Teistä ei ikinä tule mitään

Raitis nuori

Teistä juojista ja bilettäjistä ei koskaan tule kaatopaikantasoittajaa kummoisempia! Olette surkeita ihmisiä! Suosittelen että lopetatte bilettämisen ja alatte elää elämisen arvoista elämää. Itse olen kai teidän mukaan ''nörtti, jota ei kutsuta minnekkään''. Niin olenkin, ja olen ylpeä siitä. Vaikka minulla ei olekkaan ystäviä tai kavereita, minulla on se tieto että kun minä tienaan valtavasti rahaa, te makaatte katuojassa viinapullo kädessä. Hah! Halveksin teitä.

32

2794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-..,,..

Vitu pelle! tollasist sosiaalisestirajoittuneest paskast mitää voi tulla! :D et sä tuu mitää rahoi näkee koskaa

• Raitis nuori

Minulla on paremmat mahdollisuudet päästä hyvään työpaikkaan. Sillon kun te ryyppäätte ja vietätte aikaa ystävienne kanssa, minä opiskelen. Ja teidän aivottomiin aivoihinne jotka ovat täynnä viinaa ei mene tieto millään. Ystävistä ja alkoholista ei ole mitään muuta kun haittaa.

• elämästäsii
        Raitis nuori kirjoitti:

Minulla on paremmat mahdollisuudet päästä hyvään työpaikkaan. Sillon kun te ryyppäätte ja vietätte aikaa ystävienne kanssa, minä opiskelen. Ja teidän aivottomiin aivoihinne jotka ovat täynnä viinaa ei mene tieto millään. Ystävistä ja alkoholista ei ole mitään muuta kun haittaa.

Tuskin nautit... kokeile edes hetken ajan erilaista elämää ja sitten itke tänne.

• käy sääliksi.
        Raitis nuori kirjoitti:

tiesitkö, että ihminen on laumaeläin ja tarvitsee ympärilleen ihmisiä!!Miten alkoholi ja menestys littyy yhteen? Rentouminen on yhtä tärkeää kuin puurtaminen. Mitä ideaa on elämällä jos ei ole muuta kuin opiskelua? Ja juuri tollaset jotka opiskelee koko elämänsä ei tuu samaan työtä. Luulette opiskelulla saavanne minkä tahansa työpaikan. Ehh ei. Toivottavasti heräät joku päivä?

• Kannattaa ehkä vähän miettiä, ennen kuin alkaa kirjoittamaan noinkin painavaa tekstiä.

Vaikka koulu sujuukin minulla helvetin hyvin arvioin ihmissuhteet kuitenkin tulevaa palkkaa arvokkaammaksi: raha ei tuo onnea!

Ja kun mietitään tuota "te makaatte katuojassa viinapullo kädessä"-väitettä, kannattaa katsoa Ylen elävästä arkistosta seuraava dokumentti: Tutti vai viinapullo.
      Se maalaa tulevaisuudesta todella synkän kuvan ja on tehty vuonna 1981. Vaikka meno on melkoista eivät uhkakuvat toteutuneet.

• Raitis nuori

Mietin, ja kirjoitin. Ajattelin että hyvällä tuurilla joku viina-aivonuori voisi pysähtyä ajattelemaan asioita.

Minulle taas raha ja hyvä palkka merkitsee paljon, ja tuo minulle onnea. Ihmissuhteita kun on edelleenkin pyöreä nolla, niin raha on silloin aika tärkeätä

Mutta silti uhkakuvat alkavat pikkuhiljaa toteutua. Ennenvanhaan oli paremmin.

• Raitis nuori kirjoitti:

Mietin, ja kirjoitin. Ajattelin että hyvällä tuurilla joku viina-aivonuori voisi pysähtyä ajattelemaan asioita.

Minulle taas raha ja hyvä palkka merkitsee paljon, ja tuo minulle onnea. Ihmissuhteita kun on edelleenkin pyöreä nolla, niin raha on silloin aika tärkeätä

No joo, arvomaailmoja on monenlaisia ja ymmärrän kyllä tilanteen.
        En kuitenkaan menisi halveksimaan muita.

Ja tuo "ystävistä on vain haittaa" ei pidä missään nimessä paikkaansa, se on täyttä roskaa.

• Raitis nuori
        JAOU kirjoitti:

No joo, arvomaailmoja on monenlaisia ja ymmärrän kyllä tilanteen.
        En kuitenkaan menisi halveksimaan muita.

Ja tuo "ystävistä on vain haittaa" ei pidä missään nimessä paikkaansa, se on täyttä roskaa.

Perustelisitko, miten niin muka ystävistä on vain haittaa on ''täyttä roskaa''. Itse en löydä edes yhtä hyvää asiaa mikä liittyy ystävyyteen, huonoja kumminkin löytyy.

• Raitis nuori kirjoitti:

Perustelisitko, miten niin muka ystävistä on vain haittaa on ''täyttä roskaa''. Itse en löydä edes yhtä hyvää asiaa mikä liittyy ystävyyteen, huonoja kumminkin löytyy.

Melko absurdi ja odottamaton kysymys, mutta vastataanpa nyt kuitenkin:

-Ystävät tukevat vaikeissa tilanteissa

-Ystävien kanssa voi viettää laatuaikaa mm. keskustellen, menemällä kävelylle,pelaamalla lauta- tai muita pelejä, vaikkapa menemällä katsomaan leffaa tai ihan vain olemalla tekemättä mitään

-Ystäville voi kertoa mieltä painavista asioista ja kysyä neuvoja ongelmien ratkaisemiseen

-Ystävien kanssa keskustelemalla kehittää väistämättä sosiaalisia taitojaan, mistä on hyötyä vaikkapa juuri työelämässä

-Ystäviltä oppii asioita ja kuulee muitakin kuin omia mielipiteitään-maailmankuva avartuu

No siinä oli muutama syy. Tietenkin kaikki riippuu ystävistä, ovatko nämä mahdollisia, vai eivät.
        Negatiivisiä puolia en kyllä pysty keksimään.

• Raitis nuori
        JAOU kirjoitti:

-Ystävien kanssa voi viettää laatuaikaa mm. keskustellen, menemällä kävelylle,pelaamalla lauta- tai muita pelejä, vaikkapa menemällä katsomaan leffaa tai ihan vain olemalla tekemättä mitään

-Ystäville voi kertoa mieltä painavista asioista ja kysyä neuvoja ongelmien ratkaisemiseen

-Ystävien kanssa keskustelemalla kehittää väistämättä sosiaalisia taitojaan, mistä on hyötyä vaikkapa juuri työelämässä

-Ystäviltä oppii asioita ja kuulee muitakin kuin omia mielipiteitään-maailmankuva avartuu

No siinä oli muutama syy. Tietenkin kaikki riippuu ystävistä, ovatko nämä mahdollisia, vai eivät.

Siinähän oli sen verran asiaa etten osaa enää vastata. :D Oma vastustukseni ystävyyteen, ja kaikkeen muuhun mitä ''normaali'' nuoriso tekee johtuu kai siitä, että minulla on ollut viimeeksi ystäviä joskus ala-asteen ensimmäisellä luokalla. Mutta se siitä.

• Hanki elämä kuule.
        Raitis nuori kirjoitti:

Mene vaikka puntille ja ostarille juomaan käänut. Saatatpahan saada jopa jonkun kanssasi juttelemaan. O

• on kaksikertainen ja jaettu
        JAOU kirjoitti:

suru taas puolikas. Tuon kun muistaa niin kyllä ystäviä alkaa arvostamaan. Itse en voisi edes kuvitellakkaan elämää jos en voisi esimerkiksi jakaa hyvää koe numeroani kaverini kanssa tai kertomalla kehen olen ihastunut yms... YSTÄVÄT OVAT ELÄMÄ.

• Muha
        Raitis nuori kirjoitti:

Ehkei yhden ihmisen elämänkokemuksella kannata ruveta kehittelemään yleisiä totuuksia... avarra vähän katsettasi niin voi onni osua kohdallekin.

• Atrky

Reikä se on rinkelilläkin :::rock:

• asdafdas.

On jännä nähdä kuinka sulta sitten verkostoituminen sujuu...
      Itselläni menee koulussa hyvin, vaikka käynkin bilettämässä aika usein. Olen tavannut uusia hienoja ihmisiä ystävieni kautta ja sosiaaliset taitonikin ovat kehittyneet. Jostain syystä en näe tässä mitään pahaa, kunhan viinankäyttö ei mene överiksi?

• erakoitunuttta ja halveksit...

ulkomuodon omaavaa töihin? Ei ainakaan mihinkään edustustehtäviin tai yritysten johtoon, joissa sosiaaliset taidot ovat tärkeitä ja siisti ulkonäkö. Ja kuinka ajattelit sieltä tietokoneen ääreltä lähteäkkään ihmisten ilmoille? Vakuuttelet itsellesi, että olet tyytyväinen elämääsi kun katsot ikkunasta kun naapurin poika lähtee kavereitten kanssa ulos ystävien kanssa. Itse rupeat pelaamaan konetta. Noista todellakin se joka lähtee ulos on todennäköisesti se joka tulee menestymään. Hän on elänyt elämää ja hankkinut elämää varten vaadittavat ihmissuhde taidot. Silloin sinä keskustelet nettiystävien kanssa. Itse saat paremman olon haukkumalla massateinejä, jotka lähtevät ulos. ITSE OLEN JUURI SE JOKA LÄHTEE PERJANTAINA KAVEREITTEN KANSSA ULOS JA EHKÄ VEDÄN PERSEET JA EHKÄ EN. AIVAN SAMA. PS OLEN SILTI SELLANEN 8 OPPILAS LUKIOSSA.

• jjkkk

Keskimäärin viinapullo per viikko menee, samalla koulun paras keskiarvo.

Saat halveksia niin kauan ku siitä ittelles mielihyvää saat, mutta kyllä ihmissuhteet on paljon tärkeämpi asia kuin raha. En ylenkatso opiskelun tärkeyttä, mutta tässä maassa ihmissuhteilla saa ainaki keskivertotyöhön asti hommia paljon paremmin kuin pelkällä todistuksella.

Minäkään en pidä örveltäjistä ja sellasista perussuomalaisista känniääliöistä jotka haastaa riitaa ja pitää kovaa meteliä. Se on säälittävää. Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu että maanantaina siistein jätkä on se joka sanoo: "vittu mä en muista lauantaista mitää, olin kyllä aiva sekasin." You just gotta live with it and try to make a differece :P

Mutta toi sun tekstis oli niin kärjistettyä ja fiktiivistä, että suosittelisin ajattelumallien laajentamista.

• myös raitis

Oletko kateellinen vai miksi valitat nyt jo aivan kuin olisit joku keski-ikäinen? Antaa ihmisten juoda ja bilettää, jos he niin haluavat. Itsehän he elämästään päättävät ja ovat siitä vastuussa. Typerää luulla, että lähellekään kaikki, jotka juovat alkoholia olisivat aikuisena katuojissa makaavia pultsareita..

• ole asiat

"Antaa ihmisten juoda ja bilettää, jos he niin haluavat. Itsehän he elämästään päättävät ja ovat siitä vastuussa."

Ja samalla pilaavat potentiaalisten lastensa elämät ja ystäviensäkin puukottamalla/pahoinpitelemällä jonkun? Tuhoisivatkin vain oman elämänsä mutta kun pitää viedä toisetkin mukanaan.

• raitis minäkin

Minua ei haittaa muiden juominen. Mutta ihmettelen vaan nykyajan suomalaisia, jotka juovat vaan kännien takia...kurkusta alas saa mennä minkä tahansa makuista kusta, kunhan känni tulee.
      Omaan raittiutteeni syitä ovat:
      - en käy baareissa
      - en halua tuhlata rahaa moiseen turhuuteen
      - hauskaa osaan pitää ilman alkoholiakin
      - ja kavereitakin saa ilman alkoholia...ei välttämättä yhtä paljon, mutta en tarvitsekaan laumaa ympärilleni vaan harvoja aitoja ystäviä
      - loppujen lopuksi alkoholi on myrkkyä, jota liikaa nautittuna tulee känniin eli ruumis menee myrkytystilaan ja aivosoluja kuolee (tulee tyhmemmäksi)...eli terveellisemmän elämäntavankin takia en juo.

• jhfkhghkf

njoo, muuten hyvä mut toi vika oli aika läppä :D aivosoluja kuolee tyhmemmissäkin hommissa. Esim itse en suostu pelaamaan jalkapalloa koulussa, koska pallon puskeminen tuhoaa aivosoluja!

• opiskelu ja biletys!
        jhfkhghkf kirjoitti:

njoo, muuten hyvä mut toi vika oli aika läppä :D aivosoluja kuolee tyhmemmissäkin hommissa. Esim itse en suostu pelaamaan jalkapalloa koulussa, koska pallon puskeminen tuhoaa aivosoluja!

Itte en dokaa, mutten opiskelekkaan. Mitä sitten teen? No käyn punttiksella ja jos joku saatanan dokuteini tulee vähänkin päätänsä aukomaan niin pistän koko saatanan teinilauman ojennukseen! PRKL! :D

• Saataku oot
        opiskelu ja biletys! kirjoitti:

Itte en dokaa, mutten opiskelekkaan. Mitä sitten teen? No käyn punttiksella ja jos joku saatanan dokuteini tulee vähänkin päätänsä aukomaan niin pistän koko saatanan teinilauman ojennukseen! PRKL! :D

säälittävä.

• Potuttaako?
        Saataku oot kirjoitti:

säälittävä.

oho rupesko potuttaa ku ei oo pahemmin tullu käytyy salilla? :D No kärsi nyt kurja paska ja mee vetää lisää sitä viinaas....

• Twinsanity90

En juo minäkään.. mutta sanonpa silti ettei kaikkea saa rahalla..

• älykäs bilettäjäpissis

Heh :DD Vai ei voi koulussa hyvin menestyvät bilettää?? Mun lukuaineiden keskiarvo on 9.8 ja biletän ja juon joka viikonloppu! Oon koulussa ihan asiallinen mut biletän ja pidän hauskaa koulun jälkeen. Oon suosittu & tuun pärjäämään hyvin elämässä

• the rainmaker

Et tolla asenteella. Toisten ihmisten väheksyminen ei todellakaan auta sinua menestymään... jutuistasi päätellen olet kuitenkin vasta yläasteiässä, joten numerot ehtii varmasti vielä laskemaan.

• fdfdfdf

Mielummin pidän hauskaa nuorena ja omistan kavereita kuin olen kaltaisesi sluib.

• Rahaa?

Oikeasti, säälin sinua.
      Opiskelet ensin hyvin pitkään. Sitten menet töihin ja tienaat hulluna rahaa. Teet 24/7 töitä ison firman johdossa. Et ehdi hankkia perhettä, lapsia, harrastaa... Kun olet eläkeiässä, huomaat että olet aivan yksin ja sinulla on kolmella pankkitilillä rahaa hervottomasti. Sinulla ei ole muuta kuin aikaa, mutta et voi enää tehdä töitä, koska muistisi huononee koko ajan, ja et jaksa pian johtaa firmaasi. Eikö silloin olisi mukava, että olisi perhe, lapsia, lastenlapsia, tai jokin harrastus. Selkä- ja lonkkavikaisena ei paljon golffata eikä edes lomailla. Kenelle jätät rahasi perinnöksi? Pankille? Ja minkä eteen sitten olet kuluttanut elämäsi?

Mieti tätä.

Itse olen kohtuukäyttäjä.

• myös tämäkin

Successful troll is succsesful!

• En halua yleistää,voi käydä ihan miten vain elämässä,mutta:
      ehkäpä tuossa viestissä oli totuudenkin siementä,vähän!!

Näin nimittäin vanhan kaverini viimeviikolla,hän oli jo koulus aika bilettäjä. nii hän oli täysin umpikännissä,kun olin tulossa kaupasta.
      ei tunnistanu mua varmaankaan kun kyseli kaikilta kyytiä jonnekkii..

siis,olen itsekkin ottanu alkoholii hillitysti,ja näin,ja muutama siideri menee vieläkin viikonloppuisin.. mutta en käy baareissa enkä osta kovempia viinoja,pitää olla töihin jo maanantaina selvä.
      en siis yleistä kun itsekkin olen vielä aika nuori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5587
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3703
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      454
      2589
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1620
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1366
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1319
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1293
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1196
    Aihe