Koivuntuhka ja syöpä

Koivuniemenherrat

Eli onko tuosta koivuntuhkasta mihinkään onko joku sitä kokeillut kun sen väitetään auttavan myös syöpään ja pitääkö sen syövän olla päällä vai auttaako se ennaltaehkäisynä?

Onko joku valmistanut sitä itse vai onko se paras ostaa kaupasta/apteekista? Olen kuullut joidenkin valmistavan sen itse esim. saunankiukaassa, mutta klapit täytyy olla pelkästään koivua luonnollisesti.

16

10743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EpävarmaElli

      Tuhka... onko se karsinogeeni?

    • hjklr

      Minulla on todettu eturauhassyöpä. Tein itse koivuntuhkaa takassa polttmalla puhtaita koivuklapeja. Ei ole ollut ainakaan haittaa.
      Syöpä ei ole häirinnyt. Teen taas kun sopiva hetki tulee.
      En kehota enkä kiellä, mieluumin päinvastoin.

      • Anonyymi

        Hyvät hivenaineet ja emäksinen mm jos tekee tuhkajuomaa. Itse olen käyttänyt kohta jo 6 vuotta joka päivä. Miksi? Kaikki juomavedet erityisesti kaivovedet happamia pH n 5-6.
        Neutraali pH 7. Hapan < 7 emäksinen >7. Syöpähän on hapan kasvain. Ei vara venettä kaada.


    • voi syödä

      Ainakin lipeän kanssa lutraamalla saa ihanan väriset kädet.

      • täältä:

      • kuten muutkit
        täältä: kirjoitti:

        http://www.magginluontaiset.fi

        Toimitaavat 0,5l ja 3l pulloissa. Ota yhteyttä, neuvovat kyllä.

        törkeää. ei taida kauppa oikein sujua.


      • ihan minä vaan
        kuten muutkit kirjoitti:

        törkeää. ei taida kauppa oikein sujua.

        neuvoin tuonne koivuntuhkalipeää valmistavalle; EN OLE tuottaja itse :)

        Olen itse tilannut koivuntuhkauutetta perhepiiriin ja tiedän, että sitä saa postitse tai myös terapeuteilta kautta maan.

        Kotimainen tuote, jolla vahva kansanlääkinnällinen perinne. Vaikutus perustuu voimakkaan emäksen tehoon, se hankaloittaa happaman syöpäsolun elinympäristöä.


      • joku raja
        ihan minä vaan kirjoitti:

        neuvoin tuonne koivuntuhkalipeää valmistavalle; EN OLE tuottaja itse :)

        Olen itse tilannut koivuntuhkauutetta perhepiiriin ja tiedän, että sitä saa postitse tai myös terapeuteilta kautta maan.

        Kotimainen tuote, jolla vahva kansanlääkinnällinen perinne. Vaikutus perustuu voimakkaan emäksen tehoon, se hankaloittaa happaman syöpäsolun elinympäristöä.

        Siis kun syöpäsolu on hapan, niin kannattaa syödä emästä? Älä viitsi.


      • syyttelijä
        ihan minä vaan kirjoitti:

        neuvoin tuonne koivuntuhkalipeää valmistavalle; EN OLE tuottaja itse :)

        Olen itse tilannut koivuntuhkauutetta perhepiiriin ja tiedän, että sitä saa postitse tai myös terapeuteilta kautta maan.

        Kotimainen tuote, jolla vahva kansanlääkinnällinen perinne. Vaikutus perustuu voimakkaan emäksen tehoon, se hankaloittaa happaman syöpäsolun elinympäristöä.

        Njaa, se taas tuo yksi on hillumassa. Kateellinen se on. Se syyttää ihan pää pussissa, ketä vaan. Syytti se muakin, vaikken ikänä ollu koko tuotetta kädessäni pitänyt, mut kun olin positiiven, ei sopinut sen mieleen.


      • tutustua
        joku raja kirjoitti:

        Siis kun syöpäsolu on hapan, niin kannattaa syödä emästä? Älä viitsi.

        Kyllä Sinunkin kannattaisi mieluimmin tutustua noihin happo-emäs asioihin, kuin notkua täällä irvailemassa ja piikittelemässä muiden kirjoituksista. Happo-emäs tasapainoasiat ovat kuule niin kova juttu, että se voi mennä monessa kohti ohi lääkkeen vaikutuksen.


      • lääkärin
        syyttelijä kirjoitti:

        Njaa, se taas tuo yksi on hillumassa. Kateellinen se on. Se syyttää ihan pää pussissa, ketä vaan. Syytti se muakin, vaikken ikänä ollu koko tuotetta kädessäni pitänyt, mut kun olin positiiven, ei sopinut sen mieleen.

        joka on tehnyt vuosikymmenet syöpätutkimuksia ja -hoitoja emäsruiskeilla.

        http://www.curenaturalicancro.com

        Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.


      • italialainen lääkäri Simoncini
        syyttelijä kirjoitti:

        Njaa, se taas tuo yksi on hillumassa. Kateellinen se on. Se syyttää ihan pää pussissa, ketä vaan. Syytti se muakin, vaikken ikänä ollu koko tuotetta kädessäni pitänyt, mut kun olin positiiven, ei sopinut sen mieleen.

        joka on tehnyt vuosikymmeniä syöpätutkimusta ja hoitoja emäsruiskeilla. Ideana on injektoida Sodium Bikarbonaattia eli ruokasooda syöpäkasvaimeen.

        http://www.curenaturalicancro.com

        Ennen kuin paljastaa itsestään "kaiken", kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.


      • pikemminkin
        lääkärin kirjoitti:

        joka on tehnyt vuosikymmenet syöpätutkimuksia ja -hoitoja emäsruiskeilla.

        http://www.curenaturalicancro.com

        Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.

        "Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä."

        Älä muuta sano. Minulle tuli täytenä yllätyksenä, että syövän aiheuttaja on aina hiivasieni.


      • ---------
        lääkärin kirjoitti:

        joka on tehnyt vuosikymmenet syöpätutkimuksia ja -hoitoja emäsruiskeilla.

        http://www.curenaturalicancro.com

        Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.

        Suomi24:n vakiohäirikkö kaivaa googlella esiin soopaa elämän eri alueilta. Mikään ei ole liian vinksahtanutta "hoidetun" arvostelukyvylle.


      • täältä: kirjoitti:

        http://www.magginluontaiset.fi

        Toimitaavat 0,5l ja 3l pulloissa. Ota yhteyttä, neuvovat kyllä.

        Tuo kuulostaa mainokselta. Mihin he neuvovat, käyttämään jotakin luontaistuotetta syövän hoitoonko? Sellainen kuulostaa taas vähintäänkin arveluttavalta. Terva on syöpävaarallinen aine, tuhkasta en ole kuullut olevan tutkimuksia.


    • ON EMÄKSISTÄ

      Ja auttaa palauttamaan elimistön happo-emästasapainon. Elimistön tulisi aina olla hiukan emäksinen, tällöin eivät useimmat bakteerit ja virukset pääse jylläämään, koska eivät pysty elämään emäksisessä ympäristössä. Happamuutta aiheuttavat ainakin sokeri ja lihatuotteet ja myös monet muutkin; luetteloita löytyy. Pääsääntöisesti vihannekset, marjat ja hedelmät ovat emäksisiä.
      LISÄKSI koivuntuhka sisältää lähes kaikki mineraalit ja hivenaineet, mitä ihminen tarvitsee, joten sillä on kaksitahoinen vaikutus.
      SIIS PALAUTTAA ELIMISTÖN EMÄKSISYYDEN JA MINERAALI- JA HIVENAINETASAPAINON.
      LISÄKSI HITON HALPAA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe