Menimme mies hoitoa saamaan ja minä kontrolliin ja kaikki tuntui niin hyvältä mieskin paremmassa kunnossa. Ajattelin ostaa kukkamultaa samalla reissulla, että saa yrtit itämään, mutta kuinkas kävikään, lääkäri sanoi että näissä kokeissa on nyt jotain epäselvää ja laitetaan pikaisesti uusi koe ja sitten heti lääkärille aika, niin jäi istutukset mielestä.
Moni on kysynyt palstalla oireista ynm. niin minä voi kyllä aika pitkästä kokemuksesta kertoa ettei mikään ole niin varmaa kuin epävarma. Ota siitä sitten selvää. Olen peljännyt niin edeltä käsin niin etten nyt aio heti itkeä.
lupasin palata asiaan
5
468
Vastaukset
- Ira¤
tällaista tämä tän sairauden kanssa on.Minäkin etukäteen jo valmistaudun jos huonoja uutisia tulee ,ei ole sitten niin hirveä romahdus,tietty jokainen toivoisia ettei uusisi.
Mutta meidän kaikkien on muistettava, että joka päivä meille jokaiselle on armo uusi.
Ja mitään ei tapahdu mitä ei ole tarkoitettu ja meistä ihan jokaisesta pidetään hyvää huolta niin täällä maan päällä kuin maassa paremmassa.
Siihen uskoen me voitetaan kaikki taistelut:)- Elisama
Voi hyvänen aika tilannettasi.
Nyt ei voi muuta kuin rukoilla täällä puolestasi.
Ne epäilyttävät tulokset oli siis sinulla vai ymmärsinkö väärin.- aloittaja
ja kun pidin omia tutkimuksia varmistuksina, koska lääkäri sanoi kun minut leikattiin ettei tämä uusi kun saatiin kaikki pois että se on sitten uusi syöpä jos tulee, saattaahan se olla muutakin tai virhe tulos tuskimpa.
Nyt vain selaamaan mitä TT:ssä tutkitaan.
Kiitos teille kaikille esirukoilijoille!!!
Ja sinulle joka epäilet onko täällä sairaita, kokeilepa arvata sitä kipua ja tuskaa mitä saattaa kenenkin kohdalle sattua, ei se kirjaimissa näy. Minäkin olin leikkauksesta heräämässä kun tsunamista näytetiin kauhistuttavia kuvia, ei se jaksanut kiinnostaa kun itsellä oli oma "tsunami", näin se on. Kertoo vaan omia kokemuksia eikä vähättele toisten kokemuksia.
Ei suurempaa kuormaa anneta kun pystyy kantamaan uskon minä. Älä Elisama ota kaikkea itseesi mitä kirjoitin, kunhan kirjoitin. - mumsku
aloittaja kirjoitti:
ja kun pidin omia tutkimuksia varmistuksina, koska lääkäri sanoi kun minut leikattiin ettei tämä uusi kun saatiin kaikki pois että se on sitten uusi syöpä jos tulee, saattaahan se olla muutakin tai virhe tulos tuskimpa.
Nyt vain selaamaan mitä TT:ssä tutkitaan.
Kiitos teille kaikille esirukoilijoille!!!
Ja sinulle joka epäilet onko täällä sairaita, kokeilepa arvata sitä kipua ja tuskaa mitä saattaa kenenkin kohdalle sattua, ei se kirjaimissa näy. Minäkin olin leikkauksesta heräämässä kun tsunamista näytetiin kauhistuttavia kuvia, ei se jaksanut kiinnostaa kun itsellä oli oma "tsunami", näin se on. Kertoo vaan omia kokemuksia eikä vähättele toisten kokemuksia.
Ei suurempaa kuormaa anneta kun pystyy kantamaan uskon minä. Älä Elisama ota kaikkea itseesi mitä kirjoitin, kunhan kirjoitin.sinulle ja miehellesi .Minäkin luotan ,ettei anneta enempää surua,kuin jaksaa kantaa.Ja vaikka välillä tuntuu,ettei jaksa ,silloinkin jokin voima kannattelee,pitää pinnalla.Sellainen tunne että jonain päivänä kaikki on paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441