Teen filmii movie makerilla se o tullu valmiina täsä koneesa. Onglemana on se etko tekee filmii ni se joko katkasee sen ittestää tai sit tulee joku virheraportti juttu. miksi?
Movie maker
4
194
Vastaukset
- kuskapaski
kompinaatio, paska softa melkein yhtä paskassa käyttiksessä. Asenna kaikki uusiksi - niinhän se windowsissa menee?
liioittelet, mutta siinä olet oikeassa, että MMaker on kyllä aika kökkö viritys; joskus toimii, joskus ei, ja sitten siltä väliltä. Ei ole kyllä Linuxillakaan tarjolla mitään parempaa ns. jokamiehen video-editointiin.
- alli gaattori
ThreeMice kirjoitti:
liioittelet, mutta siinä olet oikeassa, että MMaker on kyllä aika kökkö viritys; joskus toimii, joskus ei, ja sitten siltä väliltä. Ei ole kyllä Linuxillakaan tarjolla mitään parempaa ns. jokamiehen video-editointiin.
siinä pitää kyllä olla macci mut softat tosiaan toimii. Imovie 6 ja 7, ne on viel jonkin verran erilaiset, eri käyttäjätyypeille.
- Katkoo
Ohjelmalla tulee tehdä rauhallisesti ja antaa
uusia komentoja vasta sitten kun ohjelma on
tehnyt omat tekemisesä.
Yksi kohta taisi olla milloin tilttaa kun esikat-
seluikkunassa on esikatselu menossa ja silloin
yrittää jatkaa tekemistä.
Ei ole viimeaikoina tilttaillut enää kun olen
tehnyt hosumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317766
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455280- 594822
- 763507
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
- 1651501