"Puuttin Puuttin"..

Pirre*

Kiinassa Maao Maao.., Pohjois - Koreassa Kim Jong Kim Joong, Kuubassa Fiidell Fiidell, jne.,...

Koskahan henkilöpalvonnasta päästään..

Miltäpä tämän tyylinen demokratia teistä tuntuisi?

17

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

      no tämähän ei kuulu tälle palstalle, joten jne..

      • kotikiusattu

        onhan meillä Niinistö ilmiö.


      • Pirre*
        kotikiusattu kirjoitti:

        onhan meillä Niinistö ilmiö.

        , mutta onneksi vain epävirallinen.


        Ps. niin ja Kanerva- ja Ben ilmiö :))


    • kehittyneissä

      maissa hyvä diktaattori on parempi kun demokradia. Vaikea kuvitella Kiinaan Suomen kaltaista järjestelmää.

      • Pirre*

        se olisi mahdotonta?

        Yleensä hyväkään dikttori ei halua mielellään luovu vallasta, yleensä siirtää sen vain, joko suvulleen tai niinkuin nyt Venäjällä, kaverilleen.


      • tämä vain
        Pirre* kirjoitti:

        se olisi mahdotonta?

        Yleensä hyväkään dikttori ei halua mielellään luovu vallasta, yleensä siirtää sen vain, joko suvulleen tai niinkuin nyt Venäjällä, kaverilleen.

        minun mielipiteeni. Huonon sivistystason maassa tiedotusvälineiden taso on heikko, jo tämän vuoksi ihmisten tietoisuus asioista on huono. Tällaisessa maassa ihmiset valitsisivat suuriäänisimmän molon johtajakseen, josta kuitenkin tulisi demokratian nimissä diktaattori. Sehän se, kun joku alkaa kuvitella itseään korvaamattomaksi.


      • Pirre*
        tämä vain kirjoitti:

        minun mielipiteeni. Huonon sivistystason maassa tiedotusvälineiden taso on heikko, jo tämän vuoksi ihmisten tietoisuus asioista on huono. Tällaisessa maassa ihmiset valitsisivat suuriäänisimmän molon johtajakseen, josta kuitenkin tulisi demokratian nimissä diktaattori. Sehän se, kun joku alkaa kuvitella itseään korvaamattomaksi.

        jos tällaisiin maihin saataisiin monipuolue järjestelmä, saataisiin jokaista yhteiskunnallista ryhmää vastaava puolue, eli juuri oikeat ihmiset hoitamaan niiten köyhimpienkin asioita....


      • hyvä esimerkki
        Pirre* kirjoitti:

        jos tällaisiin maihin saataisiin monipuolue järjestelmä, saataisiin jokaista yhteiskunnallista ryhmää vastaava puolue, eli juuri oikeat ihmiset hoitamaan niiten köyhimpienkin asioita....

        Toni Halme, melkein ääniharava. Eikö se seonnut, taitaa olla eläkkeellä, nuori mies. Muistelen, että huono-osaisimmat häntä äänesti, ainakin sanottiin.Mukava kanssasi vaihtaa mielipiteitä, mutta työt kutsuvat.


      • Pirre*
        hyvä esimerkki kirjoitti:

        Toni Halme, melkein ääniharava. Eikö se seonnut, taitaa olla eläkkeellä, nuori mies. Muistelen, että huono-osaisimmat häntä äänesti, ainakin sanottiin.Mukava kanssasi vaihtaa mielipiteitä, mutta työt kutsuvat.

        mutta kertoo jonkun kansan ryhmittymän "tarpeesta", tai oletetusta vakaumuksesta sekin, - pellen valinta.


      • Tonylla on
        Pirre* kirjoitti:

        mutta kertoo jonkun kansan ryhmittymän "tarpeesta", tai oletetusta vakaumuksesta sekin, - pellen valinta.

        ainakin iso molo. Naiset ihan lääpästyvät.


    • Kaivanto

      Pirre tarkoitit tuon kysymyksen? Ettäkö tuo demokratiaa? Joukkohysteriaahan tuo on... - Nyt joudun varmaan mustalle listalle.

      • Pirre*

        vitsinäkään.
        Jotenkin vain ärsyynnyn tuosta henkilöpalvonnasta, jota nyt Venäjällä v i e l ä k i n harjoitetaan :(

        Tahti ei näköjään ole muuttunut sitten kommunismin aikojen, yhä vaan hurrataan..ja taputetaan silmät kiiluen ns. vapahtajan "kuvien" edessä.

        Listalla ollaan, mutta onneksi, vielä ainakaan, maatamme ei ole miehitetty..


    • HTZA

      Atshii!! hatshii"" H..H.H..aaaatshii!!
      HTZAtsiiih!!!!!!

      • Pirre*

        kuumaa vettä pesuvatiin, - siihen jalat ja lämmin kaulaliina kaulaan, sillä se menee ohi..


    • Your Land is My Land....Bush...Bush..Up !

      • Pirre*

        steiap järin.


    • Skeptikko

      Olihan meilläkin Kekkonen..Kekkonen..Kekkonen.
      No nyt ei ole kohta enää mitään hätää, kun työpaikkojakin on tarjolla tulevaisuudessa pari kolme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe