Siinä on tämän viikon päivän politiikka ja media-pläjäys, kokkari ja heinähatut kilpailevat kuka saa eniten näyttävyyttä roskalehdistössä.
Siis ketä oikeesti kiinnostaa jonkun heinähattu-tätin avio-nimenmuutos-ero-nimenmuutos-avio-elämä, fittu. Tai toisen heinähatun naisasiat, on melko luonnollista että keski-ikäinen mies on 'piparin' perään, selibaatissako sen pitäs elää..hä!
Sitten tämä tekstiviestikohu, voi hellan-tuuteli..mitäs siitä jos viriili kuuskymppinen mies osaa laittaa 200 tekstiviestiä kuukaudessa, eikä silti pääse pukille, kai sitä ulkoministerikin saa vongata niin ettei koko media ole kimpussa, helvata.
Suomessa kai asuu niin paljon tekopyhiä jeesustelijoita kun tommoisista asioista nousee noin helvatanmoinen haloo. Ei kekkosen aikaan tommosesta kirjoiteltu lehdissä, vaikka kaikki tietää että äijä pani varmaan puoli Suomea ja neljäsosan Neuvostoliittoa, sillä sentään oli aviovaimo.
Tana..hermot menee..
Hilima von-lehdet-pannaan :}
Ike, Masa ja Karpela
38
1790
Vastaukset
- tuffe
Perhana, kun minä laitoin myös 200 viestiä/kk enkä saanut, eikä minusta kukaan kirjoita mitään! Ja kun yks helvatan mies tekee saman, se on heti lööpeissä! Tätä tää on, tää tasa-arvo.
Sanoppa muuta!
Jätkä on ulkomaita myöten pääotsikoissa ja nyt tää Jossu menee Sussun jalanjäljillä ja kirjottaa kirjan :}
Hilima von-jossu-tossu :}- sohtrop
laittaa vähän parempaa päälle, sellasta sexyä missä toi pään alla oleva "osuus" (nyt en tarkottanu hauiksia) on niin kuin pikkase koholla ja varsinkin esillä sekä lähetä kuvaviesti ministeriöön (saat valita ministeriön)niin eiköhän kohta flikkaa viedä, jos ei nyt ihan linnasta linnaan niin ainakin salista hoviin ;)
- tuffe
HilimaVon kirjoitti:
Sanoppa muuta!
Jätkä on ulkomaita myöten pääotsikoissa ja nyt tää Jossu menee Sussun jalanjäljillä ja kirjottaa kirjan :}
Hilima von-jossu-tossu :}pitää lähteä hengailemaan eduskuntataloon niin kauan kuin ei rollaattori estä :)
Ai niin, mutta löytyyhän niitä täältä netistäkin :P - tuffe
sohtrop kirjoitti:
laittaa vähän parempaa päälle, sellasta sexyä missä toi pään alla oleva "osuus" (nyt en tarkottanu hauiksia) on niin kuin pikkase koholla ja varsinkin esillä sekä lähetä kuvaviesti ministeriöön (saat valita ministeriön)niin eiköhän kohta flikkaa viedä, jos ei nyt ihan linnasta linnaan niin ainakin salista hoviin ;)
luulen että pärjään paremmin ilman näköpuhelinta, kas kun mulla on muutama vuosi enemmän niskassa, 354 ryppyä enemmän naamassa, 1,5m tukkaa vähemmän ja blondiuskin on mulla lähinnä pään sisällä ;)
- sohtrop
tuffe kirjoitti:
luulen että pärjään paremmin ilman näköpuhelinta, kas kun mulla on muutama vuosi enemmän niskassa, 354 ryppyä enemmän naamassa, 1,5m tukkaa vähemmän ja blondiuskin on mulla lähinnä pään sisällä ;)
ei, nyt ymmärsit ihan väärin. Siunhan piti päästä lööppeihin,eikä vanhainkotiin ;).
Nyt meidän täytyykin näemmä aloittaa menttaalipuolen harjoituksilla, ennen meikkaamista ja rättien vaihtoa.
Se on päästä kiinni, ainakin jos ikeltä kysyy ;) tuffe kirjoitti:
pitää lähteä hengailemaan eduskuntataloon niin kauan kuin ei rollaattori estä :)
Ai niin, mutta löytyyhän niitä täältä netistäkin :PSuomi24 treffipalstalle, mielellään semmonen laiturilla otettu luontokuva. Kaiken varuilta hengaile välillä ikeassa, uskottavuuden vuoksi..
Hilima von-diu-dau :}- mia.mellow
ne saa munailla ja tekstailla sekstaillakin vielä ja samalla lailla kuin taviksetkin,mutta hiukan eri palkoilla kuiteskii.Yhym -:>
- sohtrop
olekkaan siinä että ike on puutteessa tai iloinen kevätkylvijä vaan siinä että, se ei taija hoitaa niitä oikeita suhteita ja on vielä epärehellinen, tunnusti vasta pakon eessä, kun jyrki tyrkki ja käski.
Mutta onko siinä politiikassa mitään uutta, eipä taija olla.Aatteleppa nyt ite!
Mennee omat ja valtion suhteet sekasi ;)
Tosin kabinetin piällysmies ei oo "pekkaa" pahempi eli "munanmaalausaika" eli päästäinen taitaapi olla lähestymässä, kun ministerit painaa pitkää päivää.
Ministerit on ollu sen verran kauan jo pihlla kuin...ja lunta ei ole etelässä lumiukkojen tekoon, joten kyllä se median täytyy "porsaat" kotio ajaa ;)
Haluaisikko sä lukee niist lehist asiaa ja asianhoitoa, enneminkö ruohon polttoo, pössyttelyä, nipistelyä, keittokirjaa, seksiviestejä,valehtelua.......
Eikös siellä olekkaan kansan valitsemat edustajat edustamassa kansaa, siis niin maa makaa kuin petaa ;)
Ketäs äännestit, Frangenia vai?ja toisaalta, suosittelisin Ikelle tekstariliittymää 1000 ilmaista viestiä, jos vaikka irtois Tukiaisia paremmin.
Joo mä haluun lukee nöpöttävistä nänneistä..
Asiasta monenteen, meillä jäi se sana-arvoitus kesken kun zentzuuri puhalsi.
Vaakaan ehdotan jos muistan vihjeet oikein..
-ihana
-biuti
-visas
-sexxy
No niin, siinäpä :}
Hilima von-daa-da-daa :}- sohtrop
HilimaVon kirjoitti:
ja toisaalta, suosittelisin Ikelle tekstariliittymää 1000 ilmaista viestiä, jos vaikka irtois Tukiaisia paremmin.
Joo mä haluun lukee nöpöttävistä nänneistä..
Asiasta monenteen, meillä jäi se sana-arvoitus kesken kun zentzuuri puhalsi.
Vaakaan ehdotan jos muistan vihjeet oikein..
-ihana
-biuti
-visas
-sexxy
No niin, siinäpä :}
Hilima von-daa-da-daa :}hättäile, tosin en usko tämänkään ketjun pitkäikäisyyteen.
No sie et tienny ,et mie oon lukihäiriöine eli kun katsot peiliin niin kuka näkyy yhell iillä (viis vaakaan) ;)
Olihan siinä myös sarjis hakuisuutta, eli etkö sie ARMAS PASKIAISEN emännän nimmee tiiä ;)
Liittyy muute otsikkoon, tiätkö mitä ARMAS sano ku hänet yllätettiin ;
"taas vieraan naisen kanssa sängyssä",
johon armas
"kukaan tuttu ei suostunu" sohtrop kirjoitti:
hättäile, tosin en usko tämänkään ketjun pitkäikäisyyteen.
No sie et tienny ,et mie oon lukihäiriöine eli kun katsot peiliin niin kuka näkyy yhell iillä (viis vaakaan) ;)
Olihan siinä myös sarjis hakuisuutta, eli etkö sie ARMAS PASKIAISEN emännän nimmee tiiä ;)
Liittyy muute otsikkoon, tiätkö mitä ARMAS sano ku hänet yllätettiin ;
"taas vieraan naisen kanssa sängyssä",
johon armas
"kukaan tuttu ei suostunu"Nyt tiedän :} Sen kirjaimet laskin ekaksi, mut sun lukihäiriö hämäsi, ja hylkäsin sanan, yhden liikakirjaimen vuoksi.
Olen samaa mieltä pitkäikäisyydestä, joku täällä ei tykkää minusta. Mitä tulee itse ketjuun, eihän tässä ole mitään mitä ei olisi jo julkaistu lehdissä..
Hilima von-armas-fani :}- sohtrop
HilimaVon kirjoitti:
Nyt tiedän :} Sen kirjaimet laskin ekaksi, mut sun lukihäiriö hämäsi, ja hylkäsin sanan, yhden liikakirjaimen vuoksi.
Olen samaa mieltä pitkäikäisyydestä, joku täällä ei tykkää minusta. Mitä tulee itse ketjuun, eihän tässä ole mitään mitä ei olisi jo julkaistu lehdissä..
Hilima von-armas-fani :}että miun lukihäiriön takia, sie oisit voinna alkaa uudelleen ryyppäämään vai johtukos se siintä ristikosta.......... ai juu ei ollukkaan, sehän oli se loman loppumine.
Siul ei parane lommoo antoo, töitä vaan lissää ;) sohtrop kirjoitti:
että miun lukihäiriön takia, sie oisit voinna alkaa uudelleen ryyppäämään vai johtukos se siintä ristikosta.......... ai juu ei ollukkaan, sehän oli se loman loppumine.
Siul ei parane lommoo antoo, töitä vaan lissää ;)se oli sunnuntai, ei ole tapana sunnuntaina ryypiskellä, ma aamuna oli ketju hävinny. Muuten, tätä on varmaan vaikee uskoa, kirjoitan aina selvinpäin :} pikku-pöllyssä en kykene kirjoittamaan mitään ja mulla on yleensä silloin ihan hauskaa ilman palstaakin :}
Vinkkejä pystyriville, pliis.
Hilima von-syntymähumalassa :}- sohtrop
HilimaVon kirjoitti:
se oli sunnuntai, ei ole tapana sunnuntaina ryypiskellä, ma aamuna oli ketju hävinny. Muuten, tätä on varmaan vaikee uskoa, kirjoitan aina selvinpäin :} pikku-pöllyssä en kykene kirjoittamaan mitään ja mulla on yleensä silloin ihan hauskaa ilman palstaakin :}
Vinkkejä pystyriville, pliis.
Hilima von-syntymähumalassa :}ottannu, ketjun laitoit lauantakina, minä hämensin vasta sunnuntaina, ja nyt et sano että niinhän mä just sanoin ;)
Poliitikon ainesta sussa, ihan selvännäkijäksi asti ;)
Niin siitä pystyvihjeestä, wow, toi se oli muistaakseni ;) pekkarinen ja maisema, ällin (L)kohalt alaspäin, yheksän kirjaint (sormet riitti just). sohtrop kirjoitti:
ottannu, ketjun laitoit lauantakina, minä hämensin vasta sunnuntaina, ja nyt et sano että niinhän mä just sanoin ;)
Poliitikon ainesta sussa, ihan selvännäkijäksi asti ;)
Niin siitä pystyvihjeestä, wow, toi se oli muistaakseni ;) pekkarinen ja maisema, ällin (L)kohalt alaspäin, yheksän kirjaint (sormet riitti just).en pysty kirjoittaa ottaneena, ekka; ajatus ei juokse(juoksee liikaakin, enkä pysy perässä) tulee niin paljon kirj.virheitä ettei siitä saa mitään selvää. Sit vielä, voi kirjoittaa sellaista mitä aamulla katuu, on liian 'avoin'.
Ok, mietin kotimatkalla sanaa :} Saa nähdä onko puhallus käynnyt siihen mennessä.
Hilima von-hmmmm :}- sohtrop
HilimaVon kirjoitti:
en pysty kirjoittaa ottaneena, ekka; ajatus ei juokse(juoksee liikaakin, enkä pysy perässä) tulee niin paljon kirj.virheitä ettei siitä saa mitään selvää. Sit vielä, voi kirjoittaa sellaista mitä aamulla katuu, on liian 'avoin'.
Ok, mietin kotimatkalla sanaa :} Saa nähdä onko puhallus käynnyt siihen mennessä.
Hilima von-hmmmm :}niitä enemmän kuin nyt, virheitä meinaan ;)
Kerääks sä patoumia, ku päästelet suustas vaan ottaneena katumuksia, ai jai, jai
Sitä vartenha on pomo, jolle voi purkaa mieltään, toisille se voi olla myös ex mutt ei L ;) sohtrop kirjoitti:
niitä enemmän kuin nyt, virheitä meinaan ;)
Kerääks sä patoumia, ku päästelet suustas vaan ottaneena katumuksia, ai jai, jai
Sitä vartenha on pomo, jolle voi purkaa mieltään, toisille se voi olla myös ex mutt ei L ;)Patoumia kyllä harrastan ihan päivittäin, mut en oo katumukseta puhunu mittää..
Zuikkelis sentään, pomo ei valitettavasti ole aina paikalla kun purkaudun..köhömm..
Mikäs hemmetin kyselytunti tää on..
Hilima von-kiikkelis-kookkelis :}- sohtrop
HilimaVon kirjoitti:
Patoumia kyllä harrastan ihan päivittäin, mut en oo katumukseta puhunu mittää..
Zuikkelis sentään, pomo ei valitettavasti ole aina paikalla kun purkaudun..köhömm..
Mikäs hemmetin kyselytunti tää on..
Hilima von-kiikkelis-kookkelis :}purkaudut..., hilma von-tulivuori vai?
"Puhallus" kello tikittää, siis asiaan eli lisää vinkkejä, liittyy talvimaisemaan ja ensoon tai siis pekkarisen mukaan tämä tapahtuma ei liity siihen ;) sohtrop kirjoitti:
purkaudut..., hilma von-tulivuori vai?
"Puhallus" kello tikittää, siis asiaan eli lisää vinkkejä, liittyy talvimaisemaan ja ensoon tai siis pekkarisen mukaan tämä tapahtuma ei liity siihen ;)Ku tarpeeks kuumana käy..siinä maa tärisee ja taner tömisee..ja helpottaa hetkeksi..
Oi-joii,,kemijärvi tietenkin tuli jo silloin mieleen, l:llä ei satu kohdille, eli liittyy ilmeisesti hankeen nakkaukkseen ja niihin maisemiin, en vaan muista missä se oli.
Hilima von-aa-tarpeessa :}- sohtrop
HilimaVon kirjoitti:
Ku tarpeeks kuumana käy..siinä maa tärisee ja taner tömisee..ja helpottaa hetkeksi..
Oi-joii,,kemijärvi tietenkin tuli jo silloin mieleen, l:llä ei satu kohdille, eli liittyy ilmeisesti hankeen nakkaukkseen ja niihin maisemiin, en vaan muista missä se oli.
Hilima von-aa-tarpeessa :}ei olisi ...ssa.
vimonen vinkki illan ratoksi, peppu normaalin murheellisten laulujen maa biisissä, mikä kutsuu perhettä talvisin........,kyseessä ei ole hullu poro levite eikä vallattomat monotanssit eikä varsinkaan selluiitti vaan.......
JUHUU, JOKO SAA TUULETTAA ;))) sohtrop kirjoitti:
ei olisi ...ssa.
vimonen vinkki illan ratoksi, peppu normaalin murheellisten laulujen maa biisissä, mikä kutsuu perhettä talvisin........,kyseessä ei ole hullu poro levite eikä vallattomat monotanssit eikä varsinkaan selluiitti vaan.......
JUHUU, JOKO SAA TUULETTAA ;))):}
Laitappa oikea vastaus mun meiliin..tää ketju voi olla kadonnut aamuun mennessä,,en jaksa nyt miettiä..
On toinenkin syy..råtalla on eräs tiedotusluonteinen asia joka saattaisi sinua kiinnostaa, hänellä ei vaan ole rekattua nikkiä, eikä postia, joten välitän sen sit sulle :}
Heh sun.. :} vallattomalle..kö-höm..
Hilima von-eppu-fani :}sohtrop kirjoitti:
ei olisi ...ssa.
JUHUU, JOKO SAA TUULETTAA ;)))Huomenta
Lumihanki :} tä..se mikään maisema ole..
Hilima von-keskellä-keskiviikkoa :}- sohtrop
HilimaVon kirjoitti:
Huomenta
Lumihanki :} tä..se mikään maisema ole..
Hilima von-keskellä-keskiviikkoa :}hilima ihanaa, mä oon YLPEE susta.
Tätä pitäs oikeesti juhlii, harmi ku on vasta ke eikä pe ;) Voitas silti laulaa se hyvä biisi "sankarit" uudella sanotuksella
Me ollaan sankareita kaikki
kun oikein ristikoita ratkotaan
me ollaan sankareita minkä-milloinkin
ihan jokainen
Ai nii juu, koska meinasit niissä tangoissa ilmestyä, aattelin kysyä, että olen sitte valmistautunu, eikä tule pyytämättä ja yllätyksenä, faksi koneesta meinaan ;) sohtrop kirjoitti:
hilima ihanaa, mä oon YLPEE susta.
Tätä pitäs oikeesti juhlii, harmi ku on vasta ke eikä pe ;) Voitas silti laulaa se hyvä biisi "sankarit" uudella sanotuksella
Me ollaan sankareita kaikki
kun oikein ristikoita ratkotaan
me ollaan sankareita minkä-milloinkin
ihan jokainen
Ai nii juu, koska meinasit niissä tangoissa ilmestyä, aattelin kysyä, että olen sitte valmistautunu, eikä tule pyytämättä ja yllätyksenä, faksi koneesta meinaan ;)Mä oon nyt niin ylpee itestäni :}
Kerron sit kun ilmestyn..ja lauletaan vaan..
Hilima von :}
- Mie vuon immehtelen
Jotta tota nuon, saipiko se Ikke siltä Condoleenan Riisiltä pipperroo???
- Mysteriet
Noi on tarkeitä juttuja, kuule!
Ajatteles ny, mistäs kansa muuten tietää kenelle sen äänensä antaa - mikäs see olika tää entine missi, tää ko telkkariski oli siin koiraohjelmas, tää Niinistö entine, tää entine, tää entine...?
- mahraksmää sitä Ike äänestä ensinkä, mää ole vankastesitämielt et suasio naiste joukos o suaraa verrannolline maa asioitte hoito, no niinko kekkoslovakia aikka, äijäl oli suhtei vähä sin sun tän ja maa asia hoiretti siin sivus, kaikil oli hyvä mieli, niil ko antos ja niil ko sais
- saas katto tuleek täst Masast ikä mittä, see muistutta eilist lehte ja o juur yhtä kiinnostava, mää simmost äänest ainaka...
Kyllä kansa tietää =)Siinä onkin virkatodistus-tätillä kirjottamista.
On Ike jonkun vastavuorosuus kurssin varmaan käynyt, mut vielä ois hiomista, eihän tuo tee kun kuusi tekstaria per päivä ja hänhän lähetteli niitä myös aamulla, illalla ja yöllä.
Masa nyt on semmonen nössö seipään-niellyt-kukkakeppi-uuniperuna, ei se siitä miksikään muutu.
Hilima von-ent.-kalakukko :}
miltä ajalta tjn :=)
mut juuri katoin puh lähetetyt 1705 wiestiä
ja wastaanotetut 1675
eli tappiolla olen :=)
mut puheluajoissa olen woitol :=)
ike on kunnon jätkä sanokoot muut mitä waan :=)
ja nyt keskityn flirtistä möksäämään :=)Täytynee vilkaista oma tila..lähetetyt 343, vastaanotetut 532.
Vastaanotettujen puheluiden kesto on puolet enemmän kun soitetujen..hmmmmm, mielenkiintoista..
Ai, sä harrastat mykkistä :} ihan hyvä veto, esitä vaikeesti tavoteltavaa se vetoo naisiin :}
Ole tiukkana..
Hilima von neuvontantaja :}- halinen
Ike, wanha weijari ei mökötä, vaan tekstailee tyttösille wirne suupielessä ja pilke silmässä. Me päättäväiset ja fiksut Aikuiset Naiset pidämme sellaisista iloisista ja aktiiwisista Wallattomista Poikamiehistä, jotka eiwät heittäydy waikeassakaan tilanteessa sanattomaksi. ;-P
pvsvpvsvotakoppi
- ...ngg
suurinta osaa, niistä, joilla on pirun kova kiire
ostamaan keltainen lehti...
Itse en osta niitä.Mää ajattelin että ihmiset ostaa ns. keltaista lehdistöä vaan, ettei tarvitse kommunikoida kotona. Eli tyyliin..'anteeks kulta mitä sanoitkaan, olen niin syventynyt tähän lehteen' sitte voi siirtyä jo urkkaruutuun.
Hilima von-paparatsi-lehdet-viduttaa :}
- ei enää kivaa
sadattelu.
ymmärrän että se voi loukata..tosin tää on mielestäni palsta jossa voi ilmaista mielipiteitään vapaasti. On yleistä että puhekieleenkin tulee joitain 'voimasanoja', itse en niitä käytä, mutta perustelen TÄÄLLÄ teksissä käytetyt voimakkaammat ilmaisut sillä, että äänenpaino ym eleet eivät kerro kuulijalle ns. fiiliksiä, koska käytössä on vaan teksti.
Toisaalta, mielestäni en edes ole käyttänyt kovinkaan 'kovaa' kieltä, tämä on kuitenkin 40 palsta, tiedän ja uskon että alaikäisille löytyy netistä muutakin luettavaa kun tämä palsta ja luulen myös, että jokainen löytää mieleisensä palstan, kirjo on jo suomi24:lla melkoinen :)
Mitä tulee avaukseen..KAIKKI lehdet, radio, tv myös muutkin palstat ovat täynnä tätä samaa asiaa, halusin vaan heittää sitä hieman kevyemmin..tämä on tän päivän puheenaihe joka paikassa, kahvikeskusteluissa ym.
Olen pahoillani jos olen aiheuttanut mielipahaa.
Hilima :}- anteeksi
HilimaVon kirjoitti:
ymmärrän että se voi loukata..tosin tää on mielestäni palsta jossa voi ilmaista mielipiteitään vapaasti. On yleistä että puhekieleenkin tulee joitain 'voimasanoja', itse en niitä käytä, mutta perustelen TÄÄLLÄ teksissä käytetyt voimakkaammat ilmaisut sillä, että äänenpaino ym eleet eivät kerro kuulijalle ns. fiiliksiä, koska käytössä on vaan teksti.
Toisaalta, mielestäni en edes ole käyttänyt kovinkaan 'kovaa' kieltä, tämä on kuitenkin 40 palsta, tiedän ja uskon että alaikäisille löytyy netistä muutakin luettavaa kun tämä palsta ja luulen myös, että jokainen löytää mieleisensä palstan, kirjo on jo suomi24:lla melkoinen :)
Mitä tulee avaukseen..KAIKKI lehdet, radio, tv myös muutkin palstat ovat täynnä tätä samaa asiaa, halusin vaan heittää sitä hieman kevyemmin..tämä on tän päivän puheenaihe joka paikassa, kahvikeskusteluissa ym.
Olen pahoillani jos olen aiheuttanut mielipahaa.
Hilima :}se on ihan hyvä avaus.
hyvin perustelitkin! :)
- mamma mia
Mitä meille kuuluu kenenkin tekstiviestit. Oli sitten julkkis tai ei. Tietyillä ihmistyypeillä on halua rahastaa ja iltapäivälehdet on heille varmaan se " pongahdusikkuna" , että hei täältä tullaan julkisuuteen :/
Kohta jotain muuta yhtä älytöntä, veikkaan, kunhan rahaa ja mainetta ....yöks....Näitä sussuja ja jossuja näyttää riittävän, julkku-tyrkkyjä..kyseenalaisin keinoin, eikö ne pössit ite tajua..
Hilima von-vastaa-tekstiviestiin :}
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2319033
- 1206479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485944Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324150- 683968
- 333259
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282875Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262873Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252837- 482743