Mistä ne tuholaiset tulee. Kun mun pitää aina soittaa tuholaistorjujalle. Niin tä on varmmaan kyselty. Oon ollu kai laiska ja en oo selannut.Ja että tää on tyhmä kysymys.ANTEEKS
tyhmä kysymys
5
298
Vastaukset
- Milkakuu
Et sanonut mitä peliä pelaat, mutta olettaisin että pelaisit joko The Simsiä tai The Sims 2:sta PC:llä.
Ykkösessä torakat tulevat mielestäni muuten vain (ei siis vaikuta onko likaisia astioita tms.) ja kakkosessa ne tulee liasta, eli jos esim. roskapyntty on ollu liian pitkään kumollaan.- kahjokahjo
Pelaan the sims 2:sta pc:llä ja siinä on muutama lisäosa.Kiitti kun vastasit ja autoit. Mulla olis myös yks kysymys. Kuka ne roska pöntöt kaata
nurin. Siis tarkoitan kuka voi kaataa nurin esim.
simskö - Milkakuu
kahjokahjo kirjoitti:
Pelaan the sims 2:sta pc:llä ja siinä on muutama lisäosa.Kiitti kun vastasit ja autoit. Mulla olis myös yks kysymys. Kuka ne roska pöntöt kaata
nurin. Siis tarkoitan kuka voi kaataa nurin esim.
simsköVihainen naapuri voi ainakin kaataa roskapyntyn nurin ja minulla on joskus kaadettu ihan omiakin aikoijaan, ilman että simini on vihastuttaneet ketään. -D
Milkakuu kirjoitti:
Vihainen naapuri voi ainakin kaataa roskapyntyn nurin ja minulla on joskus kaadettu ihan omiakin aikoijaan, ilman että simini on vihastuttaneet ketään. -D
Eilen pelasin uutta vapaa-aikaa ja siinä tieteestä kiinnostunut simi jälleen sortui katselemaan kaukoputkella naapureitaan (vahinkoko???).
Mutta kohtahan sieltä saapui suuttunut naapuri luennoimaan tirkistelystä...
Oli niiiiin vihainen, että tuli kaatamaan roskapöntön myöhemmin =0)
- Desdemona Capula
Sinun (kakaran) täytyy pitää Simisi kodista huolta. Sinun täytyy pitää kotiasi puhtaana että tuholaisia EI tulisi. Jos olet laiska tai et jaksa siivota omaa Sim kotiasi niin soita Kotiapulaiselle. Hän pitää kodistasi todella hyvää huolta. Hän tulee joka sim-päivä puhdistamaan kotisi. Se maksaa 15 simoleonia jos hän siivoaa roskia tai puhdostaa vessan jne. Jos kotisi ei ole likainen hän saa 11 simoleonia. Jos sinua ei kiinnosta koko kotiapulainen ja simisi kodin puhtaus niin lopeta koko Sims peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671