nyt kun the sims online on ilmanen niin aattelin ladata sen mutta tartteeko siihen mitään cd:tä
kun mulla on vaan the sims2 ja lisä osii nii tartteeks siihen niit vanhoi simssei?
kiitos etukäteen :)
the sims online
simsinty
3
286
Vastaukset
- spearmint..
siis mikä the sims online?
Moikka!
Ai online on nyt kokonaan ilmainen?
Jes!
Täytyykin mennä heti lataamaan..
Luulen, ettei siihen tarvita mitään cd:tä.
Paitsi jos haluat polttaa cd:lle asennustiedoston varmuudeksi, jos se tuhoutuu koneelta...- simsinty
nii mut sithän sais tavallaan ilmatteeks sims pelin paitti et se on viel netis pelattava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601822Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1461556Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 89886
- 87780
- 60579
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40563- 38534
- 55496