Varoitus etukäteen

main-eko

Teille meidän 70 palstalaisille vapaille miehille.Huomenna aion tosimielellä kosia teitä kaikkia,myöntää toki täytyy, etten tiedä mitä tekisin jos vaikka joku vastaisi;Tahdon!!

13

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukollinen akka

      Pankaas kokeillen. On hauska nähdä, mikä on tämän tarmokkaan leskirouvan vastaus.

    • Kosintaperusteet pitäisi kuitenkin esittää.

      Pitäisi myös kertoa mitä kosija voi kohteelleen tarjota. Mitkä ovat strategiset mitat, pituus ja paino? Käyttääkö kaulinta vain leivontaan j.n.e.?

      Onko kosinnan kohteen ostettava välttämättä hamekangas? Jos näin on niin kankaan määrä ja laatu on mainittava!

      Onko kosinnan kohteen mentävä välttämättä "papin pakeille" vai olisiko muunkinlainen yhteiselo mahdollista?

      Olisiko virtuaalinen avioliittokin mahdollista, eli myönteinen vastaus ilman hamekangasta?

      Itselläni en katso mitään uhkakuvaa olevan vaan utelen muiden puolesta.

      • Simpatti

        Ajattelin tänään kävästä sen Leijonan kidastakin tutun kangaskauppiaan puheilla, jos kuitenkin tulis nuita kosintapyyntöjä, ja joutuis vaikka usseemman hamekankaan ostamaan, niin vois saada alennusta, kun ostettais pakoittain, istuhan pallilles miettimään, jotta oltais valmiina, kun kosintoja rupeis satelemaan... vaikka eihän sitä tiedä vaikka kävis köpelösti, niin kuin Rosvo Roopelle joka " lesken eessä nöyrtyi, ja joutui naimisiin, ja sillä lailla Rosvo Roope hiljaa hirtettiin".... muuten tosi karmee kohtalo, se hiljaa hirttäminen, aikamoista kidutusta... montakos pakkaa luulisit, että tarvittais? kysyy tietämätön.(Mietis tuon laulun loppusanoja tarkkaan)


      • main-eko

        Tässä sinulle Ruuneperi vastaus;"
        Naista nauravaista,
        ei tuulessa kaatuvaista.
        Tanakasti tolpillaan pysyy,
        mitä sitä muutakaan kysyy.
        Peiton alla parasta
        yhdessä on halata.
        Silkkiä jos palan saisi,
        siitä hameen rustaisi,
        "tyttö" tämä!!


      • main-eko kirjoitti:

        Tässä sinulle Ruuneperi vastaus;"
        Naista nauravaista,
        ei tuulessa kaatuvaista.
        Tanakasti tolpillaan pysyy,
        mitä sitä muutakaan kysyy.
        Peiton alla parasta
        yhdessä on halata.
        Silkkiä jos palan saisi,
        siitä hameen rustaisi,
        "tyttö" tämä!!

        Taidat olla aika nainen
        Sinä, tyttö nauravainen
        Arvokkaampi silkinpalaa
        harkitsenpa vielä salaa


    • kai75

      palttinaa hankittu pakka !

      Jos ei mene, niin voin myydä sen jollekin joka tarvitsee kangasta "banderolleihi"

    • nutta valittaen täytyy ilmoittaa, että varattu ollaan.

    • yli 70 vee

      Vilikaises allakkaa, ystävä! Saattaa tulla rukkaset joko tänään tai viimonen päivä, sillä ovat menneet EU:ssa muuttamaan karkauspäivää.

      Nyt joku voi torjua sinut ihan sillä varjolla, että päivä ei ole oikea!
      Näin ollen kosinta pitää uusia vielä tänä uutuskarkauspäivänäkin, että lain kirjaimistot tulevat täytetyiksi.

      Vaikeaksi on tehty tämäkin.

      :) :)

      • allakassa

        lukee huomispäivän kohdalla KARKAUSPÄIVÄ!!!


      • lepomieli
        allakassa kirjoitti:

        lukee huomispäivän kohdalla KARKAUSPÄIVÄ!!!

        Kyllä minunkin aikomukseni on kosia ihan tosi mielessä tietysti jos rukkaset saan lohdutuseksi
        hamekangaskin käy mutta on se laiha lohtu kun on miehestä kysymys, ruuneberi tahtoi tietää mitä saa jos vastaa myöntävästi, omillaan toimeentulevan leipomis taitoisen mummelin melko hyvä luontoisen jos ei ärsytä, voiko enempää toivoa.


    • Ruuneperi mainitsi virtuaaliseurustelun.
      Miksikäs ei nettikosinta täällä meidän omalla pihalla?
      Olisi niin somaa seurata kosintaa ja sen vastaanottoa ja katsoa kelpaako netistä hankittu hamekangas.
      Tai miten ne rukkaset annetaan?
      Onhan sekin toki mahdollista.
      Jännittää jo etukäteen, mitä kaikkea te saattekaan aikaan?

      Tehkääpä se, niin johan on katsomot täynnä.

      • päiväunille että olen heti ensimmäisten joukossa
        KL 24 perjantai yönä.

        Ihan jännittää jo ,jos vaikka Hän sanookin juu:=)


      • tyhmänlainen
        ullamirjami kirjoitti:

        päiväunille että olen heti ensimmäisten joukossa
        KL 24 perjantai yönä.

        Ihan jännittää jo ,jos vaikka Hän sanookin juu:=)

        Kirpputorilta saapi halvalla hameita, sopii
        muutenkin asiaan. Riskiä ei kannata ottaa, mutta
        halvalla pitää selvitä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe