ompa lapsellista puhetta/vastausta monella täällä.Jos joku haluaa hyvällä mielellä kertoa jotain niin heti jonku pitää "tiputtaa" alas ja mieltä pahentaa tai pilata koko juttu irvailemalla jne.Ajatelkaa kuitenni vähän mitä vastaatte!!!!
Onkohan kaikki ihan
35
867
Vastaukset
- viisikymppisiäkään
kun katsoo noita aloituksia, laitetaan musiikkia kuin murkku ikäiset.
Mukamas omaa mielimusaa, mitä tästä tulisi jos kaikki laittaisi omat suosikkinsa tänne.
Pitäisi tajuta mitä toisille kirjoittaa ja mitä muuta tänne laittaa.- helisevä
ollaan me niin erilaisia mutta miten me samanlaisia oltaiskaan?
millainenhan sen aloituksen pitäisi olla?
mulle noi linkit on ihan ok. koska oon ihan vasta tietsikkaan paremmin tutustunu.
ootsä muuten luullu,että niitä pitää klikata aina.mä oon käsittäny ettei tarvi esim. klikata otsikkoa,joka ei kiinnosta alkuunkaan.
niin on muuten komia ilma, siitä nauttimaa. - ulos,,
helisevä kirjoitti:
mulle noi linkit on ihan ok. koska oon ihan vasta tietsikkaan paremmin tutustunu.
ootsä muuten luullu,että niitä pitää klikata aina.mä oon käsittäny ettei tarvi esim. klikata otsikkoa,joka ei kiinnosta alkuunkaan.
niin on muuten komia ilma, siitä nauttimaa.pistä kone kiinni.
Pitäisi kyllä sekin huomioida että joku musiikki ei kaikkien mieleen ole, jos minäkinb mielimusiikkini laittaisin niin tuskin mua siitä kiitettäisiin. - kiittäisimme
ulos,, kirjoitti:
pistä kone kiinni.
Pitäisi kyllä sekin huomioida että joku musiikki ei kaikkien mieleen ole, jos minäkinb mielimusiikkini laittaisin niin tuskin mua siitä kiitettäisiin.me rakastamme humppaa.
- lukee että
kiittäisimme kirjoitti:
me rakastamme humppaa.
humppaa laittaisin.
- päättelin
lukee että kirjoitti:
humppaa laittaisin.
olet tangon ja humpan kasvatteja.
- miksi sitten
helisevä kirjoitti:
niin on muuten komia ilma, siitä nauttimaa.torvelo tänne tulit.JOO mene ulos ilmojas piisaa .
- ei ole torvelo
miksi sitten kirjoitti:
torvelo tänne tulit.JOO mene ulos ilmojas piisaa .
se helisee kivasti ja on kova ulkoilemaan.
Näkisitpä kun se kävelee ja astuu ,askeleet on kuin ruusuntippoja. - helisevä
ei ole torvelo kirjoitti:
se helisee kivasti ja on kova ulkoilemaan.
Näkisitpä kun se kävelee ja astuu ,askeleet on kuin ruusuntippoja.olipa nätisti nähty ja sanottu )
- 50 yli
miksi sitten kirjoitti:
torvelo tänne tulit.JOO mene ulos ilmojas piisaa .
No justiin tällaista minä tarkotan!!!!kinaamaan aletaan heti..mikä ihme teitä vaivaa???? Ettekö voi keskustella kun aikuiset?? Ei tartte osallistua keskusteluun jos hermot ei kestä toisen mielipidettä!!!
- joku nikkiläisten oikeus
että toisten on pakko tyytyä siihen mitä vaki kirjoittajat tänne kirjoittaa.
- nikitön sinulta
kun et listaa mitä mielestäsi tänne vain saa kirjoittaa, kerro meille ne jotka ovat mielestäsi vain sallittuja, mitkä aiheet ?
- kysymys,,
nikitön sinulta kirjoitti:
kun et listaa mitä mielestäsi tänne vain saa kirjoittaa, kerro meille ne jotka ovat mielestäsi vain sallittuja, mitkä aiheet ?
mitä mahtaa nikilliset vastata??
- Ledzeppele
Eipä se ihminen "kasva" vättämättä koko ikäänsä. Se saattaa kasvu pysähtyä jo hyvinkin nuorena. paha puheista päätellä ikää .. ;-). Ikänsä kun on eläny, eikä vaan ymmärrä kaikkea, minne toiset "jäivät" ja minne toiset "menivät", tässä sitä itte porskuttaa, niinku "paikallaan". Liikettä ympäristöön nähden on vaikea huomata, jos liikkuu samalla nopeudella. ... :-)))
***Mutta hyvää naistenpäivää!- se pyörii sittenkin
tämä maapallo ja joku muu, tiesin sen!
Sydämet samaan tahtiin hakkaa jne............. - kaksi
tietsikkani muuttui punaiseksi saippuakuplaksi!
- t.l.
Erään sukulaiseni luona vierailulla. Hän on jo pitkästi yli seitsemänkymmenen ikävuoden. Ennen niin iloinen ihminen oli muuttunut persoonaltaan aivan erilaiseksi. Ei olisi uskonut puheistä sen ikäiseksi. Jostakin syystä hän oli hyvin katkera jopa lapselleen ja menneelle elämälle. Aivan kuin murkkuikäinen olisi kiukutellut joka asiasta ja mikään ei ollut hyvin.
Kotia päästyäni pohdin mitä olisi vielä tehtävissä, jotta tämän ihmisen mielialan saisi muuttumaan iloisemmaksi tai paremminkin tyytyväisemmäksi. Olisiko yksi vaihtoehto tiiviimmät vierailut ja vastavierailut. En tiedä, kokeilla aion. Kuitenkin elämän muut asiat ovat hyvin paitsi mieliala. Ehkäpä tämä samantapainen asia saattaa olla monella ikäisellämmekin "syynä", elämästä puuttuu jotakin, jotakin, mitä ei osaa tässä kohtaa sanoa ja tunnistaa.- helisevä
mä oon täälä alkanu näitä lääkärileikkejä voin olla vaikka konisellainen.
asiaan kuitekin -sun varmaan vaikea puuttua asiaan, mutta aika selkeesti jonkun sortin dementian oireilta kuulostaa.
kannattaa muistaa, että nykyisin on hyvät lääkkeet ja ajoissa alitettuna tehokkaita. - t.l.
helisevä kirjoitti:
mä oon täälä alkanu näitä lääkärileikkejä voin olla vaikka konisellainen.
asiaan kuitekin -sun varmaan vaikea puuttua asiaan, mutta aika selkeesti jonkun sortin dementian oireilta kuulostaa.
kannattaa muistaa, että nykyisin on hyvät lääkkeet ja ajoissa alitettuna tehokkaita.Kun muistelin mitä opiskellessa tuli eteen tuosta dementoitumisesta. Ja kyllä hän moneen kertaan kelasi jotakin sanomaansa "miten se nyt oli, en muista..". Totesi myös, että on unohtanut lieden päälle eikä muistanut sammuttaa ja hyvin kielteisesti puhui monista asioista.
Aion käydä pikapuoliin hänen luonaan. Ehkä jo huomenissa iltapäivällä. - helisevä
t.l. kirjoitti:
Kun muistelin mitä opiskellessa tuli eteen tuosta dementoitumisesta. Ja kyllä hän moneen kertaan kelasi jotakin sanomaansa "miten se nyt oli, en muista..". Totesi myös, että on unohtanut lieden päälle eikä muistanut sammuttaa ja hyvin kielteisesti puhui monista asioista.
Aion käydä pikapuoliin hänen luonaan. Ehkä jo huomenissa iltapäivällä.kun tolla ikää persoona muuttuu ja esim. alkaa epäileen omaisaan varkauksista yms. silloin lähelläolijan pitää olla terävänä.
vaikeeta on löytää tapa päästään lääkäriin saakka.
sehän kyllä on selvää ettei demetikko huomaa itse muistamattomuutta.
kannattaa tarkistaa dementia rutiinit niin selviää myös kilpirauhasarvot - niin kyllähän lääkäri sitten osaa homman hoitaa.
terveisin "konihelisevä"
- on paljon
yli kuusikymppisiä ukot melkein järestään ja marjaset ja juupaat.
- kirjoitusvirhe**
tuubiin siitä sassiin*
- maamulisse
Osa on alittanut.
- aina tiedä
mikä on tarkoitettu positiiviseksi tekstiksi ja mikä vinoiluksi, siitä se johtuu.
- olen 30,
mutta haluan tietää, millainen olen vanhuksena.
- vielä elämässä
huomaamaan, että viisikymppiset eivät ole vanhuksia. Isäni täyttäessään 65 sai eläkepäätöksen, jossa luki myönnetty vanhuuseläke, meni hämilleen ja sanoi, en minä mikään vanhus ole. Sen voin sanoa, että tämä on elämäni parasta aikaa. Mene 90 palstalle, jos vanhuksista haluat kokemuksia.
- menisin?
vielä elämässä kirjoitti:
huomaamaan, että viisikymppiset eivät ole vanhuksia. Isäni täyttäessään 65 sai eläkepäätöksen, jossa luki myönnetty vanhuuseläke, meni hämilleen ja sanoi, en minä mikään vanhus ole. Sen voin sanoa, että tämä on elämäni parasta aikaa. Mene 90 palstalle, jos vanhuksista haluat kokemuksia.
Minua kiinnostaa enemmän, miten se vanhuuden höperyys alkaa.
- täti puskasta
menisin? kirjoitti:
käytävä mutkin vanhainkodilla.
- sitten
menisin? kirjoitti:
olet oikeassa paikassa, täältä se alkaa,mutta se jatkuu pitkään ja tämä on hienoa aikaa.
- on aivan
menisin? kirjoitti:
kaksi eri asiaa.
50 palstalla ei höperöidä. - erittäin viehättävä
sitten kirjoitti:
olet oikeassa paikassa, täältä se alkaa,mutta se jatkuu pitkään ja tämä on hienoa aikaa.
ihminen!
- tammikuun likka
Olet vielä nuori ihminen. Toivon elämässäsi hyviä päätöksiä ja ratkaisuja. Tässä kohtaa elämää, kun nyt itse olen (muutama vuosi kuuteenkymppiin) katsellessa elettyä aikaa taaksepäin, voisit olla tyytyväinen ja onnellinenkin. Silloin ei ole suurempia huolenaiheita. Kaikenlaista saattaa tapahtua elämän matkalla ja kaikkia ei voi ennakoida. Elämä on aivan mukavaa tässäkin iässä ja se "minä" sisäisesti ei "vanhene" vain ulkokuori vanhenee :)
Minäkin toivon joskus tietäväni millainen olen vanhuksena :) - pitäisi
erittäin viehättävä kirjoitti:
ihminen!
tuossa iässä vielä huonota. Pani vaan ajattelemaan, kun viehättäväksi sanoit, ei ole ennen kyllä sanottu. Minä suurennutan tuon ja panen kehyksiin seinälle. Sen varoituksen antaisin tuossa 40-50 välillä on vaarallinen ikä, siinä niitä eroja tulee. Joo hyvät jatkot Sinulle.
Ensi vuoden helmikuussa täytän 50, mutta en koe olevani tällä palstalla yhtään lapsellisempi tai tyhmempi kuin minua mahdollisesti 10 vuotta vanhemmat.
Terv. Angel of The Morning- hyvin
Sinä tänne mahdut, topakanoloinen tunnut olevan. Mutta kyllä minulle tuo 60:n palsta näyttää vieraalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä207429Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.2711266- 51154
- 3171046
- 36928
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48908Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin21894Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29887- 51876
- 63802