Onko siinä 14.3 ilmestyneessä dvd boxissa alkuperänen dubbaus?
Eero Saarinen – Phileas Fogg
Jarmo Koski – Passepartout
Harri Hyttinen – Tiko
Kaija Kiiski – prinsessa Romy
Heikki Määttänen – kertoja
Matka maailman ympäri
6
619
Vastaukset
- NoJopas
Boksin ilmestyminen siirtyi 18.4
http://www.finnkino.fi/dvd/2122/
Toivottavasti siinä on tuo Ylen dubbi, on aivan loistavat roolisuoritukset.- tiudeee
flareon85 kirjoitti:
tuo sitten leikkaamaton dvd boxi, kun mulla on yks
josta on pätkitty kohtia pois.miten se biisi menee? eli siis tunnusmusiikki? saisko sitä jostain?
tai mikä sen biisin nimi on? - NoJopas
tiudeee kirjoitti:
miten se biisi menee? eli siis tunnusmusiikki? saisko sitä jostain?
tai mikä sen biisin nimi on? NoJopas kirjoitti:
tuota ois varmaan kiva kuunella vaan en tiedä miten saisin ton toimiin, että voin kuunnella sitä. Siinä on joku teksti vaan tulee.
- Passepartout01
Jos et jo tiennyt, niin siinä dvd-boksissa on alkuperäiset dubbaukset. Sain sen boksin just eilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795