yhtä tyhjän kanssa!!!!!turha seuraa hakea?!!
kuvaton
18
1685
Vastaukset
- kiva kuvaaja
Ymmärrän hyvin, etteivät ihmiset laita nettiin kuvaansa. Jos hakee seuraa, niin sopii tapaamisen mahdollisimman nopeaan, jos ei nyt välimatka ole esteenä. Siinä tapauksessa kuvan voi lähettää yksityisesti.
- mukavaa
ku näkis minkänäköstä väkkee täällähi pyörii.vois ponkata jonku ihkun itelleen.nyt joutuupi kuvittelleen jokahisen erikseen.
- sinkka5
nyös niitä vähemmän asiallisia siksi minä en ainankaan halua näyttää kasvojani kaikille.
Yleensä varoitetaan ihmisiä laittamasta omia kuviaan nettiin koska kuka tahansa voi sen sieltä poimia Ainakin näistä kaikille avoimista sivuista. Et tiedä missä sivulla kuvasi yks kaks esiintyy jos joku niin haluaa tehdä.Jos ihminen vaikutttaa muuten kiinnostavalta, niin kyllä sen kuvan varmasti saa sähköpostitse kun pyytää. Tosin en itse pelkän kuvan perusteella lähtisi esim. treffeille kenenkään kanssa. Kyllä niitä ajatuksia pitää sentään jonkun verran vaihdella ensin. Juuri jossain ohjelmassa joku "asiantuntija" sanoi, että pitää muistaa että hauska idea laitella kuviaan nettiin ei välttämättä olekaan hyvä idea, koska kuvat voivat "alkaa elää omaa elämäänsä" netissä. Ja käytti nimenomaan näitä sanoja.
- huua
tuossa yllä voisin suositella esimerkin näyttämistä - rekkaamalla nyt vaikka nimimerkkinsä noin alkuun ...
En minäkään täällä hiippaile sen takia, että naamoja saisin pällistellä - tämähän ON kuitenkin keskustelupalsta.
Silti kirjoittajasta voi tulla hitusen kiinnostavampi, jos profiilisivulla on kuvakin ... Jotenkin tutummanoloinen tai mieleenpainuvampi ehkä ... Ja tutuimmiksi tulleiden nikillä kirjoittavien ulkonäköjä olen joskus mielessäni kuvitellut ja huomannut olevani kauhean utelias.
Näistä syistä en kylläkään omaa pärstääni laittanut ... En ihan tarkkaan muista miksi sen tein. Joku taisi sanoa jotain sellaista, että on typerää kirjoitella palstalla, jossa lymyillään nimimerkkien takana eikä kirjoiteta rehdisti omalla nimellä. Taisin sisuuntua vähäsen siitä ja tuumin, että laitetaan nyt henkilöllisyyttä sitten REHDISTI kehiin ...
Enkä todellakaan oleta olevani kuvan takia mikään pyydys, hahhaa! Enkä sellaista toivoisikaan. Olen hyvästi varattu. :D- Catsy_666
Kun esittää voimakkaita mielipiteitä (niin kuin itselläni on tapana), on pakko laittaa oma naama tai oma nimi esille. Minulla on kuva ja nimen saa päättelemällä. Heteromiehille ja satunnaisille utelijaille minä olen sen jälkeenkin tuiki tuntematon, pääkaupunkiseudun hlbt-kuviossa aikansa pyörinyt minut taas tunnistaa.
Naamojen pällistelykin on kivaa. Käyn useimmiten niiden galleriasivuilla jotka käyvät minun sivullani, myös miesten.
Totta puhuen treffiseuran löytyminen on ollut palstakeskustelujen miellyttävä sivujuonne. On kai helpompi IRL tutustua ihmisiin kun on jo palstakeskusteluilla tehnyt ensin itsensä tutuksi. - miettinyt mikä
Catsy_666 kirjoitti:
Kun esittää voimakkaita mielipiteitä (niin kuin itselläni on tapana), on pakko laittaa oma naama tai oma nimi esille. Minulla on kuva ja nimen saa päättelemällä. Heteromiehille ja satunnaisille utelijaille minä olen sen jälkeenkin tuiki tuntematon, pääkaupunkiseudun hlbt-kuviossa aikansa pyörinyt minut taas tunnistaa.
Naamojen pällistelykin on kivaa. Käyn useimmiten niiden galleriasivuilla jotka käyvät minun sivullani, myös miesten.
Totta puhuen treffiseuran löytyminen on ollut palstakeskustelujen miellyttävä sivujuonne. On kai helpompi IRL tutustua ihmisiin kun on jo palstakeskusteluilla tehnyt ensin itsensä tutuksi.sun ajatuksissa ja puheissa ja kirjoituksissa mua niin vierastuttaa. Mä en missään nimessä vihaa miehiä, mutta mä en ole ikinä ymmärtänyt heidän tapaa lähestyä asioita.
- Catsy_666
miettinyt mikä kirjoitti:
sun ajatuksissa ja puheissa ja kirjoituksissa mua niin vierastuttaa. Mä en missään nimessä vihaa miehiä, mutta mä en ole ikinä ymmärtänyt heidän tapaa lähestyä asioita.
Onko miesten galleriasivuilla käyminen tartuttanut minuun miesten ajatuksia vai mitä halusit sanoa? :o
- vaikka niin,
Catsy_666 kirjoitti:
Onko miesten galleriasivuilla käyminen tartuttanut minuun miesten ajatuksia vai mitä halusit sanoa? :o
hyvää jatkoa vain.
- itsekseni
Catsy_666 kirjoitti:
Hyvin harvan naisen olen nähnyt kirjoittavan yhtä paatoksellisesti, ja jyrkkiä mielipiteitä esittäen aiheista politiikka ja uskonto kuin catsy tekee. Tulee ihan mieleen oman isäni jutut :D
- Ela
itsekseni kirjoitti:
Hyvin harvan naisen olen nähnyt kirjoittavan yhtä paatoksellisesti, ja jyrkkiä mielipiteitä esittäen aiheista politiikka ja uskonto kuin catsy tekee. Tulee ihan mieleen oman isäni jutut :D
olla meedion lahjoja. Juuri tänää ajattelin miehen ja naisen olettettuja rooleja ja sitä, kuinka vain miehellä oletetaan olevan lupa puhua "fiksuista" asioista kuten politiikasta ja omat siitä vahvoja mielipiteitä. Naisten tulee keskustella meikkaamisesta ja ihmissuhdehötöstä ja jättää isojen ihmisten isot asiat niille, joilla riittää siihen aivokapasiteettia. Nainen, joka osoittaa kiinnostusta yhteiskunnalliisiin asioihin ja voimakkaita mielipiteitä muusta kuin lastenkasvatuksesta ja kodinhoidosta koetaan suoraan maskuliiniseksi. Paatoksellisuus ei kuulu naisten alaan, naisen tulee olla hellä ja herkkä ja osata vaieta, kun ei häneltä mitään kysytäkään.
Sitten luin tämän. Pitäisiköhän nauraa vai itkeä? - Ela
Ela kirjoitti:
olla meedion lahjoja. Juuri tänää ajattelin miehen ja naisen olettettuja rooleja ja sitä, kuinka vain miehellä oletetaan olevan lupa puhua "fiksuista" asioista kuten politiikasta ja omat siitä vahvoja mielipiteitä. Naisten tulee keskustella meikkaamisesta ja ihmissuhdehötöstä ja jättää isojen ihmisten isot asiat niille, joilla riittää siihen aivokapasiteettia. Nainen, joka osoittaa kiinnostusta yhteiskunnalliisiin asioihin ja voimakkaita mielipiteitä muusta kuin lastenkasvatuksesta ja kodinhoidosta koetaan suoraan maskuliiniseksi. Paatoksellisuus ei kuulu naisten alaan, naisen tulee olla hellä ja herkkä ja osata vaieta, kun ei häneltä mitään kysytäkään.
Sitten luin tämän. Pitäisiköhän nauraa vai itkeä?etteikö Catsy voisi olla mies. Enhän minä sitä tiedä. En tiedä, oletko sinäkään mies vai nainen. Tiedän, kumpaa itse olen. Sinä et tiedä.
- Catsy_666
Ela kirjoitti:
Sitten luin tämän. Pitäisiköhän nauraa vai itkeä?Minä olen tullut Suomeen Yhdysvalloista. Siellä naisetkin saavat puhua politiikasta. Siellä on vapaus.
- Catsy_666
Ela kirjoitti:
etteikö Catsy voisi olla mies. Enhän minä sitä tiedä. En tiedä, oletko sinäkään mies vai nainen. Tiedän, kumpaa itse olen. Sinä et tiedä.
Jos tuo on pyrkimys päästä minun lakana-akatemiaani, niin täytyy kyllä sanoa että näkemistäni viritelmistäni se on huonoin.
Muutama palstalainen kyllä on päässyt, voit käydä heiltä kyselemässä jos asia vaivaa.
Minä olen nainen, mutta en ole lammas. Lampaana tulee raiskatuksi. Katsokaa nyt kuinka venäläisillä oligarkeilla on villanöyhtää kynsien alla. Se tulee suomalaisten raiskaamisesta.
Minä olen suomenamerikansuomalainen. Me amerikansuomalaiset olemme porukka, jotka ajattelemme itsenäisesti ja vapaasti. Siksi kaikki ovat Euroopasta pois muuttaneet. Pakkokos minut oli takaisin kutsua, nyt saa joku toinen lähteä sinne, koska minä en lähde minnekään. - Ela
Catsy_666 kirjoitti:
Jos tuo on pyrkimys päästä minun lakana-akatemiaani, niin täytyy kyllä sanoa että näkemistäni viritelmistäni se on huonoin.
Muutama palstalainen kyllä on päässyt, voit käydä heiltä kyselemässä jos asia vaivaa.
Minä olen nainen, mutta en ole lammas. Lampaana tulee raiskatuksi. Katsokaa nyt kuinka venäläisillä oligarkeilla on villanöyhtää kynsien alla. Se tulee suomalaisten raiskaamisesta.
Minä olen suomenamerikansuomalainen. Me amerikansuomalaiset olemme porukka, jotka ajattelemme itsenäisesti ja vapaasti. Siksi kaikki ovat Euroopasta pois muuttaneet. Pakkokos minut oli takaisin kutsua, nyt saa joku toinen lähteä sinne, koska minä en lähde minnekään."Jos tuo on pyrkimys päästä minun lakana-akatemiaani, niin täytyy kyllä sanoa että näkemistäni viritelmistäni se on huonoin."
En aivan ymmärrä. Jos tarkoitat seksiä, niin olet pikkuisen liian vanha minun makuuni. Joka tapauksessa viestini ei ollut suunnattu sinulle.
- Chirsicca
pienenä ettei ihmisiä saa turhanpäiten pelotella! Ei siis ole kuvaa eikä tule kuvaa.
- huomannut
itse. Tuntuu, että monet haluavat "tutustua uusiin ihmisiin ja kaipailevat uusia kavereita". Näyttäisi kuitenkin siltä, että se "uusiin ihmisiin tutustuminen" kaatuu nopeasti kuvan puuttumiseen...
- the-pirpana-80
...tuijotella kuvaani? parempi ettei kukaan näe miltä näytän, voin ainakin jonkun mielessä näyttää jopa normaalilta ja voin ainakin uskotella itselleni, että ehkä joku kuvittelee minut kauniiksikin... ;)
P.S Peilissäni asustaa U.K.K.
Kannattaa likat vähän katsella mihin sitä niitä kuviaan laittaa, ettei jälkeenpäin tarvitse katsella omaa kuvaansa epämiellyttävistä asiayhteyksistä, netti on melkolailla turvaton paikka. Meitä hulluja on monenlaisia! ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162743Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81119Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986