Pokemon.fi suljettu?

Poke jätkä

Miksi pokemon.fi ei toimi? Jos joku tietää niin kertokaa!

17

1943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Khylmäni

      Ei toimi mullakaan! En tiedä... Kai ne korjailee sitä Foorumia.

      • pkmn.fi/forum moderaattori

        Hei, ei syytä huoleen.
        Pokemon.fi saa näitä "katkoksia" vähän väliä ja ongelma korjaantuu yleensä tiistaihin mennessä.

        Terveisin
        pokemon.fi/forum -moderaattori


    • Poke jätkä

      Hyvä tietää. Sillä ois aika hirveetä jos ne ois poistettu tai jotain sellaista O_o

      • *Jirachi*

        Juu, samanlainen katkos on ollut 7.3 Pokémon.no ja Pokémon.se sivustoilla, kun ulkoasu vaihdettiin, joten eiköhän se Pokémon.fi:kin siitä palaudu pikkuhiljaa..^^

        Mahdollisesti myös Pokémon.fissä vaihtuu myös ulkka?


      • KIVAT-POKET
        *Jirachi* kirjoitti:

        Juu, samanlainen katkos on ollut 7.3 Pokémon.no ja Pokémon.se sivustoilla, kun ulkoasu vaihdettiin, joten eiköhän se Pokémon.fi:kin siitä palaudu pikkuhiljaa..^^

        Mahdollisesti myös Pokémon.fissä vaihtuu myös ulkka?

        "Huom!
        Pokemon Forum on toistaiseksi pois käytöstä serverimuunnosten vuoksi.

        Pahoittelemme häiriötä." Eli siis serverimuunnosten takia.


      • kuinka kauan..
        KIVAT-POKET kirjoitti:

        "Huom!
        Pokemon Forum on toistaiseksi pois käytöstä serverimuunnosten vuoksi.

        Pahoittelemme häiriötä." Eli siis serverimuunnosten takia.

        tätä on kestäynyt??!? entä mitä tarkottaa serverimuunnos?
        toimis jo :((


    • reafgaa

      En tiedä Pokemon.fi;stä, mutta ainakaan foorumi ei toimi... Itseänikin mietityttää miksi?

      • massen

        mällit databasessa. tuskin korjautuu koskaan. ettikää parempi popemon-foorumi.


      • mister g8
        massen kirjoitti:

        mällit databasessa. tuskin korjautuu koskaan. ettikää parempi popemon-foorumi.

        www.weedle.org - this is pokemon, muthas!


    • jamin10

      Kyllä se meillä toimii ainakin (tai ainakin tänään).

    • "ARGATNI"

      TÄSSÄ ON NYT SELLAINEN ONGELMA! MIKSI POKEMON.FI JA POKEMON-FOORUMI EIVÄT TOIMI? NYT EN VOI EDES KIRJAUTUA ULOS FOORUMISTA KUN SIVULLA SANOTAAN OLEVAN VIRHE TAI SE ON POISTETTU! APUA!

      • DiaRuga150

        Kyllä tän pitäs korjaantua kohta, nyt kun on ollu jo muutaman päivän poissa käytöstä.


      • Wakerman
        DiaRuga150 kirjoitti:

        Kyllä tän pitäs korjaantua kohta, nyt kun on ollu jo muutaman päivän poissa käytöstä.

        Ärsyttää! Kun piti vielläpä sanoa Taffelille, että ei lähetä kortteja vaan tuo ne liigaan. Korjautisikohan se tänään?


      • DiaRuga150
        Wakerman kirjoitti:

        Ärsyttää! Kun piti vielläpä sanoa Taffelille, että ei lähetä kortteja vaan tuo ne liigaan. Korjautisikohan se tänään?

        Noni ei toimi edelleenkään.


    • Argatni

      Kyllä, se foorumi toimii. Se vaan muutti toiselle osoitteelle, kun taas kotisivujen ylläpitö ei ole koskaan toiminut foorumin rinnalla.

      www.pokemon.foorumi.eu

      on siis uusi foorumin osoite.

      • Tuo antamasi linkki ei toimi,vaan se vaan valittaa,että foorumi olisi suljettu. o.O''



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe