...PikkuPoitsut perustavat Bändiä...miettivät Nimeä sille...ehdotin RauhanSotureita=D
Aloitteleva Uusi Bändi on Syntynyt: RauhanSoturit...soittaa Heviä=)
Onko Jollain Toisella Perheellä myös tärykalvot tiukilla?
Jäpikäiset ovat 12-vuotiaita ja niin kovin tohkeissaan=D
Mikä Bändille Nimeksi?
14
863
Vastaukset
- on sullakin murheet
mitä jos he laittaisi bändin nimeksi NamMiSuKu, ei varmasti ole toista samanlaista
- laittaisivat nimeksi
Hizzaaja NaMiS
- HTZA
ja vastaus oli samassa viestissä.
Heavy Metal- bändin nimeksi sopii ihan hyvin: "Saumahitsaaja".
Sellaisella ammattilaisella täytyy olla "vispaava käsi".
Ei sellainen kuin kankkusessa, mutta melkein. - että me vanhukset
osaamme nimetä nuorten bändin?
Talvisotilaat? - Kakluuni
Ehdota pojille "Väyrynen".
- henrii
Limoniitti, tai sitten Ruastumatoon.
- olia hyvä
ja vetoava nimi. tulisi samalla seksuaalivalistustakin.
- Otto-Vaan
Bändin nimeksi.-Rikkipäät.
Siksi ehdotin kun en hevillä syty.:)- koita syttyä!
puoli kiloa päivässä!
http://www.finfood.fi/finfood/kasvikset.nsf/0/C51311A99CFCC340C2256DE1002ACD40?opendocument
;D - misislisbet
koita syttyä! kirjoitti:
puoli kiloa päivässä!
http://www.finfood.fi/finfood/kasvikset.nsf/0/C51311A99CFCC340C2256DE1002ACD40?opendocument
;DEi kyllä kiinnosta, mitä kaunista siinä on?
Musiikki on soluvaa ja lämpöistä, ei jumalatonta
mekkalointia ja kirkumista .
- MiSuKu
MiSuKu
voisi olla yksi,
eikös japanin/kiinantyyliset ole suosiossa
ja lyhyt ja ytimekäs on aina poikaa.
Muuten, varmaan yrityskeskus/yrityshautomo, jollainen on joka kunnassa auttaa lapsosia,
paperisodassa ja nimenkin keksimisessä,
niin auttoi meidänkin lapsosia.
Muista siten hoitaa niin, että eivät innostu musiikista liikaa,
jotta käyvät lukion menestyksekkäästi.
On näet tuo aika eletty ja nähty kuinka niin hyville kavereille on käynyt kun on alkanut rahaa tulemaan alta 15 v aika kivasti.
Osa liittynyt eri uskontokuntiin,
osa jo 3 lapsen iskä/äiti alta 18v.,
osa alkanut pelailemaan ja käyttämään huumeita.
Jäljelle jäänyt on tuo uskontokuntiin liittyvät,
josta eivät vanhemmat kyllä oikein pidä. NamiSuku tai vaikkaa Jippii Group !
- tuon niminen
bändi kuin "Rauhan soturit" on jo olemassa.
- namisuku
...Tosi Aikuismaisista Vastauksista, kylläpä Olette Herttaisia!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592