Tehdään tästä ilkeilyketju. Voidaan purkaa pahaa oloa, eikä kenenkään ole pakko lukea. Me joilla ei ole muuta elämää kun televisio ja netti, voidaan purkaa pahaa oloa. Ilkeillä itseämme fiksummille ja viisaammille. Niille ärsyttävän positiivisille, joilla on aina jotain ärsyttävän hyvää sanottavaa muille. Niille jotka keskustelevat oikeasti ja perustelevat ärsyttävästi näkemyksiään. Kertovat jotain tyhmiä juttuja, joihin mulla ei ole mitään sanottavaa.
Mua ottaa päähän ja haluan vaan ilkeillä.
Jatka sinä. Kai joku pännii sinua?
Ilkeilyketju
65
2329
Vastaukset
- Hertta Puujalka
sie et vejä vertaa Mustalle Pekalle etkä ees Sepe Suvelle ja net sentään ovat epäonnisia ja tyhmiä härveltäjiä. Nuin monisanainen ilkeilijä kuin sie saa van sattumaosumia. Ota mallia Tellin pojasta.
- ja ottaa aivoon ku
töissä aina akat meuhkaa kaikenmaailman mistereille morsianta ja tanssii koirien kanssa idolsissa että sais tehtyä paskareissun huuman ja hurmaavan kokin kanssa täydellisten naisten luo kotikadulle ja siellä salattuihin elämiin.
- Apukonsta
näin huonot keskusteluaiheet. Ei ole älyllisyydellä pilattu.
- silva46
ketjun voisi mielestäni lopettaa jo tähän.
- kun täällä
arvostelee sitä arvostelee myös itseään. Jos parempia aloituksia haluaa, sitä pitää itse miettiä, En arvostele aloituksia, kun en itse ole tehnyt yhtään. Yleisimmät aiheet on vuosien aikana käsitelty jo varmaan kymmeniä kertoja. Olisi ehkä hyvä vähän laajentaa aihepiiriä, mutta pääaiheta tuolla on joka lähtöön.
- yritän
parastani tämän ilkeilyn suhteen, puhdistin oikeen lasitkin. Tilanne on nyt se, että aloituksiin, joissa joutuu ajattelemaan, ei löydy kovin monta osallistujaa. Vaan jos jostain saa riitelyn aikaiseksi, niin siihen löytyy osallistujia, painetaan sotalippu hulmuten sukupuoleen katsomatta niinkuin eilen illalla nyt jo poistetussa ketjussa, taisi olla useampikin. Joukossa tyhmyys tiivistyy, pitää silloin paikkansa enemmän kuin hyvin.
- silema
Kannattaako tehdä kanssaihmistemme elämä ikäväksi ilkeilemällä?
Ollaan mieluummin positiivisiä ja nautiaan elämästä.- Sehän se just
pitää virkeänä kun saa oikein toisen mielen pahoitettua ja sitten se vasta nautinto onkin, jos se alkaa pillittämään!
Sit mie meen koppiini ja hihittelen ittekseni, että sainpas taas yhen päivän pilattua.
Nannaa, naminaminaminam! - sinä siitä
Sehän se just kirjoitti:
pitää virkeänä kun saa oikein toisen mielen pahoitettua ja sitten se vasta nautinto onkin, jos se alkaa pillittämään!
Sit mie meen koppiini ja hihittelen ittekseni, että sainpas taas yhen päivän pilattua.
Nannaa, naminaminaminam!saat?
Tuntuuko kuinkakin gudalta? - saat täältä
Sehän se just kirjoitti:
Nannaa, naminaminaminam!pitkän pannin, ainakin viisi vuotta. Livessä sinä et pysty kenellekkään ilkeilemään, koska kaikki kiertävät sinut kaukaa.
- oikke,,,
Sehän se just kirjoitti:
Nannaa, naminaminaminam!paljo ihmettelyjä
- useinkin
Sehän se just kirjoitti:
Nannaa, naminaminaminam!huomattua.
- HTZA
nautin kun surkimukset saavat ansionsa mukaan.
:) - Se onki semmonen taito
sinä siitä kirjoitti:
saat?
Tuntuuko kuinkakin gudalta?jota ei kaikilla ole! Monet vasta kotona huomaa että hitto sehän vitt*uili ja ilkeili! Kääk! hyvä.
- olisin niin
ilkeä, että poistaisin palstalta pahimmat herjaajat ja nälvijät, näitä ei ole monta. Odotetaan, jospa tällainen ihme tapahtuu.
- "delete"
Tämähän on kuin pyhäkoulunpitäjien ompeluseura
- nälvitty
"delete" kirjoitti:
Tämähän on kuin pyhäkoulunpitäjien ompeluseura
jo suurin osa pois. Kirjoittajia ole kuin parikymmentä ja sitten pari, joilla on suu aina auki.
- "delete"
nälvitty kirjoitti:
jo suurin osa pois. Kirjoittajia ole kuin parikymmentä ja sitten pari, joilla on suu aina auki.
Onhan niitä räpätätejä ja setiä tosielämässäkin. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tai täällä: yli ja ohi... Useimmiten nykyään ohi.
Kun noita-akat ja luudat on käsitelty, lienee aika siirtyä simanvalmistusohjeisiin. Ja ilmojakin on pidellyt. - tapana
"delete" kirjoitti:
Onhan niitä räpätätejä ja setiä tosielämässäkin. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tai täällä: yli ja ohi... Useimmiten nykyään ohi.
Kun noita-akat ja luudat on käsitelty, lienee aika siirtyä simanvalmistusohjeisiin. Ja ilmojakin on pidellyt.luokitella ihmisiä tosielämässä. Tuttuja on holisteista opettajiin ja lääkäreihin, käyvät kylässäkin, myös ne opettajat ja lääkärit, jota kyllä itsekkin ihmettelen,omasta mielestäni tavallisista tavallisin tavis. Sama se on täällä ei kaikkea ole pakko lukea, ottaa osaa niihin jotka kiinnostaa, kirjoitti ne kuka hyvänsä. Täällä on helpompaa kun livessä, täällä ei kukaan kaipaa, vaikka ei kirjoita mitään, livessä joutuu ottamaan osaa keskusteluun vaikka ei niin kiinnostakkaan, kohteliaisuuden vuoksi.
- erottamaan
nälvitty kirjoitti:
mukamas, kaksi suulainta näistä kirjoituksista?
- "delete"
tapana kirjoitti:
luokitella ihmisiä tosielämässä. Tuttuja on holisteista opettajiin ja lääkäreihin, käyvät kylässäkin, myös ne opettajat ja lääkärit, jota kyllä itsekkin ihmettelen,omasta mielestäni tavallisista tavallisin tavis. Sama se on täällä ei kaikkea ole pakko lukea, ottaa osaa niihin jotka kiinnostaa, kirjoitti ne kuka hyvänsä. Täällä on helpompaa kun livessä, täällä ei kukaan kaipaa, vaikka ei kirjoita mitään, livessä joutuu ottamaan osaa keskusteluun vaikka ei niin kiinnostakkaan, kohteliaisuuden vuoksi.
Yritän nyt opetella erilaisuutta, koska jouduin pulaan valintojeni kanssa kuvitellessani tulevani toimeen vaikka kenen kanssa. Sillä periaatteella valitsin pahimman mahdollisen vaihtoehdon, eikä tilannettani ymmärtänyt kukaan. Näkivät vain kuvittelemansa ilkeyden, joten tämä ketju näytti houkuttelevalta.
Minä kun ajattelin ilkeitä sen vappusiman kanssa, mutta olkoon. Ajattelin, että tässäpä hyvä ketju. - vain niin,
erottamaan kirjoitti:
mukamas, kaksi suulainta näistä kirjoituksista?
että järkensä voi näyttää yhdelläkin sanalla, enimmäkseen kuitenkin tyhmyytensä.
- tuohon,
"delete" kirjoitti:
Yritän nyt opetella erilaisuutta, koska jouduin pulaan valintojeni kanssa kuvitellessani tulevani toimeen vaikka kenen kanssa. Sillä periaatteella valitsin pahimman mahdollisen vaihtoehdon, eikä tilannettani ymmärtänyt kukaan. Näkivät vain kuvittelemansa ilkeyden, joten tämä ketju näytti houkuttelevalta.
Minä kun ajattelin ilkeitä sen vappusiman kanssa, mutta olkoon. Ajattelin, että tässäpä hyvä ketju.Minä yritän tulkita mitä Sinä kirjoitit. Täällä on se hyvä puoli, että voi valita kenen kanssa on tekemisissä. Itseään lähellä olevista asioista ei kannata puhua livessä, eikä varsinkaan täällä, koska ei sivullinen tiedä todellista tilannetta varsinkaan täällä. Nämä pätkät luetaan todennäköisesti hyvin nopeasti kriittisellä tavalla ja vastaus lähtee sitten siitä. Ei minunkaan sanoma ole aina tullut ymmärretyksi niinkuin olin tarkoittanut, mutta ei maailma ole siihen kaatunut.
- "delete"
tuohon, kirjoitti:
Minä yritän tulkita mitä Sinä kirjoitit. Täällä on se hyvä puoli, että voi valita kenen kanssa on tekemisissä. Itseään lähellä olevista asioista ei kannata puhua livessä, eikä varsinkaan täällä, koska ei sivullinen tiedä todellista tilannetta varsinkaan täällä. Nämä pätkät luetaan todennäköisesti hyvin nopeasti kriittisellä tavalla ja vastaus lähtee sitten siitä. Ei minunkaan sanoma ole aina tullut ymmärretyksi niinkuin olin tarkoittanut, mutta ei maailma ole siihen kaatunut.
Olen oppinut täältä paljon. Myös väärinymmärryksistä ja niistä sitä eniten oppiikin. Tarkoituksen vastaiset tulkinat kertovat tulkitsijastaan enemmän kuin he itse arvaisivatkaan. Tekstien tulkinta on aina tulkitsijan oma kokemus. Ei kirjoittajan.
Samasta kultturista lähtöisin olevat pitävät enemmän toistensa teksteistä ja tekevät sen tiedostamattaan. - helisevä
"delete" kirjoitti:
Olen oppinut täältä paljon. Myös väärinymmärryksistä ja niistä sitä eniten oppiikin. Tarkoituksen vastaiset tulkinat kertovat tulkitsijastaan enemmän kuin he itse arvaisivatkaan. Tekstien tulkinta on aina tulkitsijan oma kokemus. Ei kirjoittajan.
Samasta kultturista lähtöisin olevat pitävät enemmän toistensa teksteistä ja tekevät sen tiedostamattaan.Todella itsestäänselvyys ja siksi hyvä kommentti.
Harmi vaan tästä olisit tehnyt hyvän aloituksen.
Itsehän kukin tahollaan huomaa äkkiää ne nimimerkit joiden kirjoitus olisi kuin omaa.
Painampa "deleten" mieleeni ja pyydän aloitusta sinulta aiheesta. - "delete"
helisevä kirjoitti:
Todella itsestäänselvyys ja siksi hyvä kommentti.
Harmi vaan tästä olisit tehnyt hyvän aloituksen.
Itsehän kukin tahollaan huomaa äkkiää ne nimimerkit joiden kirjoitus olisi kuin omaa.
Painampa "deleten" mieleeni ja pyydän aloitusta sinulta aiheesta.Ei tämä mikään oikea nimimerkki ole. Kunhan poikkesin ohimennessäni ja ilkeily kuulosti kivalta. Saatan jonkin kommentin heittää, jos teet aloituksen. Kävin kerran yhdellä luennolla aiheesta. En ehdi varmaan roikkua täällä, kun pitäisi suunnitella koko tulevaisuus uusiksi.
"Jokohan sen siman voisi laittaa käymään vapuksi?" Ajattelee ilkeä pääsiäisnoita. "Ihanaa tulla tähän ikään, jossa näyttää jo ilman meikkaustakin noidalta. Millaisen keitoksen hämmentäisi?"(Ja tätä EI edes tarvitse tajuta) - täältä
"delete" kirjoitti:
Samasta kultturista lähtöisin olevat pitävät enemmän toistensa teksteistä ja tekevät sen tiedostamattaan.jotain oppinut. Tuo on täysin totta, että on helpompi päästä samalle aaltopituudelle,jos tekstin kirjoittaja on samalta alueelta, ehkä tästä johtuen kohtasin joskus ynseyttä. Sekin vaikuttaa tekstien tulkintaan minkälaisissa elämäntilanteessa lukija on. Jos hyvin menee tulkinta on toinen jos kaikki menee päin helvettiä.
- ylhäällä
"delete" kirjoitti:
Ei tämä mikään oikea nimimerkki ole. Kunhan poikkesin ohimennessäni ja ilkeily kuulosti kivalta. Saatan jonkin kommentin heittää, jos teet aloituksen. Kävin kerran yhdellä luennolla aiheesta. En ehdi varmaan roikkua täällä, kun pitäisi suunnitella koko tulevaisuus uusiksi.
"Jokohan sen siman voisi laittaa käymään vapuksi?" Ajattelee ilkeä pääsiäisnoita. "Ihanaa tulla tähän ikään, jossa näyttää jo ilman meikkaustakin noidalta. Millaisen keitoksen hämmentäisi?"(Ja tätä EI edes tarvitse tajuta)aloitus, että naiselle vauva 50; senä. Siinä Sulle hyvä keitos.
- "delete"
ylhäällä kirjoitti:
aloitus, että naiselle vauva 50; senä. Siinä Sulle hyvä keitos.
Se olisi ihanaa. Ihan itkettää ajattella, miten ihanaa.
- HTZA
tyhmä...
- mainittiin
illalla jossain aloituksessa huumorintajuttomaksi, tiedoksi vaan, taisit olla nukkumassa . Ketju poistettu. Et ollut yksin.
- k/k
mainittiin kirjoitti:
illalla jossain aloituksessa huumorintajuttomaksi, tiedoksi vaan, taisit olla nukkumassa . Ketju poistettu. Et ollut yksin.
ja kotikiusattu oli toiseks huumorin tajuton,tyhmiksi ei sentää haukuttu.
- HTZA
k/k kirjoitti:
olla ykkönen, mutta miksi se poistettiin?
Itse en enää illalla ollut mukana.
Sinänsä hassua koska minun vastaukseni ovat aina huumoria.
Toisten kustannuksella kyllä, yleensä.
Mutta aina aiheesta. Jospa ne siksi poistetaan? - ääliö !!
HTZA kirjoitti:
olla ykkönen, mutta miksi se poistettiin?
Itse en enää illalla ollut mukana.
Sinänsä hassua koska minun vastaukseni ovat aina huumoria.
Toisten kustannuksella kyllä, yleensä.
Mutta aina aiheesta. Jospa ne siksi poistetaan?tehnyt listan, listannut itsensä huumorintajuisimmaksi. Kyllä minä ainakin mieluummin olisin sillä huumorittomien puolella.
- HTZA
ääliö !! kirjoitti:
tehnyt listan, listannut itsensä huumorintajuisimmaksi. Kyllä minä ainakin mieluummin olisin sillä huumorittomien puolella.
listattu ykköseksi, tulee mieleeni, viestistäsi, että minä olen sen listan tehnyt.
Minä en ole sitä listaa tehnyt, ehkäpä se on ollut joku lukemattomista ihailijoistani? - HTZA
HTZA kirjoitti:
listattu ykköseksi, tulee mieleeni, viestistäsi, että minä olen sen listan tehnyt.
Minä en ole sitä listaa tehnyt, ehkäpä se on ollut joku lukemattomista ihailijoistani?ja tunnustaa heti että luki päin prinkkalaa postin johon vastasi.
Anteeksi kauheasti. - täti puskasta
ääliö !! kirjoitti:
tehnyt listan, listannut itsensä huumorintajuisimmaksi. Kyllä minä ainakin mieluummin olisin sillä huumorittomien puolella.
ja näinki sen vasta aamulla, otin kantaakin siihen, sitten se oli jossain vaiheessa poistunut.
Järjetöntä touhua listata ihmisiä, se oli mielestäni aivan riidan-haluisesti laitettu.
Hyvä kun on poistettu. - en kuulu
HTZA kirjoitti:
Minä en ole sitä listaa tehnyt, ehkäpä se on ollut joku lukemattomista ihailijoistani?suurimpiin ihailijoihisi en Sinua silti ääliöksi sanoisi ja listan tekijä on ääliö, siksi se ketju poistettiin. Huomaa kirjoitun tuon Sinua isolla, kaikkien kohdalla en tee niin.
- HTZA
täti puskasta kirjoitti:
ja näinki sen vasta aamulla, otin kantaakin siihen, sitten se oli jossain vaiheessa poistunut.
Järjetöntä touhua listata ihmisiä, se oli mielestäni aivan riidan-haluisesti laitettu.
Hyvä kun on poistettu.voittajille se mikä voittajille kuuluu, jooko?
- ei kannata
HTZA kirjoitti:
voittajille se mikä voittajille kuuluu, jooko?
olla voittajien puolella.
- HTZA
en kuulu kirjoitti:
suurimpiin ihailijoihisi en Sinua silti ääliöksi sanoisi ja listan tekijä on ääliö, siksi se ketju poistettiin. Huomaa kirjoitun tuon Sinua isolla, kaikkien kohdalla en tee niin.
"wannabe". klubin jäsen.
Nöyränä otan vastaan ison kirjaimen.
Ja luon katseeni taivaalle, toivoen että se kirkas ja kuiva lumenhiutale jonka annoit, muuttaa kaikki rätit samanlaisiksi, lumen helmiksi, kuin sinä olet.
H. - täti puskasta
HTZA kirjoitti:
voittajille se mikä voittajille kuuluu, jooko?
huumorintajuajitten joukossa, sinä huumoriton.
- HTZA
ei kannata kirjoitti:
olla voittajien puolella.
ovat siis osasi...
- HTZA
täti puskasta kirjoitti:
joudun ottamaan huumorilla, vaikka tankkaamalla tahusinkinvihetsiti.
- täti puskasta
HTZA kirjoitti:
joudun ottamaan huumorilla, vaikka tankkaamalla tahusinkinvihetsiti.
niin oli tarkoituskin, ymmärsit kuitenki. :)
- HTZA
täti puskasta kirjoitti:
niin oli tarkoituskin, ymmärsit kuitenki. :)
vaikeatakaan, olen aina ottanut sinut naisena, meistä kaikista kun ei tiedä, täällähän kuka vaan voi olla lättäp...llu tai homp...li.
Kirjoittaa sitten miten vaan. - sinähii
täti puskasta kirjoitti:
puska-täti tänne huumorintajuttomien puolelle ja tuo se seppä mukanas, niin loput olkoon niitä huumormiehiä?? eikös se ole hyvä.
- täti puskasta
sinähii kirjoitti:
puska-täti tänne huumorintajuttomien puolelle ja tuo se seppä mukanas, niin loput olkoon niitä huumormiehiä?? eikös se ole hyvä.
aikuiset ihmiset pystyvät kyllä olemaan ihan samassa huoneessa, eiks vaan.
Minulla on sellainen tunne siitä aloituksesta, et hän ei joko ollut 50 , tai sitten hän on joku nikillinen teki arvion ihan tahallaan. - herkkänahkaisemmat
täti puskasta kirjoitti:
Minulla on sellainen tunne siitä aloituksesta, et hän ei joko ollut 50 , tai sitten hän on joku nikillinen teki arvion ihan tahallaan.täältä lähtee, niin arvelin tehdä minäkin, vaikka en ole herkkänahkainen, tympäisee vain tuollainen. Ikää en tiedä, mutta kyllä sen täällä erottaa.
- Asialla
täti puskasta kirjoitti:
Hyvä kun on poistettu.Voi halvattu sun kanssa kun olet jo itse kertonut kuka olet. Onko sulla päässä paha vika vai tosipaha vika.
Mene risukasaan ja pysy siellä - TÄTI
täti puskasta kirjoitti:
Minulla on sellainen tunne siitä aloituksesta, et hän ei joko ollut 50 , tai sitten hän on joku nikillinen teki arvion ihan tahallaan.ÄLÄ NYT TAAS VEDÄTÄ
- täti puskasta
herkkänahkaisemmat kirjoitti:
täältä lähtee, niin arvelin tehdä minäkin, vaikka en ole herkkänahkainen, tympäisee vain tuollainen. Ikää en tiedä, mutta kyllä sen täällä erottaa.
kattotaahan vielä, kesä vastas, sit tulee vähemmän tääl oltuakaan.
- täti puskasta
TÄTI kirjoitti:
ÄLÄ NYT TAAS VEDÄTÄ
sellaisia listoja en ole tehnyt, enkä tee.
Asia on varmasti osaltani pois pyyhkäisty. - HTZA
täti puskasta kirjoitti:
Minulla on sellainen tunne siitä aloituksesta, et hän ei joko ollut 50 , tai sitten hän on joku nikillinen teki arvion ihan tahallaan.jakaa meidät myöskin niihin jotka käyvät lenkillä.
Joten kyllä meitä saa jakaa Vuohiin ja Lampaisiin.
Ajattele vaikka notkuvaa kahvi- ja voileipäpöytää jonka joku puolitajuton rollaattori kaataa kesken juhlien, muna-anjovis, kaviaari-paahtoleipä, Kossu-Kilju, tms.? - huomaat
täti puskasta kirjoitti:
kattotaahan vielä, kesä vastas, sit tulee vähemmän tääl oltuakaan.
Sinulla näyttää tuossa seuraa olevan, minä ainakin poistun kuvioista.
- täti puskasta
Asialla kirjoitti:
Voi halvattu sun kanssa kun olet jo itse kertonut kuka olet. Onko sulla päässä paha vika vai tosipaha vika.
Mene risukasaan ja pysy sielläen risukasa täti, ja listan kanssa ei ole minulla mitään tekemistä, minun koneeltani sellaista ei ole lähetetty. Uskokaa pois.
En jankkaa asiaa enempää, minä olen asiaan syytön. - täti puskasta
HTZA kirjoitti:
jakaa meidät myöskin niihin jotka käyvät lenkillä.
Joten kyllä meitä saa jakaa Vuohiin ja Lampaisiin.
Ajattele vaikka notkuvaa kahvi- ja voileipäpöytää jonka joku puolitajuton rollaattori kaataa kesken juhlien, muna-anjovis, kaviaari-paahtoleipä, Kossu-Kilju, tms.?ei näin jyrkkää jakoa HTZA, älä mene äärettömyyksiin ajatuksine.
- tyyli kirjoittaa
HTZA kirjoitti:
vaikeatakaan, olen aina ottanut sinut naisena, meistä kaikista kun ei tiedä, täällähän kuka vaan voi olla lättäp...llu tai homp...li.
Kirjoittaa sitten miten vaan.ei ole yhtään 'tätimäinen' ennemmin kuin emppu34 tai PG
- HTZA
täti puskasta kirjoitti:
ei näin jyrkkää jakoa HTZA, älä mene äärettömyyksiin ajatuksine.
tuokin on kyllä nähty, toissa kesänä.
Siinä oli "hyväntahtoinen" hymy tiukassa, nälkä kun oli. - HTZA
tyyli kirjoittaa kirjoitti:
ei ole yhtään 'tätimäinen' ennemmin kuin emppu34 tai PG
hailee miten kukin kirjoittaa. Luottaa ei voi, mihinkään.
- täti puskasta
HTZA kirjoitti:
hailee miten kukin kirjoittaa. Luottaa ei voi, mihinkään.
en osaa olla muuta.
- jäljillä
Asialla kirjoitti:
Voi halvattu sun kanssa kun olet jo itse kertonut kuka olet. Onko sulla päässä paha vika vai tosipaha vika.
Mene risukasaan ja pysy sielläMinäkin luulen näin.
- Hässe
täti puskasta kirjoitti:
ei näin jyrkkää jakoa HTZA, älä mene äärettömyyksiin ajatuksine.
Tällä palstallahan ei saa ajatella itsenäisesti vaan pitää olla kuten muutkin.
Kiinassa löytyy sitten porukkaa enemmänkin jotka on puristettu samaan muottiin.
Tsot tsot HTZA. Ei saa omia aivoituksiaan ilmaista. Voit loukata jotain tätiä ja ne valittaa ylläpitoon ja blokkaa sun viestit. - Pirre*
k/k kirjoitti:
ja rumiksi :)
Tulin eilen matkalta ja aloin katselemaan
näitä ketjuja. Kyllä on vaikea valita, mihin
näistä kaikista mielenkiintoisista ketjuista
olisi mitään järkevää tai edes jotain sanotta-
vaa.
Pääsiäinen meni mukavasti. Hirvipaistia ja
lammasta oli ruokana ja sääkin suosi.
Ainii, tarkoittaakohon tuo Camikselle minua ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1683785Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä163551Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk152698Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211371- 1141023
Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk421010- 78999
- 162959
- 63920
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk5865