Joo eli minkä ikäsille noin suurin piirtein sims on? Siis tiiän et kuka vaan ja minkäikänen tahansa voi ja saa sitä pelata, mut noin suurinpiirtein.. minkä ikäsii te ootte?
Ikä?
7
404
Vastaukset
- mä oon
mä (nainen )42 ,mulla pelaa myös pojat 10 ja 13 ,tytär 9,ja mieskin joskus 41 vaika se pelaa kauhupelejä
- Simsholic
Kuka tahansa voi pelata Simssiä!!! Olen itse 14 vuotta ja tiedän että moni yli 20 vuotiaskin pelaa sitä!! Peliä suositellaan yli 12 vuotiaille mutta muulla ei ole väliä!! 12-vuotiaasta hautaan saakka!!! PELATKAA HYVÄT IHMISET!!! SE ON HAUSKAA AJANVIETETTÄ!!!
Ohjeellinen ikä on noin 12-vuotiaasta ylöspäin, mut käyhän se vaikka keille. :) Itekin oon kohta 30-vee.
- tyttö_25
En tiedä minkä ikäisille se olisi tarkoitettu. Itse olen 25v ja jaksan pelata parikin tuntia ihan kepeesti. Hauskaa ajanvietettä kun ei todellakaan ole muuta tekemistä :D
Oon 13, mutta alotin pelaamisen joskus 10-11v. (Muistaakseni)
- Tuntematon hyypiö
....Mielestäni sims sopii jollekkin 10 vuotiaallekkin. Vaikka siinä tosin ne simit kun ne tekee lapsia ne vähän... Köhköh...mutta onneksi mitään paikkoja ei näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952143
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56904- 122787
- 82776