Koivuntuhka ja syöpä

Koivuniemenherrat

Eli onko tuosta koivuntuhkasta mihinkään onko joku sitä kokeillut kun sen väitetään auttavan myös syöpään ja pitääkö sen syövän olla päällä vai auttaako se ennaltaehkäisynä?

Onko joku valmistanut sitä itse vai onko se paras ostaa kaupasta/apteekista? Olen kuullut joidenkin valmistavan sen itse esim. saunankiukaassa, mutta klapit täytyy olla pelkästään koivua luonnollisesti.

20

14008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EpävarmaElli

      Tuhka... onko se karsinogeeni?

    • hjklr

      Minulla on todettu eturauhassyöpä. Tein itse koivuntuhkaa takassa polttmalla puhtaita koivuklapeja. Ei ole ollut ainakaan haittaa.
      Syöpä ei ole häirinnyt. Teen taas kun sopiva hetki tulee.
      En kehota enkä kiellä, mieluumin päinvastoin.

      • Anonyymi

        Hyvät hivenaineet ja emäksinen mm jos tekee tuhkajuomaa. Itse olen käyttänyt kohta jo 6 vuotta joka päivä. Miksi? Kaikki juomavedet erityisesti kaivovedet happamia pH n 5-6.
        Neutraali pH 7. Hapan < 7 emäksinen >7. Syöpähän on hapan kasvain. Ei vara venettä kaada.


    • voi syödä

      Ainakin lipeän kanssa lutraamalla saa ihanan väriset kädet.

      • täältä:

      • kuten muutkit
        täältä: kirjoitti:

        http://www.magginluontaiset.fi

        Toimitaavat 0,5l ja 3l pulloissa. Ota yhteyttä, neuvovat kyllä.

        törkeää. ei taida kauppa oikein sujua.


      • ihan minä vaan
        kuten muutkit kirjoitti:

        törkeää. ei taida kauppa oikein sujua.

        neuvoin tuonne koivuntuhkalipeää valmistavalle; EN OLE tuottaja itse :)

        Olen itse tilannut koivuntuhkauutetta perhepiiriin ja tiedän, että sitä saa postitse tai myös terapeuteilta kautta maan.

        Kotimainen tuote, jolla vahva kansanlääkinnällinen perinne. Vaikutus perustuu voimakkaan emäksen tehoon, se hankaloittaa happaman syöpäsolun elinympäristöä.


      • joku raja
        ihan minä vaan kirjoitti:

        neuvoin tuonne koivuntuhkalipeää valmistavalle; EN OLE tuottaja itse :)

        Olen itse tilannut koivuntuhkauutetta perhepiiriin ja tiedän, että sitä saa postitse tai myös terapeuteilta kautta maan.

        Kotimainen tuote, jolla vahva kansanlääkinnällinen perinne. Vaikutus perustuu voimakkaan emäksen tehoon, se hankaloittaa happaman syöpäsolun elinympäristöä.

        Siis kun syöpäsolu on hapan, niin kannattaa syödä emästä? Älä viitsi.


      • syyttelijä
        ihan minä vaan kirjoitti:

        neuvoin tuonne koivuntuhkalipeää valmistavalle; EN OLE tuottaja itse :)

        Olen itse tilannut koivuntuhkauutetta perhepiiriin ja tiedän, että sitä saa postitse tai myös terapeuteilta kautta maan.

        Kotimainen tuote, jolla vahva kansanlääkinnällinen perinne. Vaikutus perustuu voimakkaan emäksen tehoon, se hankaloittaa happaman syöpäsolun elinympäristöä.

        Njaa, se taas tuo yksi on hillumassa. Kateellinen se on. Se syyttää ihan pää pussissa, ketä vaan. Syytti se muakin, vaikken ikänä ollu koko tuotetta kädessäni pitänyt, mut kun olin positiiven, ei sopinut sen mieleen.


      • tutustua
        joku raja kirjoitti:

        Siis kun syöpäsolu on hapan, niin kannattaa syödä emästä? Älä viitsi.

        Kyllä Sinunkin kannattaisi mieluimmin tutustua noihin happo-emäs asioihin, kuin notkua täällä irvailemassa ja piikittelemässä muiden kirjoituksista. Happo-emäs tasapainoasiat ovat kuule niin kova juttu, että se voi mennä monessa kohti ohi lääkkeen vaikutuksen.


      • lääkärin
        syyttelijä kirjoitti:

        Njaa, se taas tuo yksi on hillumassa. Kateellinen se on. Se syyttää ihan pää pussissa, ketä vaan. Syytti se muakin, vaikken ikänä ollu koko tuotetta kädessäni pitänyt, mut kun olin positiiven, ei sopinut sen mieleen.

        joka on tehnyt vuosikymmenet syöpätutkimuksia ja -hoitoja emäsruiskeilla.

        http://www.curenaturalicancro.com

        Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.


      • italialainen lääkäri Simoncini
        syyttelijä kirjoitti:

        Njaa, se taas tuo yksi on hillumassa. Kateellinen se on. Se syyttää ihan pää pussissa, ketä vaan. Syytti se muakin, vaikken ikänä ollu koko tuotetta kädessäni pitänyt, mut kun olin positiiven, ei sopinut sen mieleen.

        joka on tehnyt vuosikymmeniä syöpätutkimusta ja hoitoja emäsruiskeilla. Ideana on injektoida Sodium Bikarbonaattia eli ruokasooda syöpäkasvaimeen.

        http://www.curenaturalicancro.com

        Ennen kuin paljastaa itsestään "kaiken", kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.


      • pikemminkin
        lääkärin kirjoitti:

        joka on tehnyt vuosikymmenet syöpätutkimuksia ja -hoitoja emäsruiskeilla.

        http://www.curenaturalicancro.com

        Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.

        "Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä."

        Älä muuta sano. Minulle tuli täytenä yllätyksenä, että syövän aiheuttaja on aina hiivasieni.


      • ---------
        lääkärin kirjoitti:

        joka on tehnyt vuosikymmenet syöpätutkimuksia ja -hoitoja emäsruiskeilla.

        http://www.curenaturalicancro.com

        Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.

        Suomi24:n vakiohäirikkö kaivaa googlella esiin soopaa elämän eri alueilta. Mikään ei ole liian vinksahtanutta "hoidetun" arvostelukyvylle.


      • täältä: kirjoitti:

        http://www.magginluontaiset.fi

        Toimitaavat 0,5l ja 3l pulloissa. Ota yhteyttä, neuvovat kyllä.

        Tuo kuulostaa mainokselta. Mihin he neuvovat, käyttämään jotakin luontaistuotetta syövän hoitoonko? Sellainen kuulostaa taas vähintäänkin arveluttavalta. Terva on syöpävaarallinen aine, tuhkasta en ole kuullut olevan tutkimuksia.


      • Anonyymi00016
        joku raja kirjoitti:

        Siis kun syöpäsolu on hapan, niin kannattaa syödä emästä? Älä viitsi.

        Senhän sanoo järkikin!


      • Anonyymi00017
        joku raja kirjoitti:

        Siis kun syöpäsolu on hapan, niin kannattaa syödä emästä? Älä viitsi.

        Juurikin näin


    • ON EMÄKSISTÄ

      Ja auttaa palauttamaan elimistön happo-emästasapainon. Elimistön tulisi aina olla hiukan emäksinen, tällöin eivät useimmat bakteerit ja virukset pääse jylläämään, koska eivät pysty elämään emäksisessä ympäristössä. Happamuutta aiheuttavat ainakin sokeri ja lihatuotteet ja myös monet muutkin; luetteloita löytyy. Pääsääntöisesti vihannekset, marjat ja hedelmät ovat emäksisiä.
      LISÄKSI koivuntuhka sisältää lähes kaikki mineraalit ja hivenaineet, mitä ihminen tarvitsee, joten sillä on kaksitahoinen vaikutus.
      SIIS PALAUTTAA ELIMISTÖN EMÄKSISYYDEN JA MINERAALI- JA HIVENAINETASAPAINON.
      LISÄKSI HITON HALPAA.

      • Anonyymi00018

        Juuri näin.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Juuri näin.

        Ei auta jos ei ole apteekista ostettu.
        Intä vaaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe