mikä tämä ns. idioottiliiga josta olen kuullut paljon puhuttavan heinolaa muutaessani oikein on? onko nämä maastohousuiset pojat sitte vaarallisia joita tarvitsee pelätä henkensä edestä vai onko nämä vain olevinaa heinolan kuninkaita joita tosi asiassa ei tarvitse pelätä?
idioottiliiga?
186
28554
Vastaukset
- kai-man
Sanoisin ainahan täytyy varautua pahimpaan kaikkialla.
Myös täälä Heinolassa.
Sain ohjeen, älä koskaan laske ketään sisälle jos olet valmistamassa ateria itsellesi.
(tulia voi ilmoittaa tee ruokasi, vaan et kerkiä syödä)
Pidä puntari oven lähellä, käden ulottuvilla.
Kysy jos et tiedä, mitävarten.
Virastoissa asioidessasi ole nöyrä, alistuva.
Sillä olet luultavasti aina väärässä ja väärässä paikassa sekä sopimattomaan aikaan.
Jollain lailla toimeen tullut, siis hyvin ja huonosti. Myös välimuodot huomioiden. - ...
ne pojat luulee itestää vähä liikoja...
- sitten luulee?
Tiedätkö sinä kenties?
Oletko kenties näyttänyt, että olet kykenevä pistämään kampoihin? - idiootti
kyllä idiootteja varmasti löytyy
- käytöstä mieheltä,
joka on juuri muuttanut Heinolaan. Olisiko ehkä viisaampaa asua täällä hetki, ennen kuin arvostelet paikallisia.
Ps. Pääset myös samaa reittiä pois, mitä pitkin tänne tulitkin. Se idioottisakki on vaan Heinolan Kiekko. Et kai sinä nyt muutamaa HeKihomppelia säiky.
- LIIGA
Taidanpa tietää ketä toi kirjoittaja tarkoittaa tuolla "liigalla" mutta vinkiksi että älä puutu tai sekaannu niiden asioihin niin nekään ei puutu eikä sekaannu sinun.Kovaa on elämä jos menet niihin sekaantumaan ja ei ole helppoa päästä niistä eroon.
LIIGA kirjoitti:
Taidanpa tietää ketä toi kirjoittaja tarkoittaa tuolla "liigalla" mutta vinkiksi että älä puutu tai sekaannu niiden asioihin niin nekään ei puutu eikä sekaannu sinun.Kovaa on elämä jos menet niihin sekaantumaan ja ei ole helppoa päästä niistä eroon.
Eihän ne osaa pelatakaan jääkiekkoa.
- FemmaKakkonen
SavoRULES kirjoitti:
Eihän ne osaa pelatakaan jääkiekkoa.
Kirjoittamaan, Urpo!
- Mie vaan.
Suurin osa tuntemistani heinolalaisista pelkää kyseisiä henkilöitä, mutta tunnen kyllä ihmisiä jotka eivät pelkää. Itse kuulun jälkimmäisiin (koska minulla ei ole henkilökohtaisesti syytä pelkoon, vaikka ovatkin yrittäneet peloitella). Melko helposti hermostuvaa sakkia kuitenkin ovat.
Pidä siis varasi, ja kiinnostuksesi muualla kuin heidän tekemisissään, ja saat olla rauhassa. Osaavat he varmasti halutessaan olla myös mukavia, en epäile sitä. Ilmeisesti tällaista halua ei kuitenkaan kovin usein näe.. :)- KermaPerse
UPPIII tälle :)
- joku vaan
KermaPerse kirjoitti:
UPPIII tälle :)
voi, voi teitä... eikö teillä muuta puheenaihetta löydy?? ei ne niin pahoja ole kuin luulette...
- tarvi pelätä
jotka maksavat velkansa ajallaan, eivätkä juorua heidän päälleen mitään! (pidä huoli omista asioistas)
= Jos sul ei oo rahaa, niin ole mieluummin ilman sitä rahaa, varsinkin jos sul on epäilys takaisin maksu kunnostasi! En tiiä heist kuin yhden ja se on mukava mukaville ja jättää rauhaan, jos oot siltä lainannu ja takas ajallas maksanut. Tosin mä en tiiä mitä sit tapahtuu, jos et maksa, enkä haluakka tietää.
T: sellanen joka maksoi aina ajallaan (melkein kellontarkkuudella), mut oppi käyttämään omia tulojaan niin, ettei tarvii enää lainailla. = hyvä ystävä voisin sanoo hänen kanssaan edelleen. :) - jmorrison
"Joka toiselle kuoppaa kaivaa siihen itse putoaa". Helvettissä on pojilla lämmintä ja kaikki kaveritkin on siellä.
Terv: Heinolan J. Morisson - ennemminkin
jmorrison kirjoitti:
"Joka toiselle kuoppaa kaivaa siihen itse putoaa". Helvettissä on pojilla lämmintä ja kaikki kaveritkin on siellä.
Terv: Heinolan J. MorissonAleksis Kiven seitsemästä veljeksestä joku.
Tässä ilmeisesti video kun olet veljiesi kanssa kaivolla:
http://www.youtube.com/watch?v=3Eu28EV-k44
- Liigalainen
Jos sua noin paljon meidän asiat kiinnostaa niin soita Kakkoselle niin se voi kertoa sulle asioista tarkemmin.
- kakkonen
what ever!
- Ykkönen?
kakkonen kirjoitti:
what ever!
Vai onko? Kuka muuten on Kakkonen? Tai Ykkönen?
- heinolan hurja
Ne on olevinaan kovia jätkiä mutta pärjätäkseen matsissa pitää väh.5 kaverin antaa taustatukea että pärjäis. Ja jos saavat turpaansa tulee joskus yllättäen kostamaa isomalla porukalla ja mieluummin että pääsee lyömää yllättäen selkään ja sitten porukalla päälle. Eivät kestä ku miehet että turpaankin voi tulla. Käy niin egolle että jengi kokoon vain ja kostamaan
- Heh heh
Toi sun kitinäs kuulostaa opetuksen saanneen katkeruudelta ?
- Gfh
Varsinkin se pillerihattuinen spede.
- HauskaM
Mutta käy sinä Heinolan heiveröneinen pussinaksu kiertokoulusi lopuun ja koita saada tälläkertaa ne kontaktipaperit kiinni siihen uskonnonkirjaan eikä tyhmään pärstääsi kuten viime vuonna.
Kun pärstässäsi oli kontaktipaperia niin näytit tyhmemmältä kuin normaalisti. Siksi luokanvalvojannekin otti loparit ja muutti Kiteelle pontikanmaistajaksi.
Kyykkivä journalistimme Heinolan hurja saa taas itkunpurkauksen, josta suolavesi valuu niin pahoin että rurinaotsa menee normaalille rakoille.
Kääpiökyykky ottaa koville, josta selviäminen vie taas vuosia ja jalkaterien lenko asento vie luupäältä marssiharjoitukset edessäni! - FemmaKakkonen
mitä sitte?
- HauskaM
FemmaKakkonen kirjoitti:
mitä sitte?
nimimerkiksi TammaKekkonen
- FemmaKakkonen
HauskaM kirjoitti:
NO juuh!
- ..............................
yksi kaikkien kaikki yhden puolesta se on joukkuehenkeä mitä tässä maassa ei liikaa ole!
- MINÄ VAAN.
.............................. kirjoitti:
yksi kaikkien kaikki yhden puolesta se on joukkuehenkeä mitä tässä maassa ei liikaa ole!
KYLLÄ TAAS JUTUN AIHEEN KEKSITTE.KAVERIT TOSI HYVIÄ TYYPPEJÄ , JOKAINEN.JOS JOLLAIN ON OLLU VALITTAMISTA KANNATTAIS KATTOO OMAAN PEILIIN.JOTAIN ON TULLU TEHTYÄ JOS PORUKKA HERMOSTUU.TAITAA VAAN KYRSIÄ KUN ETTE SATU KUULUU KYSEISEEN PORUKKAA.
- KKK55
Gfh kirjoitti:
Varsinkin se pillerihattuinen spede.
ÄLÄ LÄSSYTÄ !!!!
- se pillerihattuinen
KKK55 kirjoitti:
ÄLÄ LÄSSYTÄ !!!!
heebo?
Olet kirjoitellut näihin juttuihin liittyen kaikkea, kummalla puolella siis olet?
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=Heinola&poster=kkk*&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2008&ed=15&em=3&ey=2008&hpp=25 - porukka,
MINÄ VAAN. kirjoitti:
KYLLÄ TAAS JUTUN AIHEEN KEKSITTE.KAVERIT TOSI HYVIÄ TYYPPEJÄ , JOKAINEN.JOS JOLLAIN ON OLLU VALITTAMISTA KANNATTAIS KATTOO OMAAN PEILIIN.JOTAIN ON TULLU TEHTYÄ JOS PORUKKA HERMOSTUU.TAITAA VAAN KYRSIÄ KUN ETTE SATU KUULUU KYSEISEEN PORUKKAA.
on pellejä kaikki. Yksinään ovat jokainen niin mammanpoikaa. Ja ryhmässä viihtyvät melkein aina (petipuuhissakin, näin olen kuullut).
- tuttuja on
porukka, kirjoitti:
on pellejä kaikki. Yksinään ovat jokainen niin mammanpoikaa. Ja ryhmässä viihtyvät melkein aina (petipuuhissakin, näin olen kuullut).
Se on hyvä täällä netissä tuohon sävyyn puhua...
- 25667
porukka, kirjoitti:
Taitaa olla jotain sun omia fantasioitas, saattaa olla hinuri että joudut karvaasti pettymään !!!
se possujuna leikki on tarkoitettu vain ja ainoastaan sun kaltaisille nettirunkkareille jotka pelkää omaa varjoansa ja harrastaa yökastelua, etköhän säkin sen homoporukkas löydä (netti on varmaan täynnä tommoisia hinttejä ketkä ei uskalla poistua kotonaan, eikä omaa kavereita), tää ei kuitenkaan ole semmoinen !!!
Jatka sitkeästi etsimistä, kai sen sunkin säälittävän elämäs onni on käännyttävä !!!! - .....
portsareista? (bodaajista)
- onko kaikki
KKK55 kirjoitti:
ÄLÄ LÄSSYTÄ !!!!
ihan jees?
Mis oot? - rento raato
porukka, kirjoitti:
tuu tänne sammontielle rääpimää turpaas ku oot niin hinttari ja kova lässyttään siellä
- huttu
onko kaikki kirjoitti:
ihan jees?
Mis oot?jos napit maistuu ni syö niitä mutta me ei niihin kosketa y.liigasta pärähtänyt
- helsinki osasto 7
HauskaM kirjoitti:
joo karvahattu datsuni ja pidkonen rulettaa kohta sun takapihallas ja sämpylät sulaa
- torahammas
..... kirjoitti:
portsareista? (bodaajista)
pitäisi saada nalleju ku räjähteitä meillä on vaikka muille jakaa mutta kohta rätisee perseet torilla t.lainit poskella
- heinolasta 33
sä oot varmaa just niitä jotka rääpii naamaansa täällä netissä mee kokeilee niitten kanssa kadulle saat varmasti sopivan tappelukaverin!
- valaista, että
KKK55 kirjoitti:
ÄLÄ LÄSSYTÄ !!!!
ootko sä pillerihattu? Mitä se pillerihattu meinaa, siis onko sulla joku tabun muotonen kypärä, HÄH?
- rälläriii,,,,
valaista, että kirjoitti:
ootko sä pillerihattu? Mitä se pillerihattu meinaa, siis onko sulla joku tabun muotonen kypärä, HÄH?
liiga laajeneee!!!!
- tähän
idioottiliigaan Tane?
- plotus
Hän on johtoporrasta!
- wepooo
Hän on johtoporrasta!
- tiilia
Hän on Johtoporrasta!
- onko Tane?
plotus kirjoitti:
Hän on johtoporrasta!
johtoporrasta?
- onko Tane??
wepooo kirjoitti:
Hän on johtoporrasta!
johtoporrasta??
- onko Tane???
tiilia kirjoitti:
Hän on Johtoporrasta!
johtoporrasta???
- tiedetään tapaus
onko Tane??? kirjoitti:
johtoporrasta???
Ei tarvi Heinolaan mennä.. (no ei siellä mitään ookkaan)
- täällä joku he*vetin
tiedetään tapaus kirjoitti:
Ei tarvi Heinolaan mennä.. (no ei siellä mitään ookkaan)
Tane, joka kuuluu johtoportaaseen.
- että osaa heinolalaiset
tiilia kirjoitti:
Hän on Johtoporrasta!
olla lapsellista porukkaa!
- vaikea nousta
täällä joku he*vetin kirjoitti:
Tane, joka kuuluu johtoportaaseen.
johdoista tehtyjä portaita...
- perusteella
vaikea nousta kirjoitti:
johdoista tehtyjä portaita...
sinulle voi olla kaikki vähän vaikeaa.
- perusteella
perusteella kirjoitti:
sinulle voi olla kaikki vähän vaikeaa.
sinulta puuttuu kokonaan sellainen kuin huumorintaju. Otan osaa. Valitettavasti niitä ei saa ees lainaksi, ne on synnynnäisiä ne huumorintajut. :D
- idiootttiliiga
että osaa heinolalaiset kirjoitti:
on syntyny heinolaan? Eikö siellä ole mitään positiivista?
- ei ole rajoitteita siitä
idiootttiliiga kirjoitti:
ketä saa muuttaa kaupunkiin. Pikkuhiljaa nämä ulkopuoliset löytävät toisensa ja joukossa jne...
- rentso
ei ole rajoitteita siitä kirjoitti:
ketä saa muuttaa kaupunkiin. Pikkuhiljaa nämä ulkopuoliset löytävät toisensa ja joukossa jne...
nehän on positiivisia kaikki niinkun sun siskon hiv testi y.jee
- hoidosta päässyt
että osaa heinolalaiset kirjoitti:
joo tule meidän kanssa hoitoon itse harrastan liimoja virtsaa oksentelua ja pujotelua
- kk rätisee
idiootttiliiga kirjoitti:
joo saarela jää aina jokkiksessa mun jalkoihin ni täytyy lati laskea sen kylkee heti alussa ni se ei oo muitten jaloissa itse omistan turbo skoodan!
- kaaharit oy
perusteella kirjoitti:
sinulta puuttuu kokonaan sellainen kuin huumorintaju. Otan osaa. Valitettavasti niitä ei saa ees lainaksi, ne on synnynnäisiä ne huumorintajut. :D
olen saanut huiput mitsubishi CLX lancerin kiihtymään pois lapasistani koska siinä oli turbo perässä ja sämpylät suli alle!!!!! tehoa 110
- skirde
kaaharit oy kirjoitti:
olen saanut huiput mitsubishi CLX lancerin kiihtymään pois lapasistani koska siinä oli turbo perässä ja sämpylät suli alle!!!!! tehoa 110
mitäs wiritit sen.kiukuttelet waan kun camrystä ei oo sämpylöiden kuskaamiseen.
- iitin pyöveli
ainakin kouvolan sällit tuntevat istensä kotoisaksi liigan hallilla, älkää höpötelkö jos ette tunne!
- TT55
Pitäisiköhän sunkin lopettaa paskan jauhaminen ?
- varmaan koskee
TT55 kirjoitti:
Pitäisiköhän sunkin lopettaa paskan jauhaminen ?
suakin. Menikö yö pitkäksi, naama irti tyynystä ja hanki töitä.
- raparassi 1/2
varmaan koskee kirjoitti:
suakin. Menikö yö pitkäksi, naama irti tyynystä ja hanki töitä.
kyllähän se pissa haisee täällä kaduilla ja olen myös nuuskinut paskaa jos vittu kiinnostaa horo
- kuhanen on kala
raparassi 1/2 kirjoitti:
kyllähän se pissa haisee täällä kaduilla ja olen myös nuuskinut paskaa jos vittu kiinnostaa horo
jotain pankaa jäi mun potkuriin tuu hakeen mun postarista jos jäit kaipaamaan
- renttu kenno
joo tosi sarasta porukkaa ollaan just join pullon lassea ja auton puikkoihin suokannaksella terkut muille hörhöille heinolaan pysykää vaan poissa jaloista koska me hallitaa kaupunkia
- kentsu susikenno
hei tulkaa räkänokat tänne sammontielle rääpiin turpaas ku oot niin hinttari t.notkea rotta
- joutsalainen19
joo mäkin olen harrastanut autoja pensaa T.joutsalainen hintari olen myös mankka varas
- DD200
kyllähän ne osaa paikat matalaksi pistää jos tiedätte takametsän tapausen
- gaarle
metsissä on monttuja
- terkut tolulle heinolaan
olen vasta harrastelija ja syon käpyjä ja kissan pökäleitä metsissä muutin kaikki ok heinolassa meitä riittää terkut t
- simpanssi ja nore
olemme keikkaveikkoja sysmästä
- mania potilaat oy
sammontiellä olen harrastanut sammakoita perhosioa oksentelua roppuja ja hiekka on lähellä mun sydäntä
- saarenmaa%
ei tee pirtu enää rahaa
- Kossua1
rantapuistossa kävi parit purupäät jo uimassa ku idiootit uitti niitä väkisin hauskaa puuhaa
- uimataidoton
Kossua1 kirjoitti:
rantapuistossa kävi parit purupäät jo uimassa ku idiootit uitti niitä väkisin hauskaa puuhaa
minua vähän kyllä harmittaa kun hävisin taas lasselle uintikilpailussa mutta onhan se entinen sm tason uimari
- sivustakatselija
joo oli aika hurjaa touhua idiootejen kesken kun siellä uitettiin miehiä väkisin vedessä mutta idiooteilla oli hauskaa ja sen kuuli kauas!
- siellä ui?
Oon kuullu juttua, ettei sitä ole järjellä viskattu.
- utelias 29
mitä ranta puistossa todellisuudessa kävi kun siellä poliisitkin näytti viihtyvän sunnuntaina 4.5
- mummeli75
Siellähän ne idiootit vaan uivat keskenään ihan asiallista porukkaa vaan vähän kovapäistä porukkaa
- Shaan Konori
Olisiko aineksia elokuvaksi?
Muuten roolijako on ihan sama mut kuhista ja herkkoa joutuvat esittämään herrat itse sillä vastaavanlaisia ei mistään löydy.- törmätä??
Istuvatko nämä siellä uudella Abc:lla. Tuntomerkkejä tyypeistä?
- ei ne siellä
törmätä?? kirjoitti:
meidän takapihalla tanssitaan hip hoppia
- 28renttu
törmätä?? kirjoitti:
tuntomerkit on perseestäs
- Totta turiset,
28renttu kirjoitti:
tuntomerkit on perseestäs
ei niitä heppuja paremmin voisi kuvailla... Kameralla jos koittaa kuvailla, niin heebojen terävyys rikkoo kameran...
- ottelut pystyyn
Totta turiset, kirjoitti:
ei niitä heppuja paremmin voisi kuvailla... Kameralla jos koittaa kuvailla, niin heebojen terävyys rikkoo kameran...
niin huomennahan siellä pitäisi parit matsit olla
- kehä kettu
ottelut pystyyn kirjoitti:
kyllähän hallilla on aina hauskoja juhlia ollut
- kk rätisee
ottelut pystyyn kirjoitti:
kyllä hallilla on aina hauskaa ja tylsiä hetkiä ei varmasti tule!
- halli ok meininki
kk rätisee kirjoitti:
kyllä hallilla on aina hauskaa ja tylsiä hetkiä ei varmasti tule!
hallilla on kotoisaa ja sairas meno !!!
- kss/kuus
halli ok meininki kirjoitti:
hyvät pirskeet
- lapeenrannan rällääjät
halli ok meininki kirjoitti:
ok hieno homma
- id.33
lapeenrannan rällääjät kirjoitti:
ok hieno homma
helsinki osasto huomio hallille juhlimaan taas terkut aapelil apelle
- hallijatkot
id.33 kirjoitti:
helsinki osasto huomio hallille juhlimaan taas terkut aapelil apelle
onko rälläystä
- apina
todella hankala imitoida moisia juustokorvia mutta stuntteja varten vois löytyä muumilaaksosta ehdokkaita.
- posseri
kumpikin yhtä idiootti...
- ihmettelen turvatoimia
tekö saitte aikaan aika sotkun kun oikeustalolla sai todistaja tauolla turpaaan?
- id..22
sehän oli vaan joku ohikulkija joka veti turpaan sitä todistajaa.. harmi ettei sitä koskaas saada kiinni...uusintoja varmaan luvassa
- hauskaa oli
id..22 kirjoitti:
sehän oli vaan joku ohikulkija joka veti turpaan sitä todistajaa.. harmi ettei sitä koskaas saada kiinni...uusintoja varmaan luvassa
joo mutta hauskaa se oli katsoa kun vasikka sai turpaan kesken oikeudenkäyntiä
- Sai
hauskaa oli kirjoitti:
joo mutta hauskaa se oli katsoa kun vasikka sai turpaan kesken oikeudenkäyntiä
turpaan?
- haastemies543
Sai kirjoitti:
turpaan?
vasikka oikeustalolla sai oman käden oikeutta!naama oli ku possulla...asianajaja ihmeissään.
- 66666666666666666666666
haastemies543 kirjoitti:
vasikka oikeustalolla sai oman käden oikeutta!naama oli ku possulla...asianajaja ihmeissään.
rockn roll!!
- mutisija1
Sai kirjoitti:
turpaan?
turisti louskutti liikaa leukojaan oikeustalolla
- oikeustalolla
haastemies543 kirjoitti:
ehkä tulee hauskat juhlat t.id 27 varmasti paikalla
- id.6f6
mutisija1 kirjoitti:
turisti louskutti liikaa leukojaan oikeustalolla
varmaa sama sessio
- kumisulaa
ostin datsun 120y mallisen auton miten saisin siihen lisää tehoja kun nykyiset 65hv ei sulata kumia tarpeeksi..olen laittanut uuden ilmanputsarinkin ja waundrerbraun haisee pissalle
- vanteetsulaa
osta hergolta turbo pellinalle ja heitä 1vaihe mutkaa ja läpyskä tiskkii ni alkaa datsuni poistumaa tai heitä polttopullo iggunasta sisään ja poistu
- joutsalainen19
vanteetsulaa kirjoitti:
osta hergolta turbo pellinalle ja heitä 1vaihe mutkaa ja läpyskä tiskkii ni alkaa datsuni poistumaa tai heitä polttopullo iggunasta sisään ja poistu
pioneeri cd soitin autoon malli ix9200 h,20e kun tulen heinolaan varokaa olen lilja joutsasta täysi hinttari vetäkää turpaan jos saatte kiinni
- LANTINANQ
KUHASEN POMMI LEVISI LIIKAA LIIKAA
- kuhaselle se
legendaarinen 15 minutes in fame?
Ja sekin datsunin ansiosta :D - idioodii
kuhaselle se kirjoitti:
Ja sekin datsunin ansiosta :Dkyllähän se mun datsuni kehitti aikoinaan
- uimataidoton
kuhaselle se kirjoitti:
Ja sekin datsunin ansiosta :Dnyt alan käydä uimakoulussa että en huku jos lähden kisaamaan sen huippu uimari kennon kanssa
- olen hinttari lilja..
joutsalainen19 kirjoitti:
pioneeri cd soitin autoon malli ix9200 h,20e kun tulen heinolaan varokaa olen lilja joutsasta täysi hinttari vetäkää turpaan jos saatte kiinni
osta mun paska nissani synny siinä on pöllityt soittimet ja kaikki on varmasti varastettuja haluan myös turpaan kosksa olen rottahinttari
- onko turvallista taas
kuulin että joku todistaja sai turpaansa kesken oikeudin käynnin oikeustalolla eikä tekijääkään saada ilmeisesti kiinni. onko se enää turvallista oikeudenkäyntiä?
- ulkopuolinen xx
onhan siellä varmaan poliisit nykyään valvomassa näiden idioottejen toimintaa
- rällästää hönylässä
juu joo olen vasta alottelija
- onko turba juhlat taas
kyllä varmaan jos ei ole poliiseit väh 3 partioo vahtimassa ettei vasikat ole naamat veressä
- Jo vain....
Liigassa on paha tietoturva-aukko, liekö päivityksiä tulossa?
- huppupää verissään
ei omassa vaan vasikan
- turpa aukko veressä
turva aukkos on tukossa pahasti
- CreamAss
Olemme Heinolan johtajia!
- CreamAss
are the KINGS!
This Topic include piece of shit!!
We Are >So peacefulll Guys!
What's your Problem?
Greetings to Team Finland from Germany!
Cosmas or epsilon?
Summer 2008 show your Wayz!
Wide..... sings @ his our signs! - itse kuulua
CreamAss kirjoitti:
are the KINGS!
This Topic include piece of shit!!
We Are >So peacefulll Guys!
What's your Problem?
Greetings to Team Finland from Germany!
Cosmas or epsilon?
Summer 2008 show your Wayz!
Wide..... sings @ his our signs!liigaan kun kirjoitat noinkin hyvää englantia?
- CreamAss
itse kuulua kirjoitti:
liigaan kun kirjoitat noinkin hyvää englantia?
Liigan Lontoon alajaostoa!
Siitä johtuu näpsäkkä Englannin kieleni! - joo joo karhu laulaa
CreamAss kirjoitti:
Liigan Lontoon alajaostoa!
Siitä johtuu näpsäkkä Englannin kieleni!kuhan ei sieväsen hinttari vaan saa turpaansa kun on käynyt syyttömiä syyttään no poliisit pitää varmaan pojasta ja kavereista huolen 5.6
- kk rätisee......
sammontiellä tais olla juhlat ku taksit ja ruohonleikkurit rälläs ja varmaa ruutirätisi
- Painavasana!
Tämän koko Heinolan keskustelu alueen vois poistaa täältä, ja samaten Näin on palstan itä hämeestä!
Heinolassa päin kun ei näk. ole yhtään ihmistä kellä olisi pokkaa mennä sanomaan asiat suoraan päin naamaa!!
En tiedä sitten mistä tämä kaikki johtuu, tuskin ainakaan insestistä. Taitaa koko heinola kuulua ns. "idioottiliigaan".
Eikö ylläpito voisi jo pikkuhiljaa alkaa puuttua näihin ihmisiä haukkuviin viesteihin!?
Heinola on niin pieni läntti kartalla että kaikki täällä tietää toisensa tai ainakin luulee tietävänsä.
Suomihan on "vapaa" maa jossa myös on sananvapaus, mutta jotain rajaa pitäisi silti olla!!
Tälle palstalle kirjottaa myös kaikki äidin pikku sydänkäpyset jolla ei vielä valitettavasti taju riittä ihan kaikkeen.
Jokainen kuka esim tähän viesti ketjuun on kirjoitellut lempinimillä yms, olisi kyllä itse tutkiskelun paikka. Mitä luulette saavuttavanne moisilla pa*ka jutuilla!? Häh?
Aloittakaa vaikka se tutkiskelu samalla lailla kun joskus silloin varhaislapsuudessanne. Jos koette sen vaikeaksi niin kysykää vaikka vanhemmiltanne apua! Edetkää siitä sitten "varovaisin" askelin eteenpäin.
Niin just ihan samaan tahtiin kuin silloin ennenkin. Tosin Heinola palstan tasosta päätellen uudestisyntyminen voi kyllä olla ainoa lääke koko "tautiin" jos sekään!
Niin ja Heinolassahan on hyvä kasvaa isoksi, vai mitä!? Tota ei usko edes Heinolalaiset en ainakaan minä! ;)
Niin ja tämä kirjoitushan herättää keskustelua esim. siitä että mitäs itse kirjoittelet yms.
Joo,ja en saavuta myöskään mitään tällä kirjoituksella. Ehkä jos koskaan enää luen koko palstaa niin saavutan ainakin makoisat naurut, Ehkä myös jälleen "itkut".
Harmittaa jo nyt että kirjoitin, mutta lähetänpä kuitenkin....
Hauskaa kesän alkua TOOPET!- id.....29..heinola
asiat sanotaan varmasti ja hauskaa on kun tollaset tiukkapipot itkee täälä meidän palstoilla..
- Painavasana!
id.....29..heinola kirjoitti:
asiat sanotaan varmasti ja hauskaa on kun tollaset tiukkapipot itkee täälä meidän palstoilla..
Vai id...29...heinola?
Etkö sä parempaa raukka pysty!?
Sä kuulut just niihin äidin sydänkäpysii kellä ei ymmärrys riitä ihan kaikkeen.
Nii joo teidän palstoillapa hyvinkin. Sun palsta on kuitenkin todellisuudessa joku homo tai pedofiili palsta!
Sä et pysty näk. edes kirjottamaa kahta riviä enempää. Tästä päätellen sä et myöskään pysty sanomaa kellekkää yhtää mitään PELLE!
Sua mun asiat näk. painaa tosi paljon!
Voi sua raukkaa!
Jatkakaa..... - rotta sähän viihdyt kuitenk...
Painavasana! kirjoitti:
Vai id...29...heinola?
Etkö sä parempaa raukka pysty!?
Sä kuulut just niihin äidin sydänkäpysii kellä ei ymmärrys riitä ihan kaikkeen.
Nii joo teidän palstoillapa hyvinkin. Sun palsta on kuitenkin todellisuudessa joku homo tai pedofiili palsta!
Sä et pysty näk. edes kirjottamaa kahta riviä enempää. Tästä päätellen sä et myöskään pysty sanomaa kellekkää yhtää mitään PELLE!
Sua mun asiat näk. painaa tosi paljon!
Voi sua raukkaa!
Jatkakaa.....hei rotta tää palsta on sulle omias ja mä saan sun osotteeskin vielä
- cdkvncvncm,zxv
rotta sähän viihdyt kuitenk... kirjoitti:
hei rotta tää palsta on sulle omias ja mä saan sun osotteeskin vielä
Mitä sä sillä osoitteella teet ROTTA!?
Sulle voi tulla aika pitkä matka, jos kylään meinaat tulla. ;) - id...29
cdkvncvncm,zxv kirjoitti:
Mitä sä sillä osoitteella teet ROTTA!?
Sulle voi tulla aika pitkä matka, jos kylään meinaat tulla. ;)sä oot niin älykäs
- liiga on laaja!
nii harmi mutta näitä "idiootteja" on paljon ja lisää tulee jatkuvasti
- koiran ulkoiluttaja sekoilija
onko konsertti nyt viikonloppuna
- uimataidoton...
olen nyt saanut töissä neuvoja sorsilta ja muilta ankoilta ja osaan räpiköidä vedessä jos minulle heittää ruokaa veteen
- ---
kuuluuko tähän "idioottiliigaan" myös nuorempia kavereita / pyörii osan porukan kanssa?
- xscljvsfjglsgkvÖLm
Koko Heinola kuuluu tavallaan siihen, niinku
joku tossa vähän aikaisemmin mainitsikin. - mitä pidät...
xscljvsfjglsgkvÖLm kirjoitti:
Koko Heinola kuuluu tavallaan siihen, niinku
joku tossa vähän aikaisemmin mainitsikin.siis riippuu siitä keitä pidät "nuorempina kavereina"..
eihän kukaan noista liigassa olevista mikään ikäloppu ole.. - koko sakki
Idioottiliiga= aivottomien ja munattomien paskahousujen puuhastelukerho. Aivotoiminta on tuhoutunut liiasta "lääkityksestä" joka näkyy kehon turvotuksena.
- reppahousu pelle !
koko sakki kirjoitti:
Idioottiliiga= aivottomien ja munattomien paskahousujen puuhastelukerho. Aivotoiminta on tuhoutunut liiasta "lääkityksestä" joka näkyy kehon turvotuksena.
me tiedetään nyt sun osottees... sori
- normaali
reppahousu pelle ! kirjoitti:
me tiedetään nyt sun osottees... sori
Just sitä sakkia jotka ei aikuistu ikinä! testo arvot pysyy korkeella vaan pelkällä piikillä ja ollaan kovaa jätkää, vaikka todellisuudessa pelkkiä juoksupoikia!
- luulet..
normaali kirjoitti:
Just sitä sakkia jotka ei aikuistu ikinä! testo arvot pysyy korkeella vaan pelkällä piikillä ja ollaan kovaa jätkää, vaikka todellisuudessa pelkkiä juoksupoikia!
..varmaa ite olevas tosi kova jätkä.
Helppohan se on täällä kirjotella!
Älä arvostele ihmisiä, joita et tunne!
..vaikka tuskin tollaseen ennakkoluuloseen kukaan haluis tutustuakkaan.. - reppahousu
koko sakki kirjoitti:
koska voisin nähdä sut et sullekkin sopisi höpsöliini hinttar
- ID3000000
reppahousu kirjoitti:
koska voisin nähdä sut et sullekkin sopisi höpsöliini hinttar
että oikein hinttar!
Onko toi ruotsia vai norjaa? - eli pilkunnussia pedofiili
ID3000000 kirjoitti:
että oikein hinttar!
Onko toi ruotsia vai norjaa?sun osottees on tossa ja moro
- erästä Suomi24:ään rekister...
käyttäjää poistamaan viestinsä?
- mitä siitä
se kurahousu poisti viestinsä kuulemma omasta tahdostaan
- siis asiasta
mitä siitä kirjoitti:
jotain? Eikö kyseisellä henkilöllä ole suhteet kunnossa?
- puutiainen
siis asiasta kirjoitti:
suhteet rempallaan joo...
idiootti - jee
mitä siitä kirjoitti:
näin oli
- oksennus....
puutiainen kirjoitti:
idioottijoo sillä oli suhteita jeesukseen
- puutikku silmään
siis asiasta kirjoitti:
sä oot varmaan vähän liian utelias lisko
- linukkamies
hän oli asiaton
- tiedän tapauksen
törkeää mottonen rulettaa suokkarin mutkat suoriksi
- ilmeisesti uskovainen,
puutiainen kirjoitti:
idioottisuhteet on rempallaan ja olet vielä idioottikin kaupan päälle.
- rantaroistot
puutiainen kirjoitti:
idioottirobinhuudin vartiat on huumeissa kun hyökkäilevät viattomien kimppuun
- on kieltämättä
ilmeisesti uskovainen, kirjoitti:
suhteet on rempallaan ja olet vielä idioottikin kaupan päälle.
melkoinen idiootti, ajeli viikonloppuna sen yhen vammasen kolmipyörällä tossa kylällä, ja sopi tiaiselle tosi hyvin!
- märehtivää anaalias...
puutikku silmään kirjoitti:
sä oot varmaan vähän liian utelias lisko
Sun liskot onkin ihan arkipäivää...
- ovet paskana!
poliisit ahtaa joka miesten kämppiin ilman minkään laisialupia.. no osa hölmöilyistä tulee vaan valtiolle kalliiksi kun joudutaan korvaamaan tuhansien eurojen ovia! harmillista kannattaisi varmaan ottaa ensin vähän asioista selvää,ennenkun rikkoo syyttömien ovia.
- mikään uutinen,
Heinolan poliisi on röyhkeä vieras. Niille kun ilmeisesti on aina riittänyt kotietsintään "syytä epäillä"-motiivi. Eikä näitä mistään loistavasta päättelykyvystä voi syyttää, tekee kotietsintöjä tosiaan sellaisiin paikkoihin, joilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa.
- Metuzalem
liiga on hajonnut, lopullisesti!
- ___ <____ _<
Just joo...
- lisää idiootteja tulee koko...
___ <____ _< kirjoitti:
Just joo...
ei koskaan
- sivustakatselija34...
joku id liigan haukkuja taisi saada tossa turpaansa.. varmaa suu oli jänyt auki väärässä kohtaa.. hoh hoijaa hauskaa katteltavaa heh heee
- taas ollut.
Tiedä sitten mikä on totta, mutta puhuivat että asialla olisi ollut vanhempi id varren kanssa asialla ja uhreina nuori pariskunta. Onko tällainen käytös sitten asiallista?
- id....29
taas ollut. kirjoitti:
Tiedä sitten mikä on totta, mutta puhuivat että asialla olisi ollut vanhempi id varren kanssa asialla ja uhreina nuori pariskunta. Onko tällainen käytös sitten asiallista?
pidä huoli sun omista asioistas me hallitaa kaupunkia... sulla on varmasti jatkossa asiat kunnossa.. vasikat voi suksia palstalta vittuun!
- aahahdf
taas ollut. kirjoitti:
Eiköhä se oo ollu ihan oikein jos jotain on muistutuettu omasta käytöksestää
- Eikä tarvitse
id....29 kirjoitti:
pidä huoli sun omista asioistas me hallitaa kaupunkia... sulla on varmasti jatkossa asiat kunnossa.. vasikat voi suksia palstalta vittuun!
tietääkään. Jos teidän kuningasliiga ei kestä kritiikkiä, niin kannattaisiko pistää pillit pussiin?
Oliko tää kyseinen uhri sitten vasikoinut jotain? Sittenhän asia on toinen, mutta joku tolkku niiden alaikäisten pieksentään. - en kuulu mutta hakemukset v...
Eikä tarvitse kirjoitti:
tietääkään. Jos teidän kuningasliiga ei kestä kritiikkiä, niin kannattaisiko pistää pillit pussiin?
Oliko tää kyseinen uhri sitten vasikoinut jotain? Sittenhän asia on toinen, mutta joku tolkku niiden alaikäisten pieksentään.idioottiliiga ei hajoa koskaan eikä ne varmasti hakkaa alaikäsiä eikä muitakaan sivullisia ne on niitten oman liigan eliittiä... sori mutta älä tuu jalkoihin pyörimään tolla asenteella!
- ratti kettu 23
aahahdf kirjoitti:
Eiköhä se oo ollu ihan oikein jos jotain on muistutuettu omasta käytöksestää
liity liigaan jos on oikeesti asennetta ja pää kestää sikojen maitoilua... tiedät päämajan katotaa mihkä susta on.
- ---------
Eikä tarvitse kirjoitti:
Oliko tää kyseinen uhri sitten vasikoinut jotain? Sittenhän asia on toinen, mutta joku tolkku niiden alaikäisten pieksentään.itsehän en liigaan kuulu mut alkaa toi kritiikki menee jo vähä turhan paskaks mitä jaksatte jauhaa kokoaja, keksikää jotai muuta tekemistä
- vittu ootte pellejä
id....29 kirjoitti:
täälä taas nää HEINOLAN POIJJAT mainostaa miten juntteja me ollaa. ei vittu haluun pois täältä räkälästä!!!
- kaukaa katsottuna
kaatopaikan taakse on ilmestynyt outoja merkkejä puihin
- flipflobbhhh
HNMKY! H-Kirjain tulee kaupungin nimestä Heinola.
Loput varmaan arvaattekin? Hehehehehheh :) :)- cfkld
myötähäpeä tätä lukiessa alkaa käydä sietämättömäksi :S
- Idiooddi
cfkld kirjoitti:
myötähäpeä tätä lukiessa alkaa käydä sietämättömäksi :S
maastohousuisia kaljupäitä, jotka ajaa jollain teiniromuilla? Istuuko kirkonkylän Nesteellä ja ABC:llä, Hä?
Turpaan lähen vetämään!!!
- SGUDAGUDAA
Voimissain!!!
- IIKhbgvy
Heinolan skinit on pellejä kun rikkovat aatetta vastaan, thaikku vaimoja huh huh... :D todelliset skinit vois vaik satuttaa teitä, aatteen tahraamisesta...
tervetuloa todelliseen maailman... hönölässä on pillerinpyörittäjät kovia jätkiä mut mut sihen loppuu todellsuus, Voih ja nyyh vasikka saa kuonoon kunhan ei oo liian lihaksikas. torpedoksi kelpaa iso VEE papereilla.. tosi jätkät pidä isoa VEEtä mukanaan kun vie luoton muiltakin.. heeh... HYVIÄ TYYPPEJÄ kavereina ja anteeksianto pelaa ja unohtaminen vaarana et jos tosi törön teet saattaa luomi olla tumma mutta joo muualla samalla tempulla irtoaa korva... XD
Et joo nou hätä, mua anakaa pelota hönölässä... normi maalaiskylä jossa asukkaat luulee itsestäään liikoja harhoissaan kun ressut muusta mitään tiedä..- Vähä faktaa kehiin
Eix tommoset poikakerhot oo vähän homoa?
Kaikista naurettavinta koko wannabe natsiudessa on se tosiasia, että suomalaiset ovat slaaveja.
Toisen maailmansodan aikana natsisotilaita oli kielletty sekaantumasta alempirotuisiin suomalaisiin, esim avioliitot suomalaisnaisten kanssa oli jyrkästi kielletty, lapsienteosta puhumattakaan.
Suomalaisista oli kai aatun suunnitelman mukaan tarkoitus tehdä herravaltaa palveleva orjakansa...
Tätähän te kouluttamattomat räkänokat ette tietenkään tiedä, tai ainakaan myönnä.
Kyllä luulis hävettävän tommonen natsien ihannointi ja apinointi, veteraanit pyörii varmaan haudoissaan!
Ja ne Robbarista hankitut 5€:n maastohousut on ihan helvetin rumat ja nolot, menisitte töihin niin olis vara ostaa kunnon vaatteita. - Jukka Fiikström
Vähä faktaa kehiin kirjoitti:
Eix tommoset poikakerhot oo vähän homoa?
Kaikista naurettavinta koko wannabe natsiudessa on se tosiasia, että suomalaiset ovat slaaveja.
Toisen maailmansodan aikana natsisotilaita oli kielletty sekaantumasta alempirotuisiin suomalaisiin, esim avioliitot suomalaisnaisten kanssa oli jyrkästi kielletty, lapsienteosta puhumattakaan.
Suomalaisista oli kai aatun suunnitelman mukaan tarkoitus tehdä herravaltaa palveleva orjakansa...
Tätähän te kouluttamattomat räkänokat ette tietenkään tiedä, tai ainakaan myönnä.
Kyllä luulis hävettävän tommonen natsien ihannointi ja apinointi, veteraanit pyörii varmaan haudoissaan!
Ja ne Robbarista hankitut 5€:n maastohousut on ihan helvetin rumat ja nolot, menisitte töihin niin olis vara ostaa kunnon vaatteita.meinaatko että joku ottas ne töihin....
- idarimuunmuassa
MAHTILIIKA!!! MII TYKKÄÄ ALOT!!!
- Hyvä HEINOLA
HYVÄ ! JATKAKAA SAMAA MALLII NI KOHTA KOKO HEINOLAA OO JÄLELLÄ NÄI HYVIEN MAINOSPUHEITTEN JÄLKEE. huomioikaa että noi liigojen kannattajat ja "mä tiiän sun osotteen" selittäjät on itkeviä teinejä tai pummeja, ei tollasista kannata välittää. niillä on niin painavaa sanaa että :D ei heinolassa tarvi pelätä mitää, ihan normaalikaupunki se on, ellet sitte oo tollanen samanlainen nolife ja hankkiudu tollasii ongelmii :D
ja ite ku luulin ettiväni täältä jotain hyvää kerrottavaa heinolasta ni täällä tulee tälläsiä keskusteluja. huh. WAU hei ihmiset sieltä kylältä !! kattois välillä maailmaa omilla silmillää - K.St.S:KK
Hauskoja juttujahan nää täällä on. :)
- ohiajaja
Mistä oikeasti tunnistaa nämä "idioottiliigalaiset"? Ajaako ne jollain BMW-romuilla ja pukeutuu maastohousuihin? Bodanneet itsensä hormooneilla??
- alatoobiboss
ohiajaja kirjoitti:
Mistä oikeasti tunnistaa nämä "idioottiliigalaiset"? Ajaako ne jollain BMW-romuilla ja pukeutuu maastohousuihin? Bodanneet itsensä hormooneilla??
Ne ajaa kyl bemareilla, mut käyttävät mormooneja
- muunmaalainen
Olikos samat tyypit sitten ketä rähisivät taksijonossa männäviikonloppuna? Aika hurja paikka tuo Heinola, en kyllä toiste tule =)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244402
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333503Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543394Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203328Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232920Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282670Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142165Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774