Pakkausmuodoista hämillään..

Siis tämmöinen on ongelma:Olen äänitellyt tuolla save2pc ohjelmalla youtubesta muutamia musiikkivideo biisejä ja yrittänyt saada niitä siihen muotoon että sopisi laitteeseen kuin laitteeseen. eli mpeg jossa save2pc sen taltioi niin tietokoneessa ja koti dvd:ssä toimii mutta ei autossa jota pääasiassa just siellä haluisin kuunnella! Soitin on blaubunkt las vegas dvd35 Jos nyt joku viisaampi näissä jutuissa viittis neuvvoa että mihin muotoon se kuuluis pistää että toimis myös autossa ja vielä että miten?????? niin ERITTÄIN kiitollinen olisin.. =)
PS.Ymmärsiköhän kukaan.. heh.

3

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa useimmiten

      ota selvää "blaubunkt las vegas dvd35 format" ja "mpeg to xxx format converter windows yyyyy"

    • eri formaatti

      Todennäköisesti ongelma on siinä että olet polttanut DVD datalevyn jossa voi siis olla mitä tahansa tiedostoja, sinun tapauksessasi .mpeg-päätteisiä videoklippejä mutta yhtä hyvin siellä voisi olla word-dokumentteja tms.

      Paremmat DVD-soittimet ja tietokone osaavat kaivaa datalevyltä tunnistamansa videotiedostot ja toistaa ne mutta yksinkertaisemmat DVD soittimet vaativat DVD-videolevyn eivätkä tajua datalevyistä mitn.

      DVD videolevyllä kuva on toki pakattu mpeg-codecilla mutta levyn rakenne on tarkkaan speksattu eikä se juutuubista imuroitu mpeg-video ole taatusti 720*576 pikseliä ja 25fps muotoa.

      Tarvitset jonkin videoeditointisoftan joka osaa polttaa joukosta videotiedostoja DVD videolevyn. Vähänkin uudemmassa wintoosakoneessa on tuollainen tullut varmasti mukanakin.

    • Tiedostot olivat ntsc muodossa jonka nopeus oli 30 se piti muuttaa pal muotoon eli 24.. sitten tehä kaikenlaista muuta kivaa ja lopuksi pääs polttamaan.. =) Mikä tässä ihmetyttää niin on se että aika niukasti on tuollaisia yksinkertaisia ohjelmia tarjolla joilla muuttaa ntsc=>pal muotoon. eli nyt toimii kaikilla vehkeillä niinkuin pitääkin.. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe