lupasin palata asiaan

vanhavaimo

Menimme mies hoitoa saamaan ja minä kontrolliin ja kaikki tuntui niin hyvältä mieskin paremmassa kunnossa. Ajattelin ostaa kukkamultaa samalla reissulla, että saa yrtit itämään, mutta kuinkas kävikään, lääkäri sanoi että näissä kokeissa on nyt jotain epäselvää ja laitetaan pikaisesti uusi koe ja sitten heti lääkärille aika, niin jäi istutukset mielestä.
Moni on kysynyt palstalla oireista ynm. niin minä voi kyllä aika pitkästä kokemuksesta kertoa ettei mikään ole niin varmaa kuin epävarma. Ota siitä sitten selvää. Olen peljännyt niin edeltä käsin niin etten nyt aio heti itkeä.

5

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

      tällaista tämä tän sairauden kanssa on.Minäkin etukäteen jo valmistaudun jos huonoja uutisia tulee ,ei ole sitten niin hirveä romahdus,tietty jokainen toivoisia ettei uusisi.

    • Mutta meidän kaikkien on muistettava, että joka päivä meille jokaiselle on armo uusi.
      Ja mitään ei tapahdu mitä ei ole tarkoitettu ja meistä ihan jokaisesta pidetään hyvää huolta niin täällä maan päällä kuin maassa paremmassa.
      Siihen uskoen me voitetaan kaikki taistelut:)

    • Elisama

      Voi hyvänen aika tilannettasi.
      Nyt ei voi muuta kuin rukoilla täällä puolestasi.
      Ne epäilyttävät tulokset oli siis sinulla vai ymmärsinkö väärin.

      • aloittaja

        ja kun pidin omia tutkimuksia varmistuksina, koska lääkäri sanoi kun minut leikattiin ettei tämä uusi kun saatiin kaikki pois että se on sitten uusi syöpä jos tulee, saattaahan se olla muutakin tai virhe tulos tuskimpa.
        Nyt vain selaamaan mitä TT:ssä tutkitaan.
        Kiitos teille kaikille esirukoilijoille!!!
        Ja sinulle joka epäilet onko täällä sairaita, kokeilepa arvata sitä kipua ja tuskaa mitä saattaa kenenkin kohdalle sattua, ei se kirjaimissa näy. Minäkin olin leikkauksesta heräämässä kun tsunamista näytetiin kauhistuttavia kuvia, ei se jaksanut kiinnostaa kun itsellä oli oma "tsunami", näin se on. Kertoo vaan omia kokemuksia eikä vähättele toisten kokemuksia.
        Ei suurempaa kuormaa anneta kun pystyy kantamaan uskon minä. Älä Elisama ota kaikkea itseesi mitä kirjoitin, kunhan kirjoitin.


      • mumsku
        aloittaja kirjoitti:

        ja kun pidin omia tutkimuksia varmistuksina, koska lääkäri sanoi kun minut leikattiin ettei tämä uusi kun saatiin kaikki pois että se on sitten uusi syöpä jos tulee, saattaahan se olla muutakin tai virhe tulos tuskimpa.
        Nyt vain selaamaan mitä TT:ssä tutkitaan.
        Kiitos teille kaikille esirukoilijoille!!!
        Ja sinulle joka epäilet onko täällä sairaita, kokeilepa arvata sitä kipua ja tuskaa mitä saattaa kenenkin kohdalle sattua, ei se kirjaimissa näy. Minäkin olin leikkauksesta heräämässä kun tsunamista näytetiin kauhistuttavia kuvia, ei se jaksanut kiinnostaa kun itsellä oli oma "tsunami", näin se on. Kertoo vaan omia kokemuksia eikä vähättele toisten kokemuksia.
        Ei suurempaa kuormaa anneta kun pystyy kantamaan uskon minä. Älä Elisama ota kaikkea itseesi mitä kirjoitin, kunhan kirjoitin.

        sinulle ja miehellesi .Minäkin luotan ,ettei anneta enempää surua,kuin jaksaa kantaa.Ja vaikka välillä tuntuu,ettei jaksa ,silloinkin jokin voima kannattelee,pitää pinnalla.Sellainen tunne että jonain päivänä kaikki on paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2366
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      835
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      733
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      537
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      65
      522
    Aihe