pärjänneet paripäiwää ilman keskustelupalstaa :=)
mun piti waan senwerran käydä että ilmoittaisin epäwirallisen nikkini olewan nyt tää jiwe" tjn
joku halusi wälttämättä rekata mun niin sanotun toisen nikin :=)
suodaan se hänelle :=)
siis silloin harwoin kun enää tulen tänne takas tjn
miten olette
17
954
Vastaukset
- on pärjätty
Ihan hyvin on pärjtty, ei tämä voi olla se elämä.
Elämä on oman kullan kainalossa.Ikää karttuu aidon ihmisen löytää siitä on pidettävä kiini, joskus jopa hikihatussa tehtä töitä.Netti vielä tuhoo ihmisuhteet,itsellä ei kokemusta mutta ystävillä on.- jiwex
mutta kun katselee joitain täällä se on henki ja elämä tjn
juh ei kokemusta netin tuhoamista ihmissuhteista tjn
kyllä sen luottamuksen woi muutenkin menettää :=) - vuosiMalli55
jiwex kirjoitti:
mutta kun katselee joitain täällä se on henki ja elämä tjn
juh ei kokemusta netin tuhoamista ihmissuhteista tjn
kyllä sen luottamuksen woi muutenkin menettää :=)Jos pettää luottamus on mennyt lopullisesti.
Muusta voi aina keskustella ja päästä yhteisymmärrykseen.
Usein ne on väärinkäsityksiä puoli ja toisin.
Mitä sitä hyvää akkaa vaihtamaan viat ne on seuraavassakin,
voi olla että pahenee vaan.
Toteaisin kuitenkin , että netti on oiva paikka
niin miehen kuin naisenkin pyöritellä montaa yhtäaikaa.
Jos luonne antaa periksi ja omatunto ei kolkuta.
Itse en siihen kykene.
- vaikka
Joku jiwe70 noin niinkus esimerkkinä.vaan numeroa perään, jos tota haluut käyttää.
Kukaan ei häiriköi kun on omallaan.Mäkin olisin nyt mutta kun tänne ei pääse kirjaantuun , pöh;=)
Jiwe on tanssi oikeesti, voi olla jo jollain tanssijalla.;=)- jiwex
on tanssi :=)
mitäköhän sillä on wäliä mitä nikkiä käyttää jos weikit on sewun luwalla liikkeel? :=)
ja tää on "ns" keskustelu palsta :=)
repee :=) - yli-iloiset
jiwex kirjoitti:
mitäköhän sillä on wäliä mitä nikkiä käyttää jos weikit on sewun luwalla liikkeel? :=)
repee :=)muka hauskat kommentit ovat rasittavia, voi raukkaa, hah hah!
- Nainen 45v
yli-iloiset kirjoitti:
muka hauskat kommentit ovat rasittavia, voi raukkaa, hah hah!
Miehellä on rekattu nikki ja silti kääpiö käy täällä itkemään "warastetusta" nimimerkistä?
KASVA AIKUISEKSI JIWE - humppappaa
jiwex kirjoitti:
repee :=)Tulla osuma sulla vastauksesta päätellen ;=)
Se on varmaan se yksi joka "ei juurikaan netissä asu vaan ne muut ;=)
Sitä tässä on vaan ihmetelty, että miten ihmeessä tämä jaksaa samaa selitellä ja niin monilla palstoilla vielä hillua täyspäiväisesti, jossain joku huomas, että päiväunet ottaa välillä, että jaksaa yönkin hillua, pakko myöntää, ettei itse jaksa niin pahasti sentäs addiktoitua, eikä ole aikaakaan.
Kohta on normaali keskustelupalsta tulossa ilman kummajaisia. Eikä tarvi enää kuluttaa aikaansa hörhöihin. - tässä tapauksesa
humppappaa kirjoitti:
Tulla osuma sulla vastauksesta päätellen ;=)
Sitä tässä on vaan ihmetelty, että miten ihmeessä tämä jaksaa samaa selitellä ja niin monilla palstoilla vielä hillua täyspäiväisesti, jossain joku huomas, että päiväunet ottaa välillä, että jaksaa yönkin hillua, pakko myöntää, ettei itse jaksa niin pahasti sentäs addiktoitua, eikä ole aikaakaan.
Kohta on normaali keskustelupalsta tulossa ilman kummajaisia. Eikä tarvi enää kuluttaa aikaansa hörhöihin.Adoniksen kannattaa katsoa peiliin :)))
- sitten on
humppappaa kirjoitti:
Kohta on normaali keskustelupalsta tulossa ilman kummajaisia. Eikä tarvi enää kuluttaa aikaansa hörhöihin.Miten kukin aikansa kuluttaa , eletään vaan omaa elämää ja annetaan toistenkin elää.
Moni tykkää kommentoida , provota ym, heittää mielnkiintoisen keskustelunaiheen.
Aika monta ns nikkiä saisi moralisoida ajankuluttamisesta milloin chatissa,milloin keskustelupalstalla.Henkilökohtaisesti ei innosta seurata ja jota kiinnostaa taitaa
itse viettää aikaansa täällä palstalla.
¤Eli väliäkö sillä sitten on;=)¤
¤Enkä laita niitä kuuluisia sanoja Hanki Elämä koska jokainen on oman elämänsä Herra;=)¤ - tuota soopaa
jiwex kirjoitti:
repee :=)sheriffin luvalla ja ylläpidon henkilöistä ole jo tullut riittävästi.
- humppappaa
sitten on kirjoitti:
Miten kukin aikansa kuluttaa , eletään vaan omaa elämää ja annetaan toistenkin elää.
Moni tykkää kommentoida , provota ym, heittää mielnkiintoisen keskustelunaiheen.
Aika monta ns nikkiä saisi moralisoida ajankuluttamisesta milloin chatissa,milloin keskustelupalstalla.Henkilökohtaisesti ei innosta seurata ja jota kiinnostaa taitaa
itse viettää aikaansa täällä palstalla.
¤Eli väliäkö sillä sitten on;=)¤
¤Enkä laita niitä kuuluisia sanoja Hanki Elämä koska jokainen on oman elämänsä Herra;=)¤Me poistuneet emme ole samaa mieltä kanssasi, siksi palsta on lähestulkoon tyhjänä. Nauti vai siis provoiluistasi melkein yksinäsi, ei jaksa kiinnostaa jos jonkun täytyy pitää keskusteluja provoiluna ja pelinä silloin ollaan jo todella syvällä sielä "omassa elämässä herroineen päivineen"
Yllyt miltei kaikesta, aika käy pitkäksi? Tällä palstalla ei ole näkynyt kuin yksi provoilija, ihme ja kumma? Ne monet muut ovat pysyneet jossain muualla? Me muut oltiinkin tälläisiä vähän liian tavallisia ihmisiä jotka tykkää mielummin puhua ihan asiaa ystävien kanssa tuntematta tarvetta liian kiinnostaviin puheenaiheisiin. Mahtavaa, että olet niin monipuolinen ihminen, saat koko palstan omaksesi, ei jaksa kiinnostaa :DD - seriffi onkin
tuota soopaa kirjoitti:
sheriffin luvalla ja ylläpidon henkilöistä ole jo tullut riittävästi.
Otti itse meihin yhteyttä neuvoakseen mitä voisimme tehdä. Päätimme kuitenkin antaa tilaa sinulle ja poistua muualle. Parempi, että riehut täällä kuin todellisessa elämässä ihmisten riesana.
- sitten on
humppappaa kirjoitti:
Me poistuneet emme ole samaa mieltä kanssasi, siksi palsta on lähestulkoon tyhjänä. Nauti vai siis provoiluistasi melkein yksinäsi, ei jaksa kiinnostaa jos jonkun täytyy pitää keskusteluja provoiluna ja pelinä silloin ollaan jo todella syvällä sielä "omassa elämässä herroineen päivineen"
Yllyt miltei kaikesta, aika käy pitkäksi? Tällä palstalla ei ole näkynyt kuin yksi provoilija, ihme ja kumma? Ne monet muut ovat pysyneet jossain muualla? Me muut oltiinkin tälläisiä vähän liian tavallisia ihmisiä jotka tykkää mielummin puhua ihan asiaa ystävien kanssa tuntematta tarvetta liian kiinnostaviin puheenaiheisiin. Mahtavaa, että olet niin monipuolinen ihminen, saat koko palstan omaksesi, ei jaksa kiinnostaa :DDMiksi sain asialliseen vastaukseeni tälläsen katkeran vihaisen vastauksen.
Sua on mitä ilmeisemmin loukattu verisesti muuta ei tästä voi päätellä.
Feikkejä kasvaa kuin sieniä sateella.Jos te poistuneet tiedätte kuka ja ketä.
Olen ihan ummikko näissä asioissa.
Vastaan mielenkiintoisiin keskusteluihin katsomatta kuka on kirjoittanut.
Monipuolinen olen ihminen ihmiselle. humppappaa kirjoitti:
Kohta on normaali keskustelupalsta tulossa ilman kummajaisia. Eikä tarvi enää kuluttaa aikaansa hörhöihin.warmasti mut ei minuun :=)
ja sitä mä ihmettelen kun pitäis kuulema puolustautua weikkiä wastaan :=)
eikun löylyä lisää jos se kerran haluaa :=)- Lammen Orja
humppappaa kirjoitti:
Me poistuneet emme ole samaa mieltä kanssasi, siksi palsta on lähestulkoon tyhjänä. Nauti vai siis provoiluistasi melkein yksinäsi, ei jaksa kiinnostaa jos jonkun täytyy pitää keskusteluja provoiluna ja pelinä silloin ollaan jo todella syvällä sielä "omassa elämässä herroineen päivineen"
Yllyt miltei kaikesta, aika käy pitkäksi? Tällä palstalla ei ole näkynyt kuin yksi provoilija, ihme ja kumma? Ne monet muut ovat pysyneet jossain muualla? Me muut oltiinkin tälläisiä vähän liian tavallisia ihmisiä jotka tykkää mielummin puhua ihan asiaa ystävien kanssa tuntematta tarvetta liian kiinnostaviin puheenaiheisiin. Mahtavaa, että olet niin monipuolinen ihminen, saat koko palstan omaksesi, ei jaksa kiinnostaa :DD"Me poistuneet" - Ketkä te? Keitä te olette?
"palsta on lähestulkoon tyhjänä" - Palsta ei ole tyhjänä, vain sinä puutut: lol
"Nauti provoilustasi" - Kuka provoilee?
"ei jaksa kiinnostaa" - Kiinnosti kuitenkin vastata :)
"Joku pitää keskusteluja provoiluna ja pelinä" - Sinä, te jotkut tunnutte elävän tällä palstalla.
"Yllyt kaikesta" - Kenelle kirjoitat?
"Tällä palstalla vain yksi provoilija" - Sinä?
"Me muut" - Ketkä te muut? Keitä te olette? Kenen suulla puhut?
Sallitaanko tällä yleisellä keskustelupalstalla vain tuttavien ja ystävien keskinäinen kommunikointi?
Eikö täällä saa kirjoittaa tuntemattomat keskenään "liian kiinnostavista puheenaiheista"?
Onko tämä keskustelupalsta sinun, kun katsot oikeudeksesi jakaa käyttöoikeuksia?
En voi ymmärtää "Humppappaan" hyökkäävää puheenvuoroa, joka kohdistui edellä kirjoittaneeseen kommentoijaan.
Luulevatko tämän palstan naiset todellakin tietävänsä, kuka minkäkin anonyymin nikin takana on!
Ps. Ei, minä en todellakaan ole väitteidenne feikkaava narsisti railip-politiikko. Olen lukija, jolla meinaa hikka tulla ja tappaa teidän typeryyksien juttuja nauraessa :D:D - Lammen Orja
seriffi onkin kirjoitti:
Otti itse meihin yhteyttä neuvoakseen mitä voisimme tehdä. Päätimme kuitenkin antaa tilaa sinulle ja poistua muualle. Parempi, että riehut täällä kuin todellisessa elämässä ihmisten riesana.
Seriffi Muka.va siis otti teihin yhteyttä neuvoakseen mitä voisitte tehdä?
Melko kova väittämä, että palstaseriffi lähtisi virtuaalisekoiluihinne mukaan.
Päätitte kuitenkin antaa tilaa minulle? ja poistua muualle. Kenelle annatte tilaa? Muille kirjoittajille?
Parempi, että riehun täällä kuin todellisessa elämässä ihmisten riesana?
En minä riehu täällä, enkä todellisessa elämässäkään. Olen normaali kansalainen, jonka kimppuun te käytte, kuin tuntisitte minut.
Kuka sekoilee ja häiriköi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2319033
- 1206479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485944Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324150- 683968
- 333259
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282875Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262873Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252837- 482743