Miksi pokemon.fi ei toimi? Jos joku tietää niin kertokaa!
Pokemon.fi suljettu?
17
1943
Vastaukset
- Khylmäni
Ei toimi mullakaan! En tiedä... Kai ne korjailee sitä Foorumia.
- pkmn.fi/forum moderaattori
Hei, ei syytä huoleen.
Pokemon.fi saa näitä "katkoksia" vähän väliä ja ongelma korjaantuu yleensä tiistaihin mennessä.
Terveisin
pokemon.fi/forum -moderaattori
- Poke jätkä
Hyvä tietää. Sillä ois aika hirveetä jos ne ois poistettu tai jotain sellaista O_o
- *Jirachi*
Juu, samanlainen katkos on ollut 7.3 Pokémon.no ja Pokémon.se sivustoilla, kun ulkoasu vaihdettiin, joten eiköhän se Pokémon.fi:kin siitä palaudu pikkuhiljaa..^^
Mahdollisesti myös Pokémon.fissä vaihtuu myös ulkka? - KIVAT-POKET
*Jirachi* kirjoitti:
Juu, samanlainen katkos on ollut 7.3 Pokémon.no ja Pokémon.se sivustoilla, kun ulkoasu vaihdettiin, joten eiköhän se Pokémon.fi:kin siitä palaudu pikkuhiljaa..^^
Mahdollisesti myös Pokémon.fissä vaihtuu myös ulkka?"Huom!
Pokemon Forum on toistaiseksi pois käytöstä serverimuunnosten vuoksi.
Pahoittelemme häiriötä." Eli siis serverimuunnosten takia. - kuinka kauan..
KIVAT-POKET kirjoitti:
"Huom!
Pokemon Forum on toistaiseksi pois käytöstä serverimuunnosten vuoksi.
Pahoittelemme häiriötä." Eli siis serverimuunnosten takia.tätä on kestäynyt??!? entä mitä tarkottaa serverimuunnos?
toimis jo :((
- reafgaa
En tiedä Pokemon.fi;stä, mutta ainakaan foorumi ei toimi... Itseänikin mietityttää miksi?
- massen
mällit databasessa. tuskin korjautuu koskaan. ettikää parempi popemon-foorumi.
- mister g8
massen kirjoitti:
mällit databasessa. tuskin korjautuu koskaan. ettikää parempi popemon-foorumi.
www.weedle.org - this is pokemon, muthas!
- jamin10
Kyllä se meillä toimii ainakin (tai ainakin tänään).
- "ARGATNI"
TÄSSÄ ON NYT SELLAINEN ONGELMA! MIKSI POKEMON.FI JA POKEMON-FOORUMI EIVÄT TOIMI? NYT EN VOI EDES KIRJAUTUA ULOS FOORUMISTA KUN SIVULLA SANOTAAN OLEVAN VIRHE TAI SE ON POISTETTU! APUA!
- DiaRuga150
Kyllä tän pitäs korjaantua kohta, nyt kun on ollu jo muutaman päivän poissa käytöstä.
- Wakerman
DiaRuga150 kirjoitti:
Kyllä tän pitäs korjaantua kohta, nyt kun on ollu jo muutaman päivän poissa käytöstä.
Ärsyttää! Kun piti vielläpä sanoa Taffelille, että ei lähetä kortteja vaan tuo ne liigaan. Korjautisikohan se tänään?
- DiaRuga150
Wakerman kirjoitti:
Ärsyttää! Kun piti vielläpä sanoa Taffelille, että ei lähetä kortteja vaan tuo ne liigaan. Korjautisikohan se tänään?
Noni ei toimi edelleenkään.
- Argatni
Kyllä, se foorumi toimii. Se vaan muutti toiselle osoitteelle, kun taas kotisivujen ylläpitö ei ole koskaan toiminut foorumin rinnalla.
www.pokemon.foorumi.eu
on siis uusi foorumin osoite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501