Koivuntuhka ja syöpä

Koivuniemenherrat

Eli onko tuosta koivuntuhkasta mihinkään onko joku sitä kokeillut kun sen väitetään auttavan myös syöpään ja pitääkö sen syövän olla päällä vai auttaako se ennaltaehkäisynä?

Onko joku valmistanut sitä itse vai onko se paras ostaa kaupasta/apteekista? Olen kuullut joidenkin valmistavan sen itse esim. saunankiukaassa, mutta klapit täytyy olla pelkästään koivua luonnollisesti.

16

11981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EpävarmaElli

Tuhka... onko se karsinogeeni?

• hjklr

Minulla on todettu eturauhassyöpä. Tein itse koivuntuhkaa takassa polttmalla puhtaita koivuklapeja. Ei ole ollut ainakaan haittaa.
      Syöpä ei ole häirinnyt. Teen taas kun sopiva hetki tulee.
      En kehota enkä kiellä, mieluumin päinvastoin.

• Anonyymi

Hyvät hivenaineet ja emäksinen mm jos tekee tuhkajuomaa. Itse olen käyttänyt kohta jo 6 vuotta joka päivä. Miksi? Kaikki juomavedet erityisesti kaivovedet happamia pH n 5-6.
        Neutraali pH 7. Hapan < 7 emäksinen >7. Syöpähän on hapan kasvain. Ei vara venettä kaada.

• voi syödä

Ainakin lipeän kanssa lutraamalla saa ihanan väriset kädet.

• täältä:

• kuten muutkit
        täältä: kirjoitti:

http://www.magginluontaiset.fi

Toimitaavat 0,5l ja 3l pulloissa. Ota yhteyttä, neuvovat kyllä.

törkeää. ei taida kauppa oikein sujua.

• ihan minä vaan
        kuten muutkit kirjoitti:

törkeää. ei taida kauppa oikein sujua.

neuvoin tuonne koivuntuhkalipeää valmistavalle; EN OLE tuottaja itse :)

Olen itse tilannut koivuntuhkauutetta perhepiiriin ja tiedän, että sitä saa postitse tai myös terapeuteilta kautta maan.

Kotimainen tuote, jolla vahva kansanlääkinnällinen perinne. Vaikutus perustuu voimakkaan emäksen tehoon, se hankaloittaa happaman syöpäsolun elinympäristöä.

• joku raja
        ihan minä vaan kirjoitti:

Olen itse tilannut koivuntuhkauutetta perhepiiriin ja tiedän, että sitä saa postitse tai myös terapeuteilta kautta maan.

Kotimainen tuote, jolla vahva kansanlääkinnällinen perinne. Vaikutus perustuu voimakkaan emäksen tehoon, se hankaloittaa happaman syöpäsolun elinympäristöä.

Siis kun syöpäsolu on hapan, niin kannattaa syödä emästä? Älä viitsi.

• syyttelijä
        ihan minä vaan kirjoitti:

Njaa, se taas tuo yksi on hillumassa. Kateellinen se on. Se syyttää ihan pää pussissa, ketä vaan. Syytti se muakin, vaikken ikänä ollu koko tuotetta kädessäni pitänyt, mut kun olin positiiven, ei sopinut sen mieleen.

• tutustua
        joku raja kirjoitti:

Siis kun syöpäsolu on hapan, niin kannattaa syödä emästä? Älä viitsi.

Kyllä Sinunkin kannattaisi mieluimmin tutustua noihin happo-emäs asioihin, kuin notkua täällä irvailemassa ja piikittelemässä muiden kirjoituksista. Happo-emäs tasapainoasiat ovat kuule niin kova juttu, että se voi mennä monessa kohti ohi lääkkeen vaikutuksen.

• lääkärin
        syyttelijä kirjoitti:

Njaa, se taas tuo yksi on hillumassa. Kateellinen se on. Se syyttää ihan pää pussissa, ketä vaan. Syytti se muakin, vaikken ikänä ollu koko tuotetta kädessäni pitänyt, mut kun olin positiiven, ei sopinut sen mieleen.

joka on tehnyt vuosikymmenet syöpätutkimuksia ja -hoitoja emäsruiskeilla.

http://www.curenaturalicancro.com

Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.

• italialainen lääkäri Simoncini
        syyttelijä kirjoitti:

joka on tehnyt vuosikymmeniä syöpätutkimusta ja hoitoja emäsruiskeilla. Ideana on injektoida Sodium Bikarbonaattia eli ruokasooda syöpäkasvaimeen.

Ennen kuin paljastaa itsestään "kaiken", kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.

• pikemminkin
        lääkärin kirjoitti:

Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä.

"Ennen kuin paljastaa koko pienuutensa, kannattaisi tutustua asiaan, josta aikoo olla jotain mieltä."

Älä muuta sano. Minulle tuli täytenä yllätyksenä, että syövän aiheuttaja on aina hiivasieni.

• ---------
        lääkärin kirjoitti:

Suomi24:n vakiohäirikkö kaivaa googlella esiin soopaa elämän eri alueilta. Mikään ei ole liian vinksahtanutta "hoidetun" arvostelukyvylle.

• täältä: kirjoitti:

http://www.magginluontaiset.fi

Toimitaavat 0,5l ja 3l pulloissa. Ota yhteyttä, neuvovat kyllä.

Tuo kuulostaa mainokselta. Mihin he neuvovat, käyttämään jotakin luontaistuotetta syövän hoitoonko? Sellainen kuulostaa taas vähintäänkin arveluttavalta. Terva on syöpävaarallinen aine, tuhkasta en ole kuullut olevan tutkimuksia.

• ON EMÄKSISTÄ

Ja auttaa palauttamaan elimistön happo-emästasapainon. Elimistön tulisi aina olla hiukan emäksinen, tällöin eivät useimmat bakteerit ja virukset pääse jylläämään, koska eivät pysty elämään emäksisessä ympäristössä. Happamuutta aiheuttavat ainakin sokeri ja lihatuotteet ja myös monet muutkin; luetteloita löytyy. Pääsääntöisesti vihannekset, marjat ja hedelmät ovat emäksisiä.
      LISÄKSI koivuntuhka sisältää lähes kaikki mineraalit ja hivenaineet, mitä ihminen tarvitsee, joten sillä on kaksitahoinen vaikutus.
      SIIS PALAUTTAA ELIMISTÖN EMÄKSISYYDEN JA MINERAALI- JA HIVENAINETASAPAINON.
      LISÄKSI HITON HALPAA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      62
      7749
    2. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      47
      4426
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      26
      4135
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      106
      1966
    5. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      120
      1820
    6. Haluan sinua mies, aivan stanasti.

Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav
      Ikävä
      72
      1137
    7. NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?

Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt
      Maailman menoa
      294
      1133
    8. IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024

Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.
      Sanaristikot
      94
      1116
    9. On hyvä nainen

Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht
      Ikävä
      80
      962
    10. Ymmärtääkö miehet

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti
      Ikävä
      115
      853
    Aihe