Onko liikaa syödä muna päivässä. Jossain kai sanottiin munissa olevan paljon kolesroolia.
muna
7
448
Vastaukset
- minä.fi
Onhan siinä kolesterolia, kuitenkin sitä hyvää enemmän.
Olen syönyt n 3 munaa viikossa, eikä ole lääkitystä kolesteroliin, lukema 2 vk sitten kokeissa 4.1.
Olen kai perinyt tuon rasvan poltto konstin vanhemmiltani- kanssakeskustelija
ennen mentiin munalla töihin joka arkiaamu, voisihan nyt eläkepäivinä mennä munalla huvituksiin edes viikonloppuna.
kanssakeskustelija kirjoitti:
ennen mentiin munalla töihin joka arkiaamu, voisihan nyt eläkepäivinä mennä munalla huvituksiin edes viikonloppuna.
Söin tyhmänä kaksi,seurauksena kamalat mahanväänteet.Se tervellisyydestä.
- minä.fi
irkku-37 kirjoitti:
Söin tyhmänä kaksi,seurauksena kamalat mahanväänteet.Se tervellisyydestä.
Ainakin sappivika ei siedä kanan munia, voi olla muutakin vaivaa, itselläni sappi leikkausen jälkeen voin syödä.
Eikös liikunta auta sekä kolesteroliin että sokeriin?
Jos syöt, niin liikku vastaavasti.
Mun 75v insuliinia nauttiva ystäväni väitti, että kyllä hän voi 100g sokerikarkkia syödä, mutta sitten täytyy liikua jalkaisin vähintään 10km.
Pitäneekö paikkansa?- Katicat2
Jos "munalla töihin"- menevä tekee työmatkansa munamankelilla, niin kyllä sen kananmunan kolesteroli energiaksi muuttuu.
- ei enää
Katicat2 kirjoitti:
Jos "munalla töihin"- menevä tekee työmatkansa munamankelilla, niin kyllä sen kananmunan kolesteroli energiaksi muuttuu.
ole tarvis mennä munalla töihin. Eläkkeläisenä voi vetkoilla kämpillä miten pitkään tahansa. Pääsiäis munat on tältä erin syöty.
Suklaa muna syödään vielä tänään. Ootellaampa sitten vappua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2297091Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3584998"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1503730Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1363568Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m763456Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi572980Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702779Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842490- 252416
Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1132112