niin kuka on vierellä

sarasira

Ei tarvitse olla uskovainen vaikka katsoisikin laulun sanat .YKSIN JEESUS MULLE RIITTÄNEE siinä viimeinen säkeistö.Kuka on vierellä kun ilmät umpeutuu, ja ohjaa tuolle puolen.Olemme alastomia niininkuin tänne tultaessaan.Kyllä sitä ajattelee miten ja missä se viimeinen aikansa viettää.Ei.kaikkia on hyvin. mutta puolet ikävirstasta jo kulutettu.Mä saan tehdä sellaista mielekästä ja hyvyys saa naapuritkin kuhisemaan kateusesta.Miksi.Vaikka vettä sataa mie oleskelen onnillisena ja yksin vielä..

9

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon

      on lisäämistä, jos olet onnellinen niin se on hieno asia. On myös sanonta, että surun voi kantaa yksinkin, mutta iloon tarvitaan aina kaksi.

    • ajattele jos

      Sinulla olisi kaikki maailman rikkaudet ja kaikki mitä ikinä tarvitsisit, mutta jos olisit ypö-yksin koko maailmassa, olisitko silloinkin onnellinen.

      • että aina

        aina kaunehimpi. Jeesus tuskin yksin riittää kenellekkään, mutta ilmankaan ei ole kiva edes yrittää toimeen tulla. Niin on mennyt elämä sellaiseksi että pitää rientää rahan tienaukseen ja pätemiseen joka alalla. Hohhoijaa. Kuka sitten lieneekään vieressä kun viime kerran silmäni suljen. Kun ei ihan ääneen nauraisi.


      • uskonasiat
        että aina kirjoitti:

        aina kaunehimpi. Jeesus tuskin yksin riittää kenellekkään, mutta ilmankaan ei ole kiva edes yrittää toimeen tulla. Niin on mennyt elämä sellaiseksi että pitää rientää rahan tienaukseen ja pätemiseen joka alalla. Hohhoijaa. Kuka sitten lieneekään vieressä kun viime kerran silmäni suljen. Kun ei ihan ääneen nauraisi.

        ovat pinnalla, minulle aika vieraita. Sinä noista viimeisistä hetkistä kovin paljon huolta kannat, ei niistä kannata, ne tulee sitten kun tulee, paras elää tätä elämää tässä ja nyt.


      • HTZA
        uskonasiat kirjoitti:

        ovat pinnalla, minulle aika vieraita. Sinä noista viimeisistä hetkistä kovin paljon huolta kannat, ei niistä kannata, ne tulee sitten kun tulee, paras elää tätä elämää tässä ja nyt.

        elämme jonkun uskon päällä.
        Jopa ateistit. He eivät osaa kertoa edes sitä mihin eivät usko.
        Ja siinä uskossa he elävät.
        Kuka vierellämme on, kun aika koittaa, riippuu uskonnosta.
        Lauma ihmisiä siinä voi olla tai sitten ei.
        Mutta joku siinä on, ja se joku on aina sellainen mihin lähtevä ihminen uskoo.
        Jokainen tulee uskollaan autuaaksi.
        Ja alastomuudesta en tiedä, minut ainakin poltetaan pukeutuneena, ajankohdan ilmojen mukaan.
        Kuumalla ilmalla shortsit ovat hyvät.


      • varma ..
        HTZA kirjoitti:

        elämme jonkun uskon päällä.
        Jopa ateistit. He eivät osaa kertoa edes sitä mihin eivät usko.
        Ja siinä uskossa he elävät.
        Kuka vierellämme on, kun aika koittaa, riippuu uskonnosta.
        Lauma ihmisiä siinä voi olla tai sitten ei.
        Mutta joku siinä on, ja se joku on aina sellainen mihin lähtevä ihminen uskoo.
        Jokainen tulee uskollaan autuaaksi.
        Ja alastomuudesta en tiedä, minut ainakin poltetaan pukeutuneena, ajankohdan ilmojen mukaan.
        Kuumalla ilmalla shortsit ovat hyvät.

        tarkoittiko tuo Sinun pitkä saarna minua, kun sanoin vain totuuden, että ne ovat vieraita minulle. Tämä ev.lut-kirkko-uskonto sopii minulle varsin hyvin, En jatka aiheesta pitempään, koska tämä ketju saattaa vilahtaa pian tuonne uskonto-palstalle.


      • HTZA
        varma .. kirjoitti:

        tarkoittiko tuo Sinun pitkä saarna minua, kun sanoin vain totuuden, että ne ovat vieraita minulle. Tämä ev.lut-kirkko-uskonto sopii minulle varsin hyvin, En jatka aiheesta pitempään, koska tämä ketju saattaa vilahtaa pian tuonne uskonto-palstalle.

        vaan kaikille joilla on epävarmuus uskostaan.
        Lohtu kaikille, se oli.


      • tuohon
        HTZA kirjoitti:

        vaan kaikille joilla on epävarmuus uskostaan.
        Lohtu kaikille, se oli.

        nyt sanoisi,Tuollainen sekava hökellys tuskin mitään lohtua tuo. Enkä minä ainakaan ole epävarma uskosta sen paremmin kuin mistään muustakaan.


    • Ne pienet ilot tekee joskus onnelliseksi.
      Odotan, että pääsen mökille kalastamaan ja
      metsään kävelemään. Eikä maksa mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe