Se siitä sitten ja olkaa keskenänne.
Terveisin syöpäpotilas, joka ihmettelee?```###
SAIRASTA PORUKKAA TÄÄLLÄ..
18
1128
Vastaukset
- Raspikurkku
Aika ihmeellinen säikeen avaus. Kun palsta kerran on syöpäpotilaiden palsta niin ei kai se nyt mikään yllätys ole että täällä ollaan sairaita, jotkut todella vaikeasti ?
Huomasin tuossa että olit alempana kyselly kuulumisia..
Olen kulkenut pääasiallisesti junalla Ouluun, mutta nyt loppu aikana on mennyt niin tylsistymisen puolelle että olen tullu pari kertaa bussilla pois, vaikkakin on kestänyt kauemmin.
Huomenna on viiminen hoito ja toukokuun puolessa välissä takas töihin...
Että kontrolleissa sittenmin joskus pitää käydä:)
Mukavaa kevättä - ei ollu muuten yhtään tori ilmat tällä kertaa.. Mutta kävitkö?- Raspikurkku
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Huomasin tuossa että olit alempana kyselly kuulumisia..
Olen kulkenut pääasiallisesti junalla Ouluun, mutta nyt loppu aikana on mennyt niin tylsistymisen puolelle että olen tullu pari kertaa bussilla pois, vaikkakin on kestänyt kauemmin.
Huomenna on viiminen hoito ja toukokuun puolessa välissä takas töihin...
Että kontrolleissa sittenmin joskus pitää käydä:)
Mukavaa kevättä - ei ollu muuten yhtään tori ilmat tällä kertaa.. Mutta kävitkö?Enpä viitsinyt käydä kun ilma oli tällainen paitsi että ainahan se on tämmöinen kun meillä on markkinat. Sinulla onkin hoidot hyvällä mallilla. Varo vaan hoitojen jälkeistä masennusta, se on nimittäin aika yleistä. Mene vaikka aamulla torille ja katsele suntia ja mieti että tuonkin kanssa on pärjätty niin miksei sitten jonkun sarkoomankin kanssa :-) .
- vaan harmittaa,
kun ei ole palstalla enää oikein ketään,kenelle voisit keljuilla!
- ollenkaan.
vaan suuret harmittaa vietävästi.
Voidaanhan sitä puhua muutakin, mutta ei itse asiaa saa unohtaa eli SYÖPÄÄ! ollenkaan. kirjoitti:
vaan suuret harmittaa vietävästi.
Voidaanhan sitä puhua muutakin, mutta ei itse asiaa saa unohtaa eli SYÖPÄÄ!syövästä.
- puhutaan myös
ollenkaan. kirjoitti:
vaan suuret harmittaa vietävästi.
Voidaanhan sitä puhua muutakin, mutta ei itse asiaa saa unohtaa eli SYÖPÄÄ!myös syövästä,mutta tämä palsta on lähinnä perustettu ihmisille,jotka ei halua puhua koko aikaa syövästä!Myös syöpäsairaiden elämään kuuluu niin monenlaisia arkisia asioita-ei aina tarvitse keskustelun velloa syövän ympärillä.Me syöpäpotilaat tarvitsemme kiinnekohtaa ns.normaaliin elämään.Näin keväällä,jos kenellä voimia riittää,voi puuhastella ulkona ja suunnitella tulevaa kesää.Kukaan meistä ei voi varmuudella sanoa,mitä se kesä meidän elämäämmemme tuo,mutta tulevaisuuden suunnittelu antaa toivoa,että uusi kesä olisi meidän kaikkien ulottuvilla.Toki tänne saa purkaa ahdistustaan olevassa olemasta hädästään,hoidoista pahoinvointeineen,mutta olisi myös oikein otta vataan meidän muidenkin sairaitten näkökulma-meidän,joilla on suurena haaveena elää tuleva kesä ja saada nauttia siitä!
- Pemaris
puhutaan myös kirjoitti:
myös syövästä,mutta tämä palsta on lähinnä perustettu ihmisille,jotka ei halua puhua koko aikaa syövästä!Myös syöpäsairaiden elämään kuuluu niin monenlaisia arkisia asioita-ei aina tarvitse keskustelun velloa syövän ympärillä.Me syöpäpotilaat tarvitsemme kiinnekohtaa ns.normaaliin elämään.Näin keväällä,jos kenellä voimia riittää,voi puuhastella ulkona ja suunnitella tulevaa kesää.Kukaan meistä ei voi varmuudella sanoa,mitä se kesä meidän elämäämmemme tuo,mutta tulevaisuuden suunnittelu antaa toivoa,että uusi kesä olisi meidän kaikkien ulottuvilla.Toki tänne saa purkaa ahdistustaan olevassa olemasta hädästään,hoidoista pahoinvointeineen,mutta olisi myös oikein otta vataan meidän muidenkin sairaitten näkökulma-meidän,joilla on suurena haaveena elää tuleva kesä ja saada nauttia siitä!
Ei kukaan tervehenkinen ihminen jaksa jatkuvasti sairauksista kirjoittaa, kyllä siihen täytyy ottaa etäisyyttäkin, että elämä voi jatkua.
Sitä mieltä olisin... - olet ?
puhutaan myös kirjoitti:
myös syövästä,mutta tämä palsta on lähinnä perustettu ihmisille,jotka ei halua puhua koko aikaa syövästä!Myös syöpäsairaiden elämään kuuluu niin monenlaisia arkisia asioita-ei aina tarvitse keskustelun velloa syövän ympärillä.Me syöpäpotilaat tarvitsemme kiinnekohtaa ns.normaaliin elämään.Näin keväällä,jos kenellä voimia riittää,voi puuhastella ulkona ja suunnitella tulevaa kesää.Kukaan meistä ei voi varmuudella sanoa,mitä se kesä meidän elämäämmemme tuo,mutta tulevaisuuden suunnittelu antaa toivoa,että uusi kesä olisi meidän kaikkien ulottuvilla.Toki tänne saa purkaa ahdistustaan olevassa olemasta hädästään,hoidoista pahoinvointeineen,mutta olisi myös oikein otta vataan meidän muidenkin sairaitten näkökulma-meidän,joilla on suurena haaveena elää tuleva kesä ja saada nauttia siitä!
nimimerkki "puhutaan myös"..ei oo sinunkaan kirjoituksia paljon ollut täällä
aikaisemmin vai oletko joku entinen vakkari??????
- joyder
Yleensä keskustelunpalstan muodostaa ihmiset joilla on keskenänsä samaa elikkäs tässä tapauksessa linkki sairauteen syöpä.
Henkilökohtaisesti minusta on hyvä, että näitäkin palstoja on, että voi jakaa asiansa olise sitten tai sairautta, kipua ja kevätöitä puutarhassa tai mitä muuta tahansa. Hyvää on myöskin se, että täällä voi olla juuri sellainen kuin haluaa olla ja palsta näyttelee jokaiselle erilaista osaa elämästä ja ennenkaikkea antaa tiedon siitä, että juuri minä en ole yksin sairauteni syövän kanssa. - aiheet ...........
..........että eihän ne anna mitään no ,,jos ei otakkaan.............
- ALOITTANUT..
Ihan jees on puhuu niitä näitä..mutta se vaan ei saa karkoittaa itse meidän asiaamme eli SYÖPÄÄ!!!!!
Mäkin tänään olin pilateksessa ja laitoin sen jälkeen perheelle lihapullia ja sitten iski masennus tekemättömistä töistä. Mutta ketä kiinnnostaa? - Elisama
ALOITTANUT.. kirjoitti:
Ihan jees on puhuu niitä näitä..mutta se vaan ei saa karkoittaa itse meidän asiaamme eli SYÖPÄÄ!!!!!
Mäkin tänään olin pilateksessa ja laitoin sen jälkeen perheelle lihapullia ja sitten iski masennus tekemättömistä töistä. Mutta ketä kiinnnostaa?Se masennus on sellainen kurja kaveri että tulee kylään vaikka ei kutsuttaisikkaan.
No sen hiipparin vierailuista on saanut varmasti jokainen "nauttia" enemmän tai vähemmän. - Elisama
ALOITTANUT.. kirjoitti:
Ihan jees on puhuu niitä näitä..mutta se vaan ei saa karkoittaa itse meidän asiaamme eli SYÖPÄÄ!!!!!
Mäkin tänään olin pilateksessa ja laitoin sen jälkeen perheelle lihapullia ja sitten iski masennus tekemättömistä töistä. Mutta ketä kiinnnostaa?Ei taaskaan ilmesty vastaukseni sinulle.
Katson huomenna olisiko tullut.
Älä anna masennukselle valtaa. - ALOITTANUT..
Elisama kirjoitti:
Ei taaskaan ilmesty vastaukseni sinulle.
Katson huomenna olisiko tullut.
Älä anna masennukselle valtaa.Ei masennukselle voi mitään muuta kuin sietää tai lääkitä.
Mua ainakin helpottaa asiasta puhuminen ja kirjoittaminen. Silti sattuu ja raastaa. Halit kaikille masentuneille! - Elisama
ALOITTANUT.. kirjoitti:
Ei masennukselle voi mitään muuta kuin sietää tai lääkitä.
Mua ainakin helpottaa asiasta puhuminen ja kirjoittaminen. Silti sattuu ja raastaa. Halit kaikille masentuneille!No ei sitten muuta kuin kirjoittele.
Me ihmiset olemme niin eri luonteisia että toiselle auttaa toinen toiselle toinen.
Minulla taas masennukseen auttaa parhaiten yksinäisyys ja metsä sekä rukous. - hyvä tuo
ALOITTANUT.. kirjoitti:
Ihan jees on puhuu niitä näitä..mutta se vaan ei saa karkoittaa itse meidän asiaamme eli SYÖPÄÄ!!!!!
Mäkin tänään olin pilateksessa ja laitoin sen jälkeen perheelle lihapullia ja sitten iski masennus tekemättömistä töistä. Mutta ketä kiinnnostaa?masennes tekemättömistä töistä on ihan normaalia syövän kanssa elämistä. Siksi kannattaisikin kirjoittaa juuri niistä mieltä masentavista jutuista. Saman kokeneet kertovat omia kokemuksiaan. Niistä löydät pieniä murusia itsellesi.
- maar on
sairasta porukkaa. Syövän lisäksi on muitakin sairauksia. Syövän kanssa elämiseen kuuluu ihan tavallinen arki ja tavalliset asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522165
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9755- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78490Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479