Kertokaahan te HD-pyöräilijät että mikä mahtaa olla se malli mihin olisi kiinnostusta jos pyörän hinta olisi kohdallaan ja osto ajankohtainen? Millä mittarilukemilla ja varustuksilla kiinnostaisi lähteä hieromaan kauppoja? Asiallisia vastauksia myös siitä mikä olisi kyseisen pyörän mielenkiintoa herättävä hintahaarukka.
Mikä malli kiinnostaa?
10
2403
Vastaukset
- nyt, mutta
=DD
- rahalle
Parhaan vastikkeen rahalle saat hankkimalla Street Bobin. Uusien kiintiö lienee jo myyty tulevalle kesälle, mutta etsi käytetty viime vuotinen Bob. 2006-mallit oli pienemmällä koneella, mutta malli 2007 vastaa uutta, eli on jo vääntävällä 96 cid-koneella.
Maksanee jotain reilut 18 tuhatta, eli liki sen saman kuin uusi (jos saisi), mutta on varma että hinta ei laske lähivuosina merkittävästi. Eikä tarvitse remonttia (eikös -07 ole vielä takuunkin piirissä vuoden?).- kannattais...
ostaa vanhempi kun 2001 koska siittä lähtien on harrikoiden rungot tehty alihankintaduunina Kiinassa . ..
- Ei kai...
kannattais... kirjoitti:
ostaa vanhempi kun 2001 koska siittä lähtien on harrikoiden rungot tehty alihankintaduunina Kiinassa . ..
Tuo kiina kuullosti pahalta. Early showel vuodelta 66 tai jotain. Joku huippu vielä laittais oikein timmii/luotettavaan kuntoon. Hienoin pyörä ikinä!!
elikkä tuoreet pyörät on ne mitkä kiinnostaa. Ties vaikka tois kontillisen ison meren takaa.
Jos alta 18th pystyy tarjoamaan kyseistä Street Bob -07 mallia niin kauppa kävis kuin häkää? Mitenköhän on Softail Rockerin kysyntä?- bobbinen
jay kirjoitti:
elikkä tuoreet pyörät on ne mitkä kiinnostaa. Ties vaikka tois kontillisen ison meren takaa.
Jos alta 18th pystyy tarjoamaan kyseistä Street Bob -07 mallia niin kauppa kävis kuin häkää? Mitenköhän on Softail Rockerin kysyntä?minulla 07 street bob myyn hinalla 18500 ajettu 8200km
- Vee2
Paras vastike rahoille???
Jos mahdollinen ostajakandidaatti etsii matkapyörää, jossa on tuulisuoja, leppoisa ajoasento, sivulaukut ja riittävästi tilaa kuskille ja matkustajalle sekä mahdollisuus laittaa vielä vaikka takalaukku.
Mielestäni silloin paras hinta-laatu-suhde on nimenomaan Electra Glide Standardissa.
Maksaa 25.900 ja siihen vähän kilkettä päälle niin on täysverinen ja täyskokoinen matkapyörä persiin alla.
Ajelen itse tällaisella koppamopolla.
Street Bob on parhaimman näköinen Dyna, siitä ei pääse mihinkään. Siinä on sitä Harrikan alkuperäistä chopperimeininkiä.
Mutta jos haluaa ajaa 2 päällä meneekin siihen jo rahaa kolmatta tuhatta. Uusi satula, taakse jalkatapit, ja on ne kuskinkin jalkatapit aika keskellä pyörää, joten 500 egen siirtosarja yleensä pitää laittaa.
Ja sitten ne kaikki hengitysmuutosjutut...
Paras malli ja pyörä on aina se merkki ja malli joka sopii omaan käyttötarkoitukseen ja lompakkoon parhaiten.
- large soft tail
- tollane vähä höylätty fat boy. Sellainen iso ja soft tail.
sitä kun saisi vetää hanuriin, niin siinä olisi unelmaa, vingu kuin sika, ----------aaaah - ,.,.,.,.,.,.,.,.
Night Train.
Siitä olis hyvä lähteä rakentelemaan. Lähinnä kaipaan pitkää springer-keulaa, ja pitkäkoipisena jalkatappien siirtosarja. Penkin vois vaihtaa soolopenkiksi, ei rouva kuitenkaan uskaltaudu kyytiin. Tai mistäpä sitä tietää. - IXSS
On ehdoton ykkönen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483