Ykkösvisa-pelin ohjeet

Moi!

Olen ostanut kirpparilta Ykkösvisa-pelin, mutta ohjeet puuttuivat. Saisinko täältä apua? :)

41

4567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tihru144

      Moikka!

      Täällä olisi sama ongelma. Olisin tosi kiitollinen, jos joku osaisi kertoa :)!

    • pelle hermanni

      Moi. Jos tarkoitat Ykkösvisa lautapeli , terkijä :MB peli / Oy Lollipopp Ab, artno: 4277SF291,
      valmistusvuosi 1991.
      Ohjeet löytyy, laita osoitteesi niin saat skannattuna.

      • juspe3

        Moi. Olisiko mahdollista saada kanssa nuo ohjeet? Olisin todella kiitollinen. juspek(at)hotmail.com


      • Anonyymi
        juspe3 kirjoitti:

        Moi. Olisiko mahdollista saada kanssa nuo ohjeet? Olisin todella kiitollinen. juspek(at)hotmail.com

        Moi kaikki,
        mulla on sama ongelma. Jos jollain on vielä mahdollisuus lähettää säännöt mulle, olisin erittäin ilahtunut.
        [email protected]


    • Tihru144

      Heippa!

      Voi että, kiitoksia todella paljon!

      Tuonne voisi lähettää: jnmlkv at hotmail.fi

    • pelle hermanni

      Moi. Voi että, ohjeet lähetetty Sinulle, :)

    • Tihru144

      Ohjeet tulivat perille! Kiitoksia vielä kerran todella paljon! Nyt päästään pelaamaan virallisilla säännöillä :)!

    • pelle hermanni

      Moi Juspe3.
      Ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Hyvää viikonloppu ja hauskoja pelhetkiä koko porukalle.

      • Chopsku

        Kiitos todella paljon, sain ohjeet auki. Hyvää viikonloppua!


    • Chopsku

      Moikka!
      Meiltä puuttuu myös ohjeet, joten jos pystyt, voisitko laittaa ne osoitteeseen chopsku(a)hotmail.com. Olisi huippua päästä pelaamaan.
      Kiitos jo etukäteen.

    • pelle hermanni

      Moi Chopsku.
      Ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Ja ei kun pelamaan koko porukka.
      Hyvää viikonloppu.

      • Chopsku

        Oho, vastasin vahingossa tuonne ylös. Kiitos vielä!


    • flo13

      Moikka :) voisinko mahdollisesti myös saada ohjeet kyseiseen peliin? :) osote: [email protected].

    • pelle hermanni

      Moi flo13.
      Ohjeet lähetetty,
      Hyvää Uutta Vuotta 2014 ja hauskoja pelihetkiä koko porukalle.

      • flo12

        Oikein paljon kiitoksia ohjeista!! :) t. flo13


    • Onus

      Saisko näitä ohjeita vielä? Peli löytyi ullakon kätköistä mutta ohjeita ei. Ohjeet vois laittaa spostiin [email protected] kiitos!

      • pellehermanni2

        Moi Onus ja hyvä yötä.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • pelihimoinen
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Onus ja hyvä yötä.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.

        Hei löysin tällaisen pelin roskiksen vierestä mutta ilman ohjeita, saisiko näitä ohjeita vielä? sähköpostiin [email protected] kiitos!


    • hhjjjjjjh

      ......

    • ghjkjhhjh

      ......

    • Minä6532269
    • pellehermanni2

      Moi minä6532269.
      Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
      Hyvää viikonloppu.

    • Moikkelis12345
      • pellehermanni2

        Moi Moikkelis12345.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
        Hyvää viikonloppu ja hauskoja pekihetkiä koko porukalle.


      • Anonyymi
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Moikkelis12345.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
        Hyvää viikonloppu ja hauskoja pekihetkiä koko porukalle.

        Hei Pelle Hermanni,
        mullakin on se peli ilman ohjeita, olisiko sinulla vielä niitä, vaikka tästä on jo jokunen vuosi kun viimeeksi lähetit

        rileyvoipio( kippurahäntä) gmail.com


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Pelle Hermanni,
        mullakin on se peli ilman ohjeita, olisiko sinulla vielä niitä, vaikka tästä on jo jokunen vuosi kun viimeeksi lähetit

        rileyvoipio( kippurahäntä) gmail.com

        Moi. Ohjeet lähetetty tonttujen matkaan.


    • Kukka.kaali

      Löytyisköhän ohjeita vielä joltakin? Osoitteeseen [email protected] voi pistää tulemaan, jos jollakulla on. Tänks!

      • pellehermanni2

        Moi Kukka.kaali. Ohjeet matkalla ja ei kun pelamaan.


    • Mökkihöpsä

      Moi, olisi mahtavaa saada ohjeet tännekin :) Kirpputorilta löytyi kyseinen peli, muttei ohjeita. Jos joltakulta ohjeet ja jaksamista, niin osoitteeseen [email protected] voisi lähettää.

      • pellehermanni2

        Moi ja hyvää yötä Mökkihöpsä . Ohjeet lähetetty matkaan. Hyvää kesää ja hauskoja pelihetkiä.


    • Sinnari

      Moikka :) Meillä on peli niin moneen kertaan läpipelattu, että kaipaisin lisäkysymyksiä. Löytyyköhän niitä mistään?

      • pellehermanni2

        Moi Sinnari. Tietäkseni niitä ei ole tehty. Oletko kokeillut Tribond, Masterouiz tai Trivial pursuit lisäkysymyksillä ?


    • Laurareu
      • pellehermanni2

        Moi Laurareu.
        Ohjeet matkalla


    • RitvaIH

      Moikka! Täällä arvostettaisiin myös suuresti ohjeita! Voisiko ne saada osoitteeseen [email protected] , kiitos suuresti! :)

      • pellehermanni2

        Moi RitvalH.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Hei, tässä oli aika vanhoja vastauksia, oisko jollakin kuitenkin vielä Ykkösvisan ohjeet?

      • Moi. Ohjeet löytyy ensimmäiseen painokseen.


      • Moi. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.

        Löytyykö ohjeet jostain, ensimmäinen painos kyseessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö ohjeet jostain, ensimmäinen painos kyseessä.

        Moi. Minulta löytyy
        kopio alkuperäisestä ohjeesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      959
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      143
      522
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe