Montako rautaa sinulla

on tulessa?

Pitäisi tehdä remonttia asunnossa, kesämökki kaipaisi kunnostusta, nurmikko pitäisi uusia, kangaspuissa odottaa mattoloimi kutojaa..

Saatko stressiä tekemättömistä töistä?

9

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiat

      tärkeysjärjestykseen. Yksi projekti per vuosi.

      Jos on varaa, niin teetä ammattimiehellä.
      Itselle säästät vain ne mukavat hommat, kuten esim. matonkutomiset. :)

    • tässä iässä

      Tekee minkä lystää ja jättää hyvällä omallatunnolla tekemättömät huomiseksi niin ei tule stressiä.

      • Vanhapoikamies

        loukku: Pikkuhiljaa pitäisi toiseen muuttoa tehdä ja kolmanteen remontti ja sen jälkeen vuokralaiset. Autostakin rengas puhkesi ja kesärenkaat pitäisi ostaa ja vaihtaa alle. Lisäksi kiireellistä kuvankäsittelyä, sukututkimusta, huonekalujen tekoa, veroilmoitusten tarkastus ja uusien teko, vuokrakirjanpito ajan tasalle, rikosilmoituksen teko...
        Normaalit kotityöt = lumityöt, takan lämmitys, pyykki, siivous, lämmin ruokakin 1-2 kertaa viikossa, lisäksi, tietysti...
        Pitääkö nollata pullolääkkeellä, ähertää sen minkä kerkiää vai mitä?


      • sitä kyllä
        Vanhapoikamies kirjoitti:

        loukku: Pikkuhiljaa pitäisi toiseen muuttoa tehdä ja kolmanteen remontti ja sen jälkeen vuokralaiset. Autostakin rengas puhkesi ja kesärenkaat pitäisi ostaa ja vaihtaa alle. Lisäksi kiireellistä kuvankäsittelyä, sukututkimusta, huonekalujen tekoa, veroilmoitusten tarkastus ja uusien teko, vuokrakirjanpito ajan tasalle, rikosilmoituksen teko...
        Normaalit kotityöt = lumityöt, takan lämmitys, pyykki, siivous, lämmin ruokakin 1-2 kertaa viikossa, lisäksi, tietysti...
        Pitääkö nollata pullolääkkeellä, ähertää sen minkä kerkiää vai mitä?

        pärjää. Tuskin se tulevaisuus kovin paljon paremmaksi tulee, vaikka kuinka koheltaa.


      • ikääntynyt blondi
        Vanhapoikamies kirjoitti:

        loukku: Pikkuhiljaa pitäisi toiseen muuttoa tehdä ja kolmanteen remontti ja sen jälkeen vuokralaiset. Autostakin rengas puhkesi ja kesärenkaat pitäisi ostaa ja vaihtaa alle. Lisäksi kiireellistä kuvankäsittelyä, sukututkimusta, huonekalujen tekoa, veroilmoitusten tarkastus ja uusien teko, vuokrakirjanpito ajan tasalle, rikosilmoituksen teko...
        Normaalit kotityöt = lumityöt, takan lämmitys, pyykki, siivous, lämmin ruokakin 1-2 kertaa viikossa, lisäksi, tietysti...
        Pitääkö nollata pullolääkkeellä, ähertää sen minkä kerkiää vai mitä?

        Pitäisi systeemillä lista näyttää loputtomalta. En minä muuta tuossa huomannut kuin jahkailua! Suurin osa tuossa on normaalin arjen töitä ja harrastuksia. Hyvin on ehditty, vaikka on olen tehnyt 6-7 päiväistä työviikkoa. Onneksi tänään "kauneusvapaa" autolle ja itselle!


      • SAMA TÄÄLLÄ
        Vanhapoikamies kirjoitti:

        loukku: Pikkuhiljaa pitäisi toiseen muuttoa tehdä ja kolmanteen remontti ja sen jälkeen vuokralaiset. Autostakin rengas puhkesi ja kesärenkaat pitäisi ostaa ja vaihtaa alle. Lisäksi kiireellistä kuvankäsittelyä, sukututkimusta, huonekalujen tekoa, veroilmoitusten tarkastus ja uusien teko, vuokrakirjanpito ajan tasalle, rikosilmoituksen teko...
        Normaalit kotityöt = lumityöt, takan lämmitys, pyykki, siivous, lämmin ruokakin 1-2 kertaa viikossa, lisäksi, tietysti...
        Pitääkö nollata pullolääkkeellä, ähertää sen minkä kerkiää vai mitä?

        MEN HOITOON,TAI VEDÄ KUNNON KÄNNIT.


    • Pirre*

      unohtaa ne kaikki . :)

    • Liikaa niitä ainakin on. En viitsi laskea mutta
      kyllä todellakin stressaa monta puoliksi tehtyä
      tai suunniteltua asiaa..

    • NEUVO

      MENE HOITOON,TAI VEDÄ
      PÄÄSI TÄYTEEN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe