Kaikki se ottaakin päähän

Jopel

Katseltiin Uutisvuoto.
Otti päähän, kun hyvistä ??? vitseistä jäi se tärkeä viimeinen sana kuulematta, kun esiintyjät purskahtivat nauramaan omille jutuilleen.
Niinpä sitten naurettiin esiintyjien nauruille.
Hauskaa oli.

Toista oli ennen.
Muistattekos vielä ne Ilkamat?
Niissä jätettiin vitsin jälkeen hiljaisuustauko, jotta meikäläinenkin, huonokuuloinen ja hidasälyinen katsoja, pääsi juttuun mukaan.

8

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä:

      "Jos olisin ollut Matin kanssa silleen, olisin vaihtanut myös etunimeni."

      • vaikutti tuomarien

        päätökseen."

        Uutisvuodossa naurettiin tänään paljon.


    • Hintriika*

      Oletko koskaan kokeillut laittaa Uutisvuotoon tekstitystä päälle? Teksti-tv:n sivu 333.

      • Itseasiassa, ei ole tullut mieleenkään.
        Pitääpä kokeilla.


      • lepomieli
        Jopel kirjoitti:

        Itseasiassa, ei ole tullut mieleenkään.
        Pitääpä kokeilla.

        Vastaan Jopelille, et sinä ole hidasälyinen
        huonokuulohan tulee meille iän tuomana lisänä,
        mutta se että esiintyjät eivät osaa kertoa vitsejä vaan nauravat ennenkuin itse asia on tullut ilmi on huonoa käytöstä juuri siksi en katso sitä koska en halua että tulen sen vuoksi huonolle tuulelle.


      • kirjoittamassa nettiin

        "Tämä on Suomen pääministeri. Haluan paritella!"

        Sitten haetaan oikeutta myöhemmin, kun intiimit
        asiat tulevat julki.

        Paradoksaalista.


      • paitsi aika, myöhäinen
        kirjoittamassa nettiin kirjoitti:

        "Tämä on Suomen pääministeri. Haluan paritella!"

        Sitten haetaan oikeutta myöhemmin, kun intiimit
        asiat tulevat julki.

        Paradoksaalista.

        Vaikka Uutisvuodossa hörötetään enemmän, on siellä silti alkanut näkyä myös demokraattinen ote kilpailijoihin. Jarin Tervon nyrpeä ilme, jos ei voita, on niin läpitunkevan lapsellista, ettei minua häiritse lainkaan kaikenlainen nauraminen. Siellä on muitakin fiksuja olioita kuin Jari, joka on huono häviäjä.


      • Nauroin , en muuta voinut!
        kirjoittamassa nettiin kirjoitti:

        "Tämä on Suomen pääministeri. Haluan paritella!"

        Sitten haetaan oikeutta myöhemmin, kun intiimit
        asiat tulevat julki.

        Paradoksaalista.

        Kyllä oli siellä ilo ylimmillään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe