rakastuitko ilman yhteistä kieltä?

kerro tarinanne

Hei,

Teen Anna-lehteen juttua monikulttuurisista parisuhteista. Etsin pariskuntia, jotka ovat ihastuneet toisiinsa niin, ettei heillä ole aluksi ollut yhteistä kieltä.
Jos kiinnostuit, ota pian yhteyttä osoitteeseeni haastattelut (at) sanani.fi!

terveisin Ani Kellomäki

8

2225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskee,

näemmä. Enpä osta enää.

• sinä

lakkaat ostamasta, monikulttuuriset perheet alkavat ostaa, sillä heissähän on Suomen tulevaisuus.

• ihmettelen suuresti

edes mahdollista? En minä ainakaan voisi rakastua henkilöön, jota en edes tunne kunnolla. Toisaalta, minä olenkin järjellä ajatteleva mies. Ihastuminen on eri asia, mutta eipä siitäkään mitään kummempaa tulisi, jos ei yhteistä kieltä olisi.

Suomalaiset naiset "rakastuvat"(=tulevat kiimaan) nähdessään afrikkalaisen tai turkkilaisen miehen ja ryntäävät suhteeseen. Jälki onkin sitten sen mukaista eli avioerotilastot.

• suomijunttura

Tiedän miehiä joilla on aasialainen tuontivaimo "palvelijana" Yhteinen kieli on n. 100 englannin sanaa ilman kielioppia. Tässä ei tietenkään voi niinkään puhua rakkaudesta. Olen muutenkin skeptinen miesten kykyyn rakastaa, heille merkkaa tietty palvelualttius niin paljon muu toiseen tutustuminen
        on jo liikaa vaadittu.

• sormileikkeineen

Eikö muka yhteistä kieltä?!Rakkauden kieli ja sormileikki -muutahan ei aluksi tarvita.

• suomijunttura

Tässä hyvä esimerkki siitä miten miehet pitävät seksiä erheellisesti sanan rakkaus synonyymina.

Rakkaus on katsos sitä että naisesi haluaa olla kanssasi vaikka olit eturauhasvikainen impotentti, ja naiselle sitä että miehesi haluaa olla kanssasi vaikka olet sairas ja kyvytön palvelemaan miestä.

Siinä ei sormileikillä enää pitkälle päästä.

• kauan sitten

aasialaisen miehen kanssa. Ensimmäisenä yhteisenä kielenä oli englanti. Oli hankalaa asua kolmannessa maassa, joka ei ollut kummankaan kotimaa, eikä maassa puhuttu kieli ollut kummankaan äidinkieli. Lapsia ei tullut. En tiedä uskallanko sanoa - onneksi.

Lapsethan oppivat vaikka kuinka monta kieltä, mutta itse olen heikko kestämään ympäristön paineita.

Ihastua voi englannin kielellä, mutta pitkäaikainen rakastaminen kolmella kielellä on vaikeaa.

• ihan...

"Ihastua voi englannin kielellä, mutta pitkäaikainen rakastaminen kolmella kielellä on vaikeaa."

Olipas outo kommentti! Kyllä se ihan sen vieraan kielen taidosta riippuu, ei se tarvitse olla äidinkieli, jotta voi "rakastaa"! Itse en osaisi edes kuvitella "seurustelevani" suomeksi, englanti ollut puhekielenä niin kauan ja mieskin sitä puhuu erinomaisesti,vaikka ei ole hänen äidinkieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4169
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2634
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2382
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1436
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      946
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe