Siirsin Simsin väliaikaisesti D asemalle onnistuuku pelin palauttaminen C:lle niin että se vielä toimisikin???
Voiko Simsin asentaa D:lle???
Vähän ahdasta koneessa =))
Sims D asemalla
3
255
Vastaukset
moips...
Mulla on kovalevy jaettu ihan simssiä ajatellen kahteen: C ja D.
Asennan kaikki simsit (ja muutikin pelit) suoraan tuolle D:lle, ettei sitten C sekaannu, jossa on Windows, Office paketti ym "tärkeitä ohjelmia"...
Tosta pelin palauttamista en tiedä. Oon kerran ainoastaan tehnyt noin ja silloin jouduin säätämään KAUAN et sain sen toimimaan...- .....................
...pelkäsinkin,että uusiksi menee =(
- simsimsim
Mulla ei ole paljoa tilaa C:llä, enkä oikeastaan saa siirrettyä sieltä tarpeeksi tavaraa pois, joten voisiko joku kertoa miten sims 1:n saisi asennettua D-asemalle? Mulla se alkaa automaattisesti laittamaan sitä C:lle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962149
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786