Niin että, kun ostaisin mp7A1 ja ajattelin kun ostan siihen hicun ja yhden varalippaan ja vara akun. Niin ajattelin että ostaisinko jonkun vara aseen/ykkös aseen vielä? rahaa olis käyttettävissä vielä 100e-200e.Mulla on kyllä jo enestään b eagle kiikari tähtäin mutta tästä ei varmaan tule hyvää ykkös asetta?saisko tuolla rahalla jonkun paremman snipun(tai jotain muuta)?
asetta kattelen
9
580
Vastaukset
Marui Spas-12, warrior l96, sähköpistoolit, jg:n sähköase. Noita suosittelisin jos haluat lisäaseen alle 200€. Warriorin kivääriin saa kiikarin ja bipodit mukaan jos haluaa.
- akqajdedfiejd
onko kiinan aseet surkeita vai hyviä
- "V V"
Riippuu kuule ihan merkistä. Useimmiten sukkia, mutta nykyään niidenkin laatu on alkanut parentua. Lue Softaaja-lehden kolumni 1/08.
Olen omistanut useita kiina-aseita, sekä vemppuja että sähköjä. Cyman, Jg:n, Both elephantin aseita voin ainakin suositella. Olen pelannut kohta lähes vuoden Bellin eg711 aseella (G3 sg-1) ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
- jep.jep
oiskohan tämä joku ihan OK vehje?
http://www.sabe.fi/airsoft/index.php?prodid=978&grpid=8- softaus hullu
osta pro-airsoftista AIM M4A1
softaus hullu kirjoitti:
osta pro-airsoftista AIM M4A1
Ja älä ihmeessä osta.
AIM on surkein valmista jota oon koskaan nähny.
Jos mulla olis 200€ käytössö ja pakko käyttää niin ostaisin TM AEP:n tai vesurin.
- joonas96
marui desert eagle .50ae hardkick
- teemuriekkinen
onko jing gong hyvä ja onko sen g3sgi hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211