Mistähän saisin Jyväskylästä hankittua ternimaitoa? Siis aitoa maitoa ei kapseleita.
Mistä ternimaitoa Jyväskylästä?
TessaTeresa
4
1860
Vastaukset
- Hyvänolonlähettiläät
Laita viestiä tulemaan tänne: [email protected] Täällä kun ei saa mainostaa niin kerron mistä sitä saat.
- Anonyymi
viestistä paljon jo aikaa, mutta silloin tällöin ajan jyvaskylän ohi ternimaidon kanssa.
jos vielä kiinnostaa.
t.huuso- Anonyymi
Moi, minua kiinnostaisi ternimaito. Voisiko sinulle laittaa esim sähköpostia?
Anonyymi kirjoitti:
Moi, minua kiinnostaisi ternimaito. Voisiko sinulle laittaa esim sähköpostia?
kyllä vielä joskus löytyy , [email protected]
kokeillaan jos onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429