Eli meen vaikka kattoo jotai videoo youtubeen niin ku vähän aikaa pyörii ja pätkii se video se niinku kelaa sitä että on tosi ärsyttävää miten sen sais loppumaan
nopeesti apua!
axeli22222
5
479
Vastaukset
- ...
Eli niinku putsaa konees tai hanki lisää muistii ehkä suljet softii sit hankit lisää kaistaa niinku hajoo!
- axeeeee
mulla on aivan uusi 4000e maksava kone ja (otsikko)
- Että niinku tiedät
axeeeee kirjoitti:
mulla on aivan uusi 4000e maksava kone ja (otsikko)
Niinku.
jutun latautua hetken (pysäytät siis toiston), niin ei pätki. Se on NIIN ruuhkainen mesta, että vaikka sulla olisi 100.000:n euron kone, ei siitä olisi paljonkaan apua.
- Noiniiku
Vaikka mun noputta 24mb niin jotkut tökkii, ja joissain ei ääntä kuulu. Mut suurin osa videoista toimii moittetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363151Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822413Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951565- 271533
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801317