Hotelli Las Costas Lanzarote

Äippä

Onko kukaan ollut ko hotellissa?
Olisi kiva kuulla kokemuksia: sijainnista (shoppailumahdollisuudet, kulkuyhteydet yms) sekä hotellin toimivuudesta yms.
Kiitos jo etukäteen:)

3

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olimme viikon vast'ikään tässä hotellissa. Monipuolinen aamiainen kuului hintaan. Kaikki toimi kuten pitikin. Vastaanotossa puhuttiin hyvää englantia, ravintolassa sekaan tuli enemmän saksaa.
      Harrastusmahdollisuuksia emme ehtineet kokeilemaan.

      Linja-autopysäkki on lähellä (Hotel San Antonio), joten Arrecifen/Costa Teguisen ja Puerto Caleronkin suuntaan pääsee.

      Tällä hetkellä Avda. de las Playas on remontissa molemmin puolin, joten liikkuminen autolla ei ole mahdollista suoraan hotellista rannan suuntaan.

      Ostospaikkoja en enemmälti seurannut, mutta enemmän liikkeitä oli ainakin lännempänä. Kadun toisella puolella on paikallinen CC.

    • Olimme viikon vast'ikään tässä hotellissa. Monipuolinen aamiainen kuului hintaan. Kaikki toimi kuten pitikin. Vastaanotossa puhuttiin hyvää englantia, ravintolassa sekaan tuli enemmän saksaa.
      Harrastusmahdollisuuksia emme ehtineet kokeilemaan.

      Linja-autopysäkki on lähellä (Hotel San Antonio), joten Arrecifen/Costa Teguisen ja Puerto Caleronkin suuntaan pääsee.

      Tällä hetkellä Avda. de las Playas on remontissa molemmin puolin, joten liikkuminen autolla ei ole mahdollista suoraan hotellista rannan suuntaan.

      Ostospaikkoja en enemmälti seurannut, mutta enemmän liikkeitä oli ainakin lännempänä. Kadun toisella puolella on paikallinen CC.

    • Arska

      Tosi siisti paikka, ja homma niin sanotusti "toimi". Ruoka oli hyvää, henkilökunta erittäin ystävällistä/että kielitaitosta. Sijainti oli sieltä rauhallisemmasta päästä..siis hiirenhiljaista suorastaan.

      Jos "shoppailemaan" tahtoi, niin kyllähän siellä löytyi tietty ostoskeskus pikku kävelymatkan päästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe