Ei tarvitse olla uskovainen vaikka katsoisikin laulun sanat .YKSIN JEESUS MULLE RIITTÄNEE siinä viimeinen säkeistö.Kuka on vierellä kun ilmät umpeutuu, ja ohjaa tuolle puolen.Olemme alastomia niininkuin tänne tultaessaan.Kyllä sitä ajattelee miten ja missä se viimeinen aikansa viettää.Ei.kaikkia on hyvin. mutta puolet ikävirstasta jo kulutettu.Mä saan tehdä sellaista mielekästä ja hyvyys saa naapuritkin kuhisemaan kateusesta.Miksi.Vaikka vettä sataa mie oleskelen onnillisena ja yksin vielä..
niin kuka on vierellä
9
420
Vastaukset
- Tuohon
on lisäämistä, jos olet onnellinen niin se on hieno asia. On myös sanonta, että surun voi kantaa yksinkin, mutta iloon tarvitaan aina kaksi.
- ajattele jos
Sinulla olisi kaikki maailman rikkaudet ja kaikki mitä ikinä tarvitsisit, mutta jos olisit ypö-yksin koko maailmassa, olisitko silloinkin onnellinen.
- että aina
aina kaunehimpi. Jeesus tuskin yksin riittää kenellekkään, mutta ilmankaan ei ole kiva edes yrittää toimeen tulla. Niin on mennyt elämä sellaiseksi että pitää rientää rahan tienaukseen ja pätemiseen joka alalla. Hohhoijaa. Kuka sitten lieneekään vieressä kun viime kerran silmäni suljen. Kun ei ihan ääneen nauraisi.
- uskonasiat
että aina kirjoitti:
aina kaunehimpi. Jeesus tuskin yksin riittää kenellekkään, mutta ilmankaan ei ole kiva edes yrittää toimeen tulla. Niin on mennyt elämä sellaiseksi että pitää rientää rahan tienaukseen ja pätemiseen joka alalla. Hohhoijaa. Kuka sitten lieneekään vieressä kun viime kerran silmäni suljen. Kun ei ihan ääneen nauraisi.
ovat pinnalla, minulle aika vieraita. Sinä noista viimeisistä hetkistä kovin paljon huolta kannat, ei niistä kannata, ne tulee sitten kun tulee, paras elää tätä elämää tässä ja nyt.
- HTZA
uskonasiat kirjoitti:
ovat pinnalla, minulle aika vieraita. Sinä noista viimeisistä hetkistä kovin paljon huolta kannat, ei niistä kannata, ne tulee sitten kun tulee, paras elää tätä elämää tässä ja nyt.
elämme jonkun uskon päällä.
Jopa ateistit. He eivät osaa kertoa edes sitä mihin eivät usko.
Ja siinä uskossa he elävät.
Kuka vierellämme on, kun aika koittaa, riippuu uskonnosta.
Lauma ihmisiä siinä voi olla tai sitten ei.
Mutta joku siinä on, ja se joku on aina sellainen mihin lähtevä ihminen uskoo.
Jokainen tulee uskollaan autuaaksi.
Ja alastomuudesta en tiedä, minut ainakin poltetaan pukeutuneena, ajankohdan ilmojen mukaan.
Kuumalla ilmalla shortsit ovat hyvät. - varma ..
HTZA kirjoitti:
elämme jonkun uskon päällä.
Jopa ateistit. He eivät osaa kertoa edes sitä mihin eivät usko.
Ja siinä uskossa he elävät.
Kuka vierellämme on, kun aika koittaa, riippuu uskonnosta.
Lauma ihmisiä siinä voi olla tai sitten ei.
Mutta joku siinä on, ja se joku on aina sellainen mihin lähtevä ihminen uskoo.
Jokainen tulee uskollaan autuaaksi.
Ja alastomuudesta en tiedä, minut ainakin poltetaan pukeutuneena, ajankohdan ilmojen mukaan.
Kuumalla ilmalla shortsit ovat hyvät.tarkoittiko tuo Sinun pitkä saarna minua, kun sanoin vain totuuden, että ne ovat vieraita minulle. Tämä ev.lut-kirkko-uskonto sopii minulle varsin hyvin, En jatka aiheesta pitempään, koska tämä ketju saattaa vilahtaa pian tuonne uskonto-palstalle.
- HTZA
varma .. kirjoitti:
tarkoittiko tuo Sinun pitkä saarna minua, kun sanoin vain totuuden, että ne ovat vieraita minulle. Tämä ev.lut-kirkko-uskonto sopii minulle varsin hyvin, En jatka aiheesta pitempään, koska tämä ketju saattaa vilahtaa pian tuonne uskonto-palstalle.
vaan kaikille joilla on epävarmuus uskostaan.
Lohtu kaikille, se oli. - tuohon
HTZA kirjoitti:
vaan kaikille joilla on epävarmuus uskostaan.
Lohtu kaikille, se oli.nyt sanoisi,Tuollainen sekava hökellys tuskin mitään lohtua tuo. Enkä minä ainakaan ole epävarma uskosta sen paremmin kuin mistään muustakaan.
Ne pienet ilot tekee joskus onnelliseksi.
Odotan, että pääsen mökille kalastamaan ja
metsään kävelemään. Eikä maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602