Kiinassa Maao Maao.., Pohjois - Koreassa Kim Jong Kim Joong, Kuubassa Fiidell Fiidell, jne.,...
Koskahan henkilöpalvonnasta päästään..
Miltäpä tämän tyylinen demokratia teistä tuntuisi?
"Puuttin Puuttin"..
17
467
Vastaukset
- Pirre*
no tämähän ei kuulu tälle palstalle, joten jne..
- kotikiusattu
onhan meillä Niinistö ilmiö.
- Pirre*
kotikiusattu kirjoitti:
onhan meillä Niinistö ilmiö.
, mutta onneksi vain epävirallinen.
Ps. niin ja Kanerva- ja Ben ilmiö :))
- kehittyneissä
maissa hyvä diktaattori on parempi kun demokradia. Vaikea kuvitella Kiinaan Suomen kaltaista järjestelmää.
- Pirre*
se olisi mahdotonta?
Yleensä hyväkään dikttori ei halua mielellään luovu vallasta, yleensä siirtää sen vain, joko suvulleen tai niinkuin nyt Venäjällä, kaverilleen. - tämä vain
Pirre* kirjoitti:
se olisi mahdotonta?
Yleensä hyväkään dikttori ei halua mielellään luovu vallasta, yleensä siirtää sen vain, joko suvulleen tai niinkuin nyt Venäjällä, kaverilleen.minun mielipiteeni. Huonon sivistystason maassa tiedotusvälineiden taso on heikko, jo tämän vuoksi ihmisten tietoisuus asioista on huono. Tällaisessa maassa ihmiset valitsisivat suuriäänisimmän molon johtajakseen, josta kuitenkin tulisi demokratian nimissä diktaattori. Sehän se, kun joku alkaa kuvitella itseään korvaamattomaksi.
- Pirre*
tämä vain kirjoitti:
minun mielipiteeni. Huonon sivistystason maassa tiedotusvälineiden taso on heikko, jo tämän vuoksi ihmisten tietoisuus asioista on huono. Tällaisessa maassa ihmiset valitsisivat suuriäänisimmän molon johtajakseen, josta kuitenkin tulisi demokratian nimissä diktaattori. Sehän se, kun joku alkaa kuvitella itseään korvaamattomaksi.
jos tällaisiin maihin saataisiin monipuolue järjestelmä, saataisiin jokaista yhteiskunnallista ryhmää vastaava puolue, eli juuri oikeat ihmiset hoitamaan niiten köyhimpienkin asioita....
- hyvä esimerkki
Pirre* kirjoitti:
jos tällaisiin maihin saataisiin monipuolue järjestelmä, saataisiin jokaista yhteiskunnallista ryhmää vastaava puolue, eli juuri oikeat ihmiset hoitamaan niiten köyhimpienkin asioita....
Toni Halme, melkein ääniharava. Eikö se seonnut, taitaa olla eläkkeellä, nuori mies. Muistelen, että huono-osaisimmat häntä äänesti, ainakin sanottiin.Mukava kanssasi vaihtaa mielipiteitä, mutta työt kutsuvat.
- Pirre*
hyvä esimerkki kirjoitti:
Toni Halme, melkein ääniharava. Eikö se seonnut, taitaa olla eläkkeellä, nuori mies. Muistelen, että huono-osaisimmat häntä äänesti, ainakin sanottiin.Mukava kanssasi vaihtaa mielipiteitä, mutta työt kutsuvat.
mutta kertoo jonkun kansan ryhmittymän "tarpeesta", tai oletetusta vakaumuksesta sekin, - pellen valinta.
- Tonylla on
Pirre* kirjoitti:
mutta kertoo jonkun kansan ryhmittymän "tarpeesta", tai oletetusta vakaumuksesta sekin, - pellen valinta.
ainakin iso molo. Naiset ihan lääpästyvät.
- Kaivanto
Pirre tarkoitit tuon kysymyksen? Ettäkö tuo demokratiaa? Joukkohysteriaahan tuo on... - Nyt joudun varmaan mustalle listalle.
- Pirre*
vitsinäkään.
Jotenkin vain ärsyynnyn tuosta henkilöpalvonnasta, jota nyt Venäjällä v i e l ä k i n harjoitetaan :(
Tahti ei näköjään ole muuttunut sitten kommunismin aikojen, yhä vaan hurrataan..ja taputetaan silmät kiiluen ns. vapahtajan "kuvien" edessä.
Listalla ollaan, mutta onneksi, vielä ainakaan, maatamme ei ole miehitetty..
- HTZA
Atshii!! hatshii"" H..H.H..aaaatshii!!
HTZAtsiiih!!!!!!- Pirre*
kuumaa vettä pesuvatiin, - siihen jalat ja lämmin kaulaliina kaulaan, sillä se menee ohi..
Your Land is My Land....Bush...Bush..Up !
- Pirre*
steiap järin.
- Skeptikko
Olihan meilläkin Kekkonen..Kekkonen..Kekkonen.
No nyt ei ole kohta enää mitään hätää, kun työpaikkojakin on tarjolla tulevaisuudessa pari kolme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654