaan kannata mennä, ikinä ei tiedä millainen gorilla sieltä autosta hyökkää kimppuun. Hanki korvatulpat ja pyydä lisä-äänieristys autoosi.Unilääkkeistä voi myös olla apua.
...olen kylmäkoneen sammuttanut tauon ajaksi, jos olen joutunut ajamaan verhot kiinni olevan auton viereen. Lämpötila ei kaapissa muutu juuri lainkaan puolen tunnin tauon aikana, vaikka sen koneen sammuttaakin. Tietysti jos on jotain niin tarkkaan lämpösäädeltyä tavaraa kyydissä, että sillä asteen heitollakin on merkitystä.
Sitä on kyllä moneen kertaan tullut ihmeteltyä, että minkä ihmeen takia siihen lähimpänä huoltiksen baarin ovea olevalle paikalle täytyy lähes tyhjällä pihalla jäädä nukkumaan. Johan siinä häiritsee ne kahvilla käyvät ilman kylmäkoneitakin, kun ajetaan vierestä, starttaillaan autoja ja paiskotaan ovia. Lisäksi vie koko yöksi sen lähimmän paikan niiltä, jotka vain äkkiä poikkeaisivat ostamassa jotain huoltsikan kaupasta tms. Näiden tapausten kohdalla se kone tulee kyllä yleensä jätettyä viereen huutamaan. Tyhmyydestä sakotetaan. - sammutella
usein kirjoitti:
...olen kylmäkoneen sammuttanut tauon ajaksi, jos olen joutunut ajamaan verhot kiinni olevan auton viereen. Lämpötila ei kaapissa muutu juuri lainkaan puolen tunnin tauon aikana, vaikka sen koneen sammuttaakin. Tietysti jos on jotain niin tarkkaan lämpösäädeltyä tavaraa kyydissä, että sillä asteen heitollakin on merkitystä.
Sitä on kyllä moneen kertaan tullut ihmeteltyä, että minkä ihmeen takia siihen lähimpänä huoltiksen baarin ovea olevalle paikalle täytyy lähes tyhjällä pihalla jäädä nukkumaan. Johan siinä häiritsee ne kahvilla käyvät ilman kylmäkoneitakin, kun ajetaan vierestä, starttaillaan autoja ja paiskotaan ovia. Lisäksi vie koko yöksi sen lähimmän paikan niiltä, jotka vain äkkiä poikkeaisivat ostamassa jotain huoltsikan kaupasta tms. Näiden tapausten kohdalla se kone tulee kyllä yleensä jätettyä viereen huutamaan. Tyhmyydestä sakotetaan.Ainakaan elintarvikkeita kuskaavien autojen kylmäkoneita ei parane sammutella. Näkyy aika nopeasti lämpötilaseurannassa.
- täysperällä jakeleva
sammutella kirjoitti:
Ainakaan elintarvikkeita kuskaavien autojen kylmäkoneita ei parane sammutella. Näkyy aika nopeasti lämpötilaseurannassa.
Niinkuin joku mainitsikin, et syytä vaihtaa alaa jos noin pahasti käy häiritsemään joku kylmäkoneen pörinä. Taitaa olla niin et jos oikeasti tarvitset unta niin ei silloin paljon Lumikon möly häiritse. Välillä kun nukuttaa niin et juuri kerkee käkän vetäsee päälle taukopaikalle tullessa kun pää tipahtaa ratin päälle.
Mutta pyrin kuitenkin aina pitämään väliä jos mahdollista, mutta aina ei vain ole tilaa. Pitäisi sen verran löytyä ymmärrystä lämpösäätelemättömien kuljetusten kuskien joukosta.
Onneksi nukun aina lyhkäsiä aikoja max 1h, joten herään sata varmasti jos joku menee mun auton tai kärrin koneen sammuttaa. Jäätelöt sulaa kesäisin jo tunnissa. Etenkin jos kori alkaa olla jo hieman vanhempi ja eristeet huonot. - sinun mielestä
pieni yritys, kerroin täällä taannoin Raumalla kohdalleni sattuneen Adr-Haanpään auton suoraan eteenajoni sivutieltä, minun henkeni pelasti vain hyvä tuuri ja se että osasin tehdä nopean väistöliikkeen vastaantulevien kaistalle, oli onni että ei ollut silloin ketään vastaantulijoita.
Tämän kertomuksen sinä poistit,,,,siis ADR on sinun mittaluokassa pieni yritys jonka yksittäistä kuljettajaa ei saa arvostella,,,ihme logiikka sinulla. - lueskelija.
sinun mielestä kirjoitti:
pieni yritys, kerroin täällä taannoin Raumalla kohdalleni sattuneen Adr-Haanpään auton suoraan eteenajoni sivutieltä, minun henkeni pelasti vain hyvä tuuri ja se että osasin tehdä nopean väistöliikkeen vastaantulevien kaistalle, oli onni että ei ollut silloin ketään vastaantulijoita.
Tämän kertomuksen sinä poistit,,,,siis ADR on sinun mittaluokassa pieni yritys jonka yksittäistä kuljettajaa ei saa arvostella,,,ihme logiikka sinulla.En ole rk-asentaja, mutta muistan viestisi. Minusta se kuului poistaa, koska tekstisi oli ihan asiatonta kielenkäyttöä.
- kovasti
Vittuuntunut kirjoitti:
joset pysty nukkumaan metelissä.. Minulle on ihan sama olenko tehnyt 8 tuntisen päivän vai 36 tuntisen ,mutta jos olen väsynyt niin ei paljoa noi koneet tai muu meteli häiritse. Jos olet noin herkkä uninen niin eikö kannattaisi jäädä nukkumaan esim. p-paikalle..? Ei muiden meteli häiritse.. Toiseksi olen itse joskus lastannut saksasta jotain myrrkyä en muista mitä oli ,mutta kuljetus tapahtui frigo kärryssä kesä aikaan ja lämpötila kärryssä ei saanut ylittää 21 astetta. Eli siinä kun käyt sammuttamassa koneen ja lämmöt nousee niin saattaa tulla itsellesikin aika tiukat paikat.
- pakko sopeutua
Vittuuntunut kirjoitti:
tai lähteä vaihtamaan alaa ja muuttaa jonnekin korpeen, missä ei ole asutusta lähimainkaan.
Et sitten kestä naapurin ruohonleikkuria, lehtipuhaltimia, ohiajavien autojen ääniä, rakennusmeteliä, etkä mitään muutakaan mistä vähän ääntä lähtee? - Etälukija
Ei kannattaisi ottaa puheeksi toisten luku- ja kirjoitustaitoja, jos itselläkään ne hommat eivät ole täysin hallinnassa. Oli nimittäin aika paljon virheitä tekstissäsi.
("täälä", "sielä", ookkonää Oulusta?) - Al_Capo
vittuuntunut kirjoitti:
Minun olisi tehnyt mieli vetää häntä turpaan, mutta se ei onnistunut koska hän ei suostunut miekkailemaan niinpä hiljensin hänen "jääkaappinsa".Jos on kyse kylmäkuljetuksen "jääkaapista", niin ei niitä saa mennä sammuttelemaan ja turpiisi joutaisit saada itse.
Kyllähän ne jotkut pitävät aika kovaäänistä pärinää ja ihmetyttää se, että eikö sitä ääntä saisi mitenkään edes hieman vaimennettua? Korvatulpilla tietysti vaimenisi kuuluvuus, mutta kai se vaimentaminen olisi paremminkin laitteen valmistajan tehtävä.
Sitä odotellessa häiritsevistä äänistä kärsivien kannattaa pitää korvatulppia mukana, eikä nyrkkirautoja, eikä kannata tehdä idioottimaisia terroritekoja sammuttamalla toisten koneita, kun mahdollisista seurauksista ei ole mitään käsitystä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124510MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar882316Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81299
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64947Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918