sanotaan että yli 40 vuotiaat naiset ovat parhaimmillaan silloin petipuuhissa, pitääkö paikkaansa, kun itseäni ei kiinnosta muut kuin sukan kutominen ja ristikon täyttäminen.
40 plus seksi
38
4724
Vastaukset
- ...ngg
taas maton kutominen. On näes hyvää nykimishar-
joitusta.- sukkulaa
viriöön nykien §;-)
Mä tuun niisimään sun polkuset §;-)
- Ruben Oskar´
...on parhaimmillaan 40-50-vuotiaana.
En tiedä, mutta luulen sen johtuvan, että seniori-ikäinen nainen ajattelee aktin olevan elämänsä viimeisiä ja sen takia haluaa saada siitä kaiken hekuman mitä saada voi. Tällainen itsensä likoon paneminen miellyttää totta totisesti miestä.- YRJÖ:(
Voisin ehkä tintata sinua nenään. Seniori-naisista aletaan puhua yli 70- v jne. Vai koetko itse olevasi jotenkin seniori-ikäinen?
OLET ÄLLÖTTÄVä ÄLLÖTTÄVÄ :( - Ruben Oskar´
YRJÖ:( kirjoitti:
Voisin ehkä tintata sinua nenään. Seniori-naisista aletaan puhua yli 70- v jne. Vai koetko itse olevasi jotenkin seniori-ikäinen?
OLET ÄLLÖTTÄVä ÄLLÖTTÄVÄ :(...julistin ihan väärin.
Siitä minkä ikäisiä naisia voidaan sanoa seniori ikäisiksi ei keskustelun avaaja avauksellaan tarkoittanut. Ajatuksesi harhautui kerta kaikkiaan.
Kysymys kuului onko 40 ikäinen nainen miesten mielestä hyvä petikumppani. Vastaapas Yrjö siihen ja perustele myös miksi? Sitten ei ällötä.
- vaan
seksi maistuu oikeastaan paremmalta kun nuorempana. Ehkä nyt osaa nauttia kunnolla ja kiireettömästi.
- 40+ iässä
Kyllä käsi- ja askartelutyöt ja muu kiva tekeminen seksin voittaa mennen tullen.
- Schicksal
No johan höpötät....
Kyl en kutimia ottas käteeni, ottasin muuta isompaa ja kovempaa.........
- Laahustava
Minua kiinnostaa ja miksi ei kiinnostaisi olenhan kerrankin mahduttanut itseni (aiheen mittoihin).
Tämä itsensä kehuminen on niin rattoisaa,et taas unohtui mistä onkaan kyse.
Siinä kun vaihdat puikot kantapäätä varten,'("olen vierelläsi taas ja kysymässä mennäänkö uudestaan")
Näinhän se menee onhan mun kin pakko kyl vähän hengähtää se ei kyyllä johdu rasituksesta vaan kun kuola loppuu ja liukastuu siihen lähestyessä sinua...
Huomaa myös se et välillä makaan vain lattialla taju kankaalla(ja taas syynä kieleni mihin kompastuin lähestyessäni sinua)
Olet oikeassa kinnostavaa on sukan valmistuessa laittaa se päälle... ja taas mennään - Kuutiotuuma
aivan ihania ovat nämä ikäiseni naiset, myös petipuuhissa ja monessa muussakin asiassa..se ei ole pelkästään tää kevät mikä saa ihmiset villiintymään..tässä iässä on jotakin.
- ottamaan
en tiedä mitä peti kumppanini ajattelee, mutta itse olen oppinut ottamaan kaiken irti seksistä ja mielihyvästä. nuorempana tunsin aina olevani suorittaja, piti vääntyä ja kääntyä, ylös ja alas, sivulle, varpaat kattoo, pää lattiaan. lähinnä aktit olivat rankkoja jumppa tunteja.
Nyt olen ja nautin jokaisesta kosketuksesta ja tunteesta.
Tilannetta voisi verrata kesäaurinkoon veneen kannella;Siinä maatessa, kevyt kesätuuli ottaa otteen hiussuortuvasta ja pyöräyttää sen kerran, puhaltaa kasvoille ja jatkaa menoaan. laineen suloinen liplutus veneen keulaan; aina uudestaan ja uudestaan... pehmeästi.- nainen 48
Kyllä täyttyy myöntää että seksi maistuu tässä iässäkin erittäin hyvältä varsinki jos mies osaa rakastelun taidon,,
- Nimetön
Mitä se on ? .. jotain syötävää.. ?
åtta åtta sju sex
(se on sen ruotsalaisen ilotytön puhelinnumero) - minullakin
ja jos siihen vielä lisäisi ristipistotyöt.
- Nainen 48:n ikäinen
Oen 48 vuotias ja ei voisi vähempää mikään muu kiinnostaa kuin seksi. Seksi ei saa edes ajatuksen tasolla mielenkiintoa viriämään. Miehiä on kiva katsella ja kiva heidän kanssaan viettää aikaa muulla tavoin, koska tuovat muiden ihmisten tavoin erilaisuutta maailmaan, mutta olen kiitollinen joka päivä kun nyt elän yksin eikä tarvitse seksiin itseään pakottaa.
Myös nykymenon ja median liiallinen, jatkuva seksin esilletuominen kyllästyttää. Kaiken kaikkian koko seksin kirjo ja skaala kaikissa variaatioissaan kyllästyttävät.
Uskon että on olemassa suuri joukko ihmisiä, joille seksillä ei ole suurtakaan merkitystä (väittäköön seksi-intoilijat mitä tahansa). Tiedän myös, että en ole trendikäs ja muodikas, kun seksi ei sytytä ja innosta, mutta silti olen erittäin onnellinen, menestynyt ja itseäni arvostava, eli elän unelmani elämää.
Toinen tykkää käsitöistä, yksi seksistä ja kolmas ehkä filosofiasta. Näin se menee, muotteja on monia ...- mies 48
me ollaan pitkään oltu yhdessä (25v) ja seksiä on vieläkin päivittäin ja erittäim intohimoista, halut kohtaa tosi hyvin. Siitä saa niin paljon nautintoa ja tuntuu aina vaan paremmalta mitä enemmän seksiä on.
- Nimetön
En tiedä, johtuisko siitä, että kun elää ainaisessa puutteessa (ilman parisuhdetta jo 11 vuotta)osaa sitäkin arvostaa kun herkkua on vain harvoin saatavilla.
Ihan varmasti on taidotkin iän myötä kehittyneet ja itsekin osaa paremmin nauttia... - tyydytety
Jos seksi ei kiinnosta! Ei minuakaan mitkään yhden asennon hätähousut kiinnosta. Mutta jos mies osaa asiansa, niin kyllä seksi on poikaa! Ulkomaalaiset osaa!
- 40 plus seksi
Ei maistu eikä kiinnosta. Ukon takia siedän ja näyttelen.
- kerot
"Ei maistu eikä kiinnosta. Ukon takia siedän ja näyttelen."
Onnittele ukkoasi puolestani:meillä ei rouva edes siedä eikä myöskään suostu,joten näytelläkään ei tarvitse.
sukkaa kutoa seksinkin aikana:))
Voi juma teitä 40 .
Nunnia vai munkkejako te olette?
No jokainen omalla tavallaan,mut hei gamoon.
Vielä ei kantsi heittää lusikkaa nurkkaan vaan nauttia.....sul on stepat sessiossa mukana :=)
en edes haluu kuulla mihin niit käytät tjn
mikään munkki waan wähän erikoinen donitsi :=)A.DONIS kirjoitti:
sul on stepat sessiossa mukana :=)
en edes haluu kuulla mihin niit käytät tjn
mikään munkki waan wähän erikoinen donitsi :=)Enkä kerro mihin niitä käytän:)
Ajokausi aloitettu?
Meitä on moneen junaan,osa jää asemalle....dajana kirjoitti:
Enkä kerro mihin niitä käytän:)
Ajokausi aloitettu?
Meitä on moneen junaan,osa jää asemalle....kerro waan :=)
waik mää mitään siit tajuiskaan :=)
mun junat on jo menny aikoja sit tjn
- elämänsuola***
Piipahdin vierailulla tuolta ylemmilta oikeusasteilta ja kuinka ollakaan seksi on joka ikäryhmässä se kiinnostavin puheenaihe. Hyvä niin, olen 60 ja seksi maistuu ja paranee kuin viini vanhetessaan. Sukkia en kudo, enkä pajupillejä vuole. Joskus kun kiireitteni keskeltä ehdin täytän sanaristikoita. Seksiä haluan ja saan riittämiin.
- Seksitön valinta
En käytä suolaa, siksi en myöskään seksiä. Ilman on hyvä olla.
- olisi kohdallaan..
Voi, minua kiinnostaisi kovastikin petipuuhat, mutta näin vanha akka(45v) ei enää kelpaa kenellekään.
Olen jo 7 vuotta elellyt selibaatissa ja itkenyt melkein joka ilta itseni uneen yksinäisyydessäni.
Vielä pitäisi elää noin 40v,jos ei tapaturmia tai sairauksia tule.On valtavan pitkä yksinäisyys edessä.Jaksankohan..
Olen jo antanut periksi, enkä elätä toivoakaan kaverin löytämisestä.Kun lukee tuolta sinkku-palstalta, tämän ikäisen naisen pitäisi tappaa itsensä pois häiritsemästä nuorten elämää.- 47v
Olen sinua pari vuotta vanhempi mutta en pidä itseäni ollenkaan vanhana. Tuntuu, että olen nainen parhaassa iässä ja seksihommat maistuu kyllä. Eron jälkeen minäkin epäilin ettei seksiä enää ikinä tule mutta onneksi olin väärässä. Nyt seksiä on paljon säännöllisempin kuin avioliitossa ollessa ja se on huomattavasti monipuolisempaa.
- nainen 47v
Et sinä vanha ole sillä olen sinua pari vuotta vanhempi ja en pidä itseäni ollenkaan vanhana. Eron jälkeen ajattelin, että seksi on minun osalta ohi mutta onneksi olin väärässä. Löytyi mies joka herätti minussa olevan naisen täyteen kukoistukseen. Seksiä on nyt säännöllisemmin kuin avioliiton aikaan ja se on huomattavasti monipuolisempaa. Toivottavasti sinullekin tällainen kaveri vielä löytyy. Niitä nuorempia miehiä kannattaa kyllä katsella.
- mies tulisi lähelle
47v kirjoitti:
Olen sinua pari vuotta vanhempi mutta en pidä itseäni ollenkaan vanhana. Tuntuu, että olen nainen parhaassa iässä ja seksihommat maistuu kyllä. Eron jälkeen minäkin epäilin ettei seksiä enää ikinä tule mutta onneksi olin väärässä. Nyt seksiä on paljon säännöllisempin kuin avioliitossa ollessa ja se on huomattavasti monipuolisempaa.
Mistähän ihmeestä te löydätte niitä partnereita!!Minuun päin ei katso yksikään mies.Vierestä aina viedään ystävättäriä, mutta minulle ei miehet tule edes juttelemaan.Tähän olen juuri perustanut tämän vanhuuden.Ystävättäreni ovat tosin vain hiukan minua nuorempia, mutta ehkä miehet huomaavat minun olevan vanha ämmä, jolla ei tee muka enää mitään.Kun vain edes joku joskus tulisi puhumaankin kanssani, niin olisin iloinen.No, olen jo tottunut tähän syrjityn osaan.
- 47v
mies tulisi lähelle kirjoitti:
Mistähän ihmeestä te löydätte niitä partnereita!!Minuun päin ei katso yksikään mies.Vierestä aina viedään ystävättäriä, mutta minulle ei miehet tule edes juttelemaan.Tähän olen juuri perustanut tämän vanhuuden.Ystävättäreni ovat tosin vain hiukan minua nuorempia, mutta ehkä miehet huomaavat minun olevan vanha ämmä, jolla ei tee muka enää mitään.Kun vain edes joku joskus tulisi puhumaankin kanssani, niin olisin iloinen.No, olen jo tottunut tähän syrjityn osaan.
lavatansseista viime kesänä. Samat silmät olivat jääneet mieleen yhdeltä terassireisulta mutta lavatansseissa sitten kohtasimme uudelleen. Ja siitä se alkoi. En minäkään koskaan uskonut kohtaavani ketään enää "tässä iässä" ja tässä elämäntilanteessa. Mutta niin vain kävi ja tapaamiset jatkuvat edelleen. Kiinteää parisuhdetta en halua mutta kyllä miehen läheisyys silloin tällöin tuntuu hyvältä.
- ~ukkomies iänikuinen
Ei se iästä ole kiinni vaan kemioista. Itsellä on puolenkymmentä vuotta itseä vanhempi, siis 50 , rakastajatar ja hyvin kutee.
Jos miehet ei ala iskeen sua, niin iske ite mies. Ei me pihdata. Ja etenkään poikamiehet ei pihtaa. Ukkomiehillä on aina rajoitteita noissa hommissa.
Ihan ekaks pitää muistaa että ei ujostele liikaa vaan osaa kommunikoida. Sillä pääsee alkuun. Ja toiseksi se iänikuinen: yritä edes laittautua naisen näköiseksi. Tuulipuku ketään kiihota, sopiva kleninki jo useampaa.
Ujous ei auta näissä asioissa.
Ai niin, netistä vonkuaminen vähän arveluttavaa nykyisin, ties mitä hulluja ja humalaisia. Painu liveen. Ei sen tarvitse tarkoittaa paaria, missä vaan voi flirttailla.... - 47v
~ukkomies iänikuinen kirjoitti:
Ei se iästä ole kiinni vaan kemioista. Itsellä on puolenkymmentä vuotta itseä vanhempi, siis 50 , rakastajatar ja hyvin kutee.
Jos miehet ei ala iskeen sua, niin iske ite mies. Ei me pihdata. Ja etenkään poikamiehet ei pihtaa. Ukkomiehillä on aina rajoitteita noissa hommissa.
Ihan ekaks pitää muistaa että ei ujostele liikaa vaan osaa kommunikoida. Sillä pääsee alkuun. Ja toiseksi se iänikuinen: yritä edes laittautua naisen näköiseksi. Tuulipuku ketään kiihota, sopiva kleninki jo useampaa.
Ujous ei auta näissä asioissa.
Ai niin, netistä vonkuaminen vähän arveluttavaa nykyisin, ties mitä hulluja ja humalaisia. Painu liveen. Ei sen tarvitse tarkoittaa paaria, missä vaan voi flirttailla....Ujous ei todellakaan auta vaan on oltava NAINEN. Pukeutua naisellisesti mutta kuitenkin niin, että se on juuri sinua itseäsi. Ulospäin on näytettävä että olet sinut itsesi kanssa ja olet todella itsenäinen, ihana nainen. Ja ne oman ikäluokan miehet on syytä unohtaa. Eron myötä siirryin katselemaan itseäni nuorempia miehiä ja täytyy sanoa, että kannatti. Nykyinen seuralaiseni on minua yli 10 vuotta nuorempi.
- toivoa on
Mielestäni 40-60 vuotiaat naiset ovat parhaimpia ja seksuaalishenkisesti kiihottavampia.
Maailmassa on paljon miehiä,joita kiinnostaa erityisesti naiset,jotka ovat jo lähentymässä keski-ikää tai ovat sen yli.Vahinko,jos et ole tavannut sellaisia miehiä.
Älä luovu toivosta,kyllä meitä löytyy... - Timpexx
47v kirjoitti:
Ujous ei todellakaan auta vaan on oltava NAINEN. Pukeutua naisellisesti mutta kuitenkin niin, että se on juuri sinua itseäsi. Ulospäin on näytettävä että olet sinut itsesi kanssa ja olet todella itsenäinen, ihana nainen. Ja ne oman ikäluokan miehet on syytä unohtaa. Eron myötä siirryin katselemaan itseäni nuorempia miehiä ja täytyy sanoa, että kannatti. Nykyinen seuralaiseni on minua yli 10 vuotta nuorempi.
Oikeassa olet. Ujous on unohdettava. Vaikkei kroppa olekkaan ihan täydellinen, niin ei kuin täysillä vaan. Mulla ainakin seksi maistuis, kunhan olis vaan kumppani, jonka kanssa sitä aina harrastella. Mitä tulee sitten nuorempiin miehiin, niin en myöskään eron jälkeen suostu oman ikäisiä edes enää katsastamaan vaan näin 47v:nä ehdottomasti 5-10v nuorempi! Nimittäin en tiedä onko tämä kovinkin yleistä miehillä, mutta olen törmännyt pariin mun ikäiseen, joilla ei tullu hommista yhtään mitään.Enkä voi kyllä itseänikään syyttää, jos ei miehellä ota eteen. Enkä suostunu valitettavasti pidempään sellaista enää tapailemaan. Voi jos saiskin vakkariks sellasen 10 vuotta nuoremman...!!!
- -alter-egoni-
Kun ihminen, on hän sitten mies tai nainen, antaa itselleen luvan nauttia aisti-iloista, ei iällä ole merkitystä.
Halunsa voi myös "tappaa" ja näinköhän se sinäkin olet sen surmatyön tehnyt itsellesi.... - ukkos
mitä sää siellä sukkaa kurot. mää ootan sua täällä makkarin puolella :)
- seksi
maistuu.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2319143
- 1206499
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486004Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324220- 704130
- 333279
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282895Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262893Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252857- 482783