Voiko koskaan

rakastunut korvia myötä

olla niin läpirakastunu että se sattuu?Mulla sattuu :((

11

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko muunlaistakin

      Ja voisiko joskus olla jotain sellaistakin, ettei aina sattuisi? Millaista se sitten on? Jos sattuu, se jää mieleen "ikuisiksi ajoiksi". Jos ei, mitä se sitten on?
      Tätä jos kysyy, niin vain haukutaan ja käsketään katsomaan peiliin. Vika on kuulema siellä ja muut ovat parempia ihmisiä.

      • Lisbet

        Miten niin, miksi?

        -onko rakkautesi yksipuolista
        -kuvitteellista
        -mihin sattuu;kerro
        -mitä peilillä on tekemistä tässä/muilla
        -mitkä muut sinun rakkaudessasi huolehtivat
        -kelle muulle kuuluu elämäsi, kuuluuko

        Tässä kysymyksiä ennenkuin voi asiallisesti vastata.


      • vastauksia:
        Lisbet kirjoitti:

        Miten niin, miksi?

        -onko rakkautesi yksipuolista
        -kuvitteellista
        -mihin sattuu;kerro
        -mitä peilillä on tekemistä tässä/muilla
        -mitkä muut sinun rakkaudessasi huolehtivat
        -kelle muulle kuuluu elämäsi, kuuluuko

        Tässä kysymyksiä ennenkuin voi asiallisesti vastata.

        - yksipuolisesti oma tunne ollut aina minulla
        - tunteet ovat kokijalleen totta, en suostu olemaan siinä muita huonompi ihminen
        - siihen kuuluu liikaa kuvailtavaksi
        - peilillä ei ole mitään tekemistä eikä muiden mielipiteillä
        - kukapa muu minun rakkaudestani huolehtisi
        - kellepä elämäni kuuluisi muulle kuin itselleni
        Ja näihin kommentoi minulle asiantuntija: Jokainen kaipaa itseään ymmärtävää ihmistä. Se tarve on jokaisella, niin itseriittoinen ei ole kukaan, ettei kaipaisi. Sellainen voi kävellä vastaan ihan missä vaan, vaikkapa kun vähiten odottaa.

        Ja tämä kuulostaa aivan kamalalta. Toivottavasti en enää ikinä joudu rakkauden kynsiin, koska luulen sitä aina todeksi. Enkä voi käsittää, että todellakin kyse on vain omien aivojen tuotoksesta, josta minulle ei ole seurannut koskaan mitään hyvää. Jotain kamalaa on aina tapahtunut.

        Olen vain kiinnostunut niistä, joiden tarinat ovat toisenlaisia. En muuta. Voi kadehtia vaikkapa oikein antaumuksella. Itken antaumuksella, jos näen jotain mielestäni kaunista.


    • riemusuu

      Voi olla rakastunt "ainakin luulee niin hetken hurmiossa" kyllä ymmärrän sinua,toivottavasti ei satu kamalasti joka paikkaan patsi "korviin" sellaista se välillä on.

    • tosiasia

      Kun ihminen jää vailla seksuaalista tyydytystä kiihkeistä odotuksista huolimatta, rakkauden kaipuu, tyydyttämätön olotila ja puutteen jollotus sattuu ja tekee kipeää.

      • Pirre*

        kojo mollukassa..vrt. "puutteen jollotus".


      • Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

        kojo mollukassa..vrt. "puutteen jollotus".

        enoni..


      • mietittyä filosofiaa
        Pirre* kirjoitti:

        kojo mollukassa..vrt. "puutteen jollotus".

        Kansanomaisesti juuri noin. Enosi tiesi mistä puhuu :)


    • HTZA

      sama kun ottaisi Viagraa ja vieras jäisikin auton alle.
      Tarve olisi, vaan ei partneria.
      Eli, jos rakas on kainalossa niin sitä tuntuu pakahtuvan. Se on rakkautta, muu on intohimoa.
      Ja intohimo voi sattua, ihan oikeastikin.

    • Kyllä se koskee..vie nälän ja yöunet

      Kauhuissani katselen valokuvia joissa olen rakastunut. 163cm ja painoa 43kg.
      Silti "kaunis"

    • muttta sydänsurut

      rankka asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe