Nyt minä sen vasta hokasin.

Jopel

Kauan olen vihreää korttia kaupan kassalla vinguttanut
ja "omaa kauppaa" tukenut suuntaamalla ostokseni sinne.
Nyt kuitenkin silmäni aukesivat.
Enhän minä olekaan omistajajäsen.
Olen vain pahainen harhaan johdettu ostaja ressukka.
Korttini onkin vain sellainen rinnakkaiskortti.
Eikä meikäläinen päässyt edes äänestämään.

Taidankin tästä lähtien vinguttaa vihreää korttia vain
jos sillä saa edullisempia tuotteita.
En ainakaan sen takia, että olisin mukajäsen.

Äänestitkö Sinä vihreän kortin vaaleissa?

6

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai75

      Empä ole äänestänyt, muissakaan.
      Ko kannatan yksinvaltaa, vai mitä se olikaan ?

    • Maalaismies*

      Kerran asioidessani pankissani, neitokainen tiskin takana kysyi ohimennen, että haluaisinko tulla pankin omistajaksi. Hän oli niin sievä, että jäin juttusille. Niinpä kahdella kympillä minusta tuli pankin omistaja.

      Kun vaimoni kuuli "menestyksestäni" hän tuumasi yks' kantaan, että taas sinua vedettiin höplästä.

      • vihreä kortti

        ja saan bonuksia ostoksistani joka kuukausi tililleni.

        Jos Sinun korttisi on samanlainen, niin eihän se ihan turha kortti ole.

        Äänestää en ole koskaan yrittänyt, en ole osunut sellaiseen tilaisuuteen, enkä kyllä tietäisi, ketä äänestäisinkään.

        Minullakin on vain rinnakkaiskortti, sillä isännällä on se varsinainen.


      • vihreä kortti kirjoitti:

        ja saan bonuksia ostoksistani joka kuukausi tililleni.

        Jos Sinun korttisi on samanlainen, niin eihän se ihan turha kortti ole.

        Äänestää en ole koskaan yrittänyt, en ole osunut sellaiseen tilaisuuteen, enkä kyllä tietäisi, ketä äänestäisinkään.

        Minullakin on vain rinnakkaiskortti, sillä isännällä on se varsinainen.

        Bonuksia todella rapisee, mutta kun tuo S houkuttelee kannattamaan myös sen omistuksen takia, jota ei olekaan, niin sehän tässä huvittaa.
        Noita bonuksiahan saa joka kaupasta kun hankkii niiden kortit ja viitsii kantaa niitä mukana.
        Ainakin miehen ahteri on aikamoinen, jos kantaa lopakossaan kaikkien kauppojen kortteja ja lompakkoa takataskussa.


      • Viäränlainen
        Jopel kirjoitti:

        Bonuksia todella rapisee, mutta kun tuo S houkuttelee kannattamaan myös sen omistuksen takia, jota ei olekaan, niin sehän tässä huvittaa.
        Noita bonuksiahan saa joka kaupasta kun hankkii niiden kortit ja viitsii kantaa niitä mukana.
        Ainakin miehen ahteri on aikamoinen, jos kantaa lopakossaan kaikkien kauppojen kortteja ja lompakkoa takataskussa.

        Kyllä äänestin.


      • kun..
        Viäränlainen kirjoitti:

        Kyllä äänestin.

        ehdin avata sen "äänestyskirjeen",
        mutta ehdin laittaa sen siellä olleen kuoren
        äänestyksineen postiin vielä oikeaan aikaan.
        Äänestin senioria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe