Uusi Acer-kannettava jumittaa

Emppuliini83

Eilen hain postista uuden Acer Aspire 5315-Mi:n.
Heti asennuksen ja mokkulan laittamisen jälkeen, hetken nettiä selailtuani, kone jumitti oudosti enkä pystynyt tekemään mitään: hiiri lakkasi toimimasta, samoin kaikki näppäimet. Edes virtanäppäimen painaminen ei sammuttanut konetta. Joten jouduin irrottamaan kokonaan akun vaikka tietokone oli toiminnassa (siis noinhan ei saisi tehdä)?!
Onko muilla kokemuksia tästä tietokoneesta?
Pitääköhän soittaa ACERIN tukeen?

Muuten tietokone olisi mieleinen, sillä hiiri näppäimistö vaikuttaa paljon paremmalta kuin aikaisemmin kokeilemani Fujitsu Siemens. Hintaeroakin on, tämä Acer on 100 euroa halvempi kuin Fujitsu.

6

2705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmnn....

      Kokeile vielä käyttää läppäriä siten, että kaikki verkkopiuhat tms. on irrotettu.

    • acer extensa ja tää hidas kun taivas ja soitin asiakaspalveluun missä vastasi hoono soomi puhuva ihminen ja apua ei ollut ja kävi huollos ja ei tehty mitään.
      Muotoilu kyl acerin hyväpuoli, mut ohjelmia ei tuu mukana mitään toisin kun fujitsussa tulee. siitä ehkä hintaero.

    • empowering

      Mulla kävi samoin asennuksen jälkeen. Ensin toimi hetken normaalista kunnes jumahti totaalisesti. Mikään ei toiminut -joten akku irti ja johan alko pelittää. Veikkaankin, että nää käyttöön otot uusissa koneissa kestää aina niin kauan, että kone vielä asensi jotain? Ainakin ppari seuraavaa käynnistystä asensi vielä jotain.
      Nyt ollu vajaan viikon käytössä ja toimii kuin unelma.
      En suosittele vielä soittelemaan tukeen, mutta jos jatkossa jumittaa niin sitten ihmeessä, onhan sullakin kai 1 vuoden takuu?

      • Alkuper.kyselijä

        Mä oon ihmeissäni tosta koneen nopeudesta, se on hiukan hidas... oon lukenut tältä palstalta että Celeron-prosessori on huono yhdistelmä Vistan kanssa...johtuuko siitä että koneela kestää avata esim.kuvia tiedostoja kauemmin?


      • Emppuliini83

        Moi, niin mikä malli sinulla on?

        Onko sulla hidas se tietokone?
        Mulla on vertailussa tällä hetkellä 2 konetta, toista käytän toista viikkoa, ja siinä on kaiketi tosi nopea prosessori, kaksiytiminen. Tässä Acerissa on se Celeron (halpis?) prossu.


      • jason-blue
        Alkuper.kyselijä kirjoitti:

        Mä oon ihmeissäni tosta koneen nopeudesta, se on hiukan hidas... oon lukenut tältä palstalta että Celeron-prosessori on huono yhdistelmä Vistan kanssa...johtuuko siitä että koneela kestää avata esim.kuvia tiedostoja kauemmin?

        Hitaampi prossu saa vähemmän aikaseks. Ja kun vielä vetää kivirekeä, niin…


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      121
      2940
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      54
      2243
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      55
      2171
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2084
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      192
      1549
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1439
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1382
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      57
      1319
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1133
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1053
    Aihe