Hei!
Niin, ongelmani on minä ja ensi perstai. Ensi perstai on Karkauspäivä jolloin naiset saavat kosia vapaita miehiä ja minä olen tämmöinen ... miten sen nyt vaatimattomasti ilmaisisi ... unelmien sinkkumies. Kosituksi tuleminen ja myöntävän vastauksen antaminenhan ovat aivan ihania juttuja kun taas pakkien antaminen edellyttää myös hamekankaan antamista kosijalle. Ja minähän tämmöisenä luonteeltani uskollisena ja yksiavioisena joudun antamaan pakit muille yhtä lukuun ottamatta. Ja tässä tulee se ongelma:
- ostanko valmiiksi pakan hamekangasta?
jos ostan niin:
- minkälaista hamekangasta ostan?
- minkälaisia paloja siitä annan per kosija?
- ja riittääkö yksi pakka?
- vai onko niin, etteivät nykynaiset enää ompele hameitaan?
jos niin on:
- pitäisikö sitten ostaa valmis hame?
- voinko ostaa sen Tarjoustalosta vai pitääkö sen olla boutiquesta?
- osaanko ostaa sopivan ja mieleisen?
- vai pitääkö ottaa kosija mukaan valitsemaan?
Kuten huomaatte, ei ole helppoa olla poikamies tai tämmöinen unelmien sinkkumies karkausvuoden karkauspäivänä. Yksi mahdollisuushan on sulkeutua koko perstaipäiväksi tänne ikiomaan sinkkuboksiin ja varmuuden vuoksi sammuttaa kännykkä ja ottaa lankapuhelin irti seinästä sekä laittaa kaihtimet kiinni etteivät edes savumerkit tavoita. Mutta sitten jäisi paitsi myös sitä yhtä kosintaa joka voisi lopettaa tämän masentavan sinkuttelun ja josta hamekangasta ei tarvitsisi antaa. Ja ♥ rakastuneenahan ♥ olisi tosi kiva olla.
-Juha-
Minulla on ongelma ...
38
1598
Vastaukset
- päällesi vaan.. :)
-joka väittää olevansa "unelmien sinkkumies",ei sitä luultavammin ole.Paljon todennäköisempää on,et hän on itsekeskeinen,omaa napaa tuijottava narsisti.
- helisevä
nyt on sinun tilaisuus kosia ennen 29 päivää.
- on itua
Tarjontaa,kun tuntuu olevan.
Toimi vaikka näin!
Otat vastaan jokaisen kosijan ja kerrot että valitettavasti, et voi antaa vastausta aivan tältä seisomalta, mutta palaat asiaan, kun viikonlopun aikana katsot, löytyikö "hän oikea".
Jos kosijoita, niinkuin varmaan onkin, useita, otat joko tilataksin, haitaribussin tai junan avuksi ja matkaatte "keskisen kyläkauppaan".
Sieltä voi sitten valita joko kankaan tai vaateosastolta vaikka 'mari-mekon mekon'!
Eihän tämäkään ihan halpaa ole, mutta pitää jonkinlainen tyyli säilyttää sen harvan kerran (4-vee), kun kosijat saapuvat oiken luvan perästä tavoittelemaan.
Onhan sitä aikaa taas monta vuotta varautua ja panna vähän sivuun karkauspäivän tarpeita varten!:))- hänen.
mene hänen kanssaan kauppaa,
juotte ja syötte hyvän ateria jossain kauppakeskuksessa, tms.
"tämmöinen unelmien sinkkumies"
mutta miksi ihmeessä olet vapaa,
miksi,? - jos vaikka
A. Annat yhdelle myöntävän vastauksen: Osta muille erilaiset kankaat tai lhjakortti kangaskauppaan.
B. Jos annat rukkaset kaikille osta pakka muodissa olevaa / muotiin tulevaa kangasta ja naisen runsaudesta riippuen leikkaat siitä joko kaksi tai yhden leveysmitan kangasta a'115 cm pitkänä palana.
Näin mustat ketkä olet tullut hylänneeksi ja osaat olla katuva jos huomaatkin hylänneesi Unelma Viettelyksen. selviät, kun otat vapaapäivä, suljet puhelimen, ruuvaat ovikellon pois ja nukut koko vuorakauden.
Näis säästät paljon ja menetät yhden päivän palkan.- etkö tiedä
että hamekangas on jo vanhanaikaista eikä kelpaa enää. Nykyään pitää olla vähintään Epsanjan matka. Joten kalliiks tulee, vähemmäl pääset ku pysyttelet tavoittamattomissa.
- RatafiaN
Minä en varmaan ole ainoa nainen, joka ei kankaasta saisi väsättyä itselleen hametta, joten mieluimmin ottaisin vaikkapa hyvän kirjan. Naisille voi ostaa kaikenlaisia miehen käyttö- ja ymmärtämisoppaita ja jos naiset kirjansa lukevat, sinulla on tiedossa mukavia hetkiä heidän kanssaan, vaikkapa ihan vain ystävyyspohjalta.
Minä aion kosia, koska olen varma kieltävästä vastauksesta. En vaan vielä tiedä, haluaisinko hyvityksenä pakeista Hosseinin "Tuhat loistavaa aurinkoa" vai Tylerin " Amerikan lapsia" - siis jos pääsen itse valitsemaan :-) - HTZA
pakkaa ovat, taas, valmiina kaapissa.
Kuten ovat vuosikymmeniä olleet.
Aina olen vastannut kosintaan myöntävästi. Joten ovat säilyneet.
"Rakas!! Kyllä!!" on aina saanut neitosen purskahtamaan nauruun. Ja homma jää siihen.
Yksi ämmänläyskä kyllä näytti ottavan tosissaan mutta onneksi muuttivat töissä konttorin toiselle paikkakunnalle.
Oli sen verran huonokuntoinen ja vanha että en enää muutamaan vuoteen ole pelännyt kostoa.- ihan totta
Nyt minusta taas alkoi tuntuu että sulla on äitis vanhoja hammeita mitä oot pitäny jemmassa jos joskus satut tarvii. ennustus eukkona voin sanoo että nais rintamalla sua ei kuuntele susikaan tuntia enempää. karkuun lähtee jos nivelet ei pauku.
- HTZA
ihan totta kirjoitti:
Nyt minusta taas alkoi tuntuu että sulla on äitis vanhoja hammeita mitä oot pitäny jemmassa jos joskus satut tarvii. ennustus eukkona voin sanoo että nais rintamalla sua ei kuuntele susikaan tuntia enempää. karkuun lähtee jos nivelet ei pauku.
sanoinkin, nauruksi aina menee.
Mutta nuo 60-luvun kankaat alkaisivat kohta mennä kaupaksi. Retro-henkisyys näyttää nousevan.
30-tyttäreni haluaisi ne. - t.p.
HTZA kirjoitti:
sanoinkin, nauruksi aina menee.
Mutta nuo 60-luvun kankaat alkaisivat kohta mennä kaupaksi. Retro-henkisyys näyttää nousevan.
30-tyttäreni haluaisi ne.Lähes vuoden olen yrittänyt paluuta menneeseen , vaan eipä kilot karise eikä rypyt oikene , joten kosinta ei tuottaisi toivomaani tulosta.
Joten , jos sattuisit omaamaan kunnon kangasta , minkä alle piiloutuisi nämä vakavat virheet , voisin esittää ko.kysymyksen. Osaisin toki ommella ja sellaisen kellohelmaisen tiukkauumaisen tekisin.
Ihan vain siksi kysyn , ettei menisi hyvä kangas itse eestään ja jollekin heikkonäköiselle voisi syntyä optinen harha eli silmäin iloa , tai ainakin mukavia muistoja.
- Heta Niskavuori
Jokaiselle nais-immeiselle kaks meetteriä.
Voivat yhessä kokoontua ompelupiiriin ja tehä hamosia. Jos joku tarvisi enemmän voipi toinen vähemmän tarvitseva antaa omastaan.
Voisivat siinä tehä morsiusneito-pukuja jos vaikka yhen kosinnan oisit kelpuuttanut ja pääsisitte häitä viettämään.- HTZA
neitoset tekisivät vain ja ainoastaan "hamosia!
Vaan eivät osaa.
Joten ne kun osaavat pilaavat keväisen päivän raskailla, polvet ja sääret peittävillä, "hammeilla".
Miksi mummot eivät opeta?
Opiskelijatytöt voisivat ihan hyvin saada aikaan "hamosia", vaikka ei paljon rahaa olekaan. Saa ne kuitenkin jonkun kankaanriekaleen ostettua. - Heta Niskavuori
HTZA kirjoitti:
neitoset tekisivät vain ja ainoastaan "hamosia!
Vaan eivät osaa.
Joten ne kun osaavat pilaavat keväisen päivän raskailla, polvet ja sääret peittävillä, "hammeilla".
Miksi mummot eivät opeta?
Opiskelijatytöt voisivat ihan hyvin saada aikaan "hamosia", vaikka ei paljon rahaa olekaan. Saa ne kuitenkin jonkun kankaanriekaleen ostettua.opettaisi toisiansa. Voi tulla vaik mite hyvä.
Se on tarkka oppi, että osaa hamosta hienosti kantaa.
Sillä-viisiin, että helma sillai "vahingossa" vähän hulmahtaa.
Niinkuin Emmalla aikanaan :) - HTZA
Heta Niskavuori kirjoitti:
opettaisi toisiansa. Voi tulla vaik mite hyvä.
Se on tarkka oppi, että osaa hamosta hienosti kantaa.
Sillä-viisiin, että helma sillai "vahingossa" vähän hulmahtaa.
Niinkuin Emmalla aikanaan :)oikein kirjoittelee?? :)
Hameeseen tarvitaan pitkä halkio ja toppiin antoisa "Decoltee".
Siinä se.
Jos on oikein avonainen Decoltee niin hametta ei katso kukaan.
Se on ihan valtiovallan ohje!
:) - Heta Niskavuori
HTZA kirjoitti:
oikein kirjoittelee?? :)
Hameeseen tarvitaan pitkä halkio ja toppiin antoisa "Decoltee".
Siinä se.
Jos on oikein avonainen Decoltee niin hametta ei katso kukaan.
Se on ihan valtiovallan ohje!
:)"Decoltee" kannattaa "esitellä" just sillai oikialla tavalla :
- aina pitää jättää jotain arvoitukseksi :D - Heta Niskavuori
"Decoltee" kannattaa "esitellä" just sillai oikialla tavalla :
- aina pitää jättää jotain arvoitukseksi :DKyllä täällä Heta skriivailee, pitää vain käydä välillä laittamssa pesue kuriin ja Herran nuhteeseen. Se on kuitenkin Heta joka pittää järjestyksen täsä tupasessa.
- HTZA
"Decoltee" kannattaa "esitellä" just sillai oikialla tavalla :
- aina pitää jättää jotain arvoitukseksi :Don aina käsitetty naiseksi.
Ja minut on aina käsitetty mieheksi.
Joten naisten ei pitäisi puuttua Decolteehen, avata vain sen mukaan miten mies näkee sen parhaaksi. - Heta Niskavuori
HTZA kirjoitti:
on aina käsitetty naiseksi.
Ja minut on aina käsitetty mieheksi.
Joten naisten ei pitäisi puuttua Decolteehen, avata vain sen mukaan miten mies näkee sen parhaaksi....käydä mun tahtoni ylitte.
Vastaväite tulee tässä; Miehet ei kestä jos tarjotaan het liiaks. Aina pitää jättää vähäsen piilohon. Tietävät,että kannattaa olla kilttinä. Siten voipi vaikka aueta nappi, pari lisää. :) - HTZA
...käydä mun tahtoni ylitte.
Vastaväite tulee tässä; Miehet ei kestä jos tarjotaan het liiaks. Aina pitää jättää vähäsen piilohon. Tietävät,että kannattaa olla kilttinä. Siten voipi vaikka aueta nappi, pari lisää. :)aiheuttaa sydäntäsärkeviä eroja.
- Heta Niskavuori
HTZA kirjoitti:
aiheuttaa sydäntäsärkeviä eroja.
Sehän just pittää asiat vireillä.....:)
- "pitkätukkaista jymäyt...
että tuskin olet 50 tai jos uusiosinkku, niin oletpa osannut luovia karkauspäivän läpi muina miehinä autuaan tietämättömänä. Ahaa, jospa oletkin se, jolta sain 4 v. sitten rukkaset, niin muistutan, että hamekangas ei ole tullut vielä perille. Osaan kyllä ommella itse.
Minä saattaisin ehkä kosia jos saisin ompelukoneen.
Kokoa sitten (toivuttuasi) itsesi ja aloita maaliskuussa rehelliseltä pohjalta lähestymisyritykset sinua miellyttävään sukupuoleen ;D
- Rocellii
pystyyn
- KUN:
vastaatko aina kieltävästi,
vaikka mieskin sinua kosisi ?
miksi haluat yksin elää ? - Pirre*
Ensi kuun alusta tänne ei tulekaan yhtään yksinäisyyttään valittelevan viestiä, - kaik sinkut ovat kosittu, ja - kosinnat on hyväksytty, jes!
Tästä tuleekin onnellisten parien palsta :))
P.s. ja muistakkee vanahat poijjaat, - ei mittää hame kankkaita tarvvii ostella.- Pirre*
uusiovanahatpoijjat, samat sävelet teille :)
- sinä olla
Vielä aika nuori.Kyllä tämän ikäisen Poikamiehen varsinkin pitäisi tuollaiset tilanteet pystyä hoitamaan jo iän tuomalla varmuudella.Jos arvelet kosijoita ihan jonoksi asti tulevan,kuvaelmasi perusteella täysin mahdollista.Osta iso pakka parasta mahdollista laatua olevaa kangasta,siitä huitelet pakit saaneille sellaisia paloja,että varmasti riittää.Osta myös kahmalollinen tulipunaisia ruusuja,jokaiselle ruusu,jos kovin pahoilla mielin voi antaa kaksikin.Pöytä koreaksi ja pannu kuumaksi,puku päälle ja solmio kaulaan.Huom.pane myös servetit.Tässä veljellisiä vai pitäisikö sanoa isoveljellisiä ohjeita.
- voisin olla –
mutta koska ikävuosia on jo huisin paljon, eikä tähän mennessä koskaan karkauspäivänä ole kosija härinnyt, vaikka olen oikein tarjolla itseäni yrittänyt pitää, ja mielestäni olen kaikin puolin kelvollinen, jopa aviomiesten keskitasoa parempi, en vaivaa päätäni hamekangas-kysymyksellä.
Jos ihme tapahtuu, otan kosijan avosylin vastaan ja lupaan ostaa monta hametta, monet housut ja takit ja lakit ja kengät ja muut romppeet ihan silkasta ilosta.- Pirre*
ja osoite oli?
- Espoossa
Pirre* kirjoitti:
ja osoite oli?
tuletko tänä iltana vai vasta perjantaina?
- Juha
Niin, se Karkauspäivä tuli ja meni. Aamulla heti klo 7 jälkeen minua kosittiin tekstiviestillä. Se jälkeen oli hieman hiljaisempaa. Mutta upea oli kokemus ja kosijakin oli tosi upea nainen.
Siispä hyvä, etten kokonaisia pakkoja ostanut hamekankaita. Ehkäpä minä en olekkaan niin tavoiteltu unelmien sinkkumies kuin toivoisin olevani. Tai sitten naiset vaan eivät kertakaikkiaan osaa käyttää Karkauspäivää hyväkseen ...:).
-Juha-- Heta Niskavuori
Oisitko vastannut myöntävästi jos ois sopiva immuinen kosinut?
- Juha
Oisitko vastannut myöntävästi jos ois sopiva immuinen kosinut?
En tuossa edellisessä viestissäni maininnut, etten vastannut myöntävästi. Mutta totta on, etten niin tehnyt.
Jos 'se oikea' olisi kosinut, olisin saattanut vastatakin myöntävästi. Enkä nyt halua sanoa, ettei tämä kosija voisi olla 'se oikea', me vain tunnemme toisiamme toistaiseksi aivan liian vähän. Mutta ehkäpä tutustumme paremmin, kuka tietää ... Ja seuraavaan Karkauspäivään on enää vajaa 4 vuotta :).
-Juha- - Heta Niskavuori
Juha kirjoitti:
En tuossa edellisessä viestissäni maininnut, etten vastannut myöntävästi. Mutta totta on, etten niin tehnyt.
Jos 'se oikea' olisi kosinut, olisin saattanut vastatakin myöntävästi. Enkä nyt halua sanoa, ettei tämä kosija voisi olla 'se oikea', me vain tunnemme toisiamme toistaiseksi aivan liian vähän. Mutta ehkäpä tutustumme paremmin, kuka tietää ... Ja seuraavaan Karkauspäivään on enää vajaa 4 vuotta :).
-Juha-Olisi varsin säällinen seurusteluaika :))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä772727Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2811559Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991321Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3941260Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381007Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2929Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun321832Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254822