sakun pennusta

me..............

minulla kahen viikon päästä täyttää 5kk narttu pentu
kysyisinkin teiltä mitä muroja syötätte pentu sakuillenne?minkä verran?annan 3kertaa päivässä 3dl turvotettuja napuja,joiduin nyt ostamaan e-kaupasta 15kg säkin kun sitä merkkiä ei myydä lähi mailla mistä kasvattaja antoi.nuo murot on tarkotettu juuri nivelille ym..niin ja sitä kysyisin vielä miten saa opetettua sisä siistiksi?pentu tekee sitä että välillä tekee ulos,mutta sitten tekee niin että käy ulkona,ei tee mitään ja sisälle tultuaan tekee.
koira joutuu olemaan noin 4-5tuntia päivässä yksin.pentu ei pyydäkkään ulos,entiset koirani oppivat helposti ulos pyytämään,samanlailla olen nytkin opettanut ja annan kunnon kiitokset ulos tehtyään.niin ja pentu ei uskalla lenkillä tehä tarpeitaan,vasta koti pihalle tekee.
kiitos jo etukäteen!!

3

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettaa tekemään ne tarpeet pihalle. Minä en koskaa laske sisälle ennen kuin tarpeet tehty ja talvel seistiin illal toista tuntia ulkona ennen kuin neiti suostu tekee tarpeet ja sit kunnon kiitos ja äkkii sisälle. Ei ihan sisäsiisti viel ole ja saman ikänen tuo mein neiti. Pisut tulee joskus kun riehuu toisen kanssa.

• nartun omistaja

Pentu sai kuivamuonaa liotettuna, pääruoka oli kuitenkin pentuNeu, lisäksi piimää liraus ja nökkönen sikajauhelihaa. Kerran päivässä raaka kananmuna kuorineen.
      Ulos vein pennun herättyä ja syötyä, en odottanut pyyntöä vaan mentiin monta, monta kertaa päivässä. Pihalle pissaaminen ja kakkaaminen oli talvipennulleni alkuun yleistä. Pikkuhiljaa oppi tekemään pusikoihin ja tienpenkoille.

• ei hyvä

Just luin yhdestä Orion pharman koiran hoito-oppaasta että raaka kanamunan valkuainen estää b-vitamiinin ja muiden aineiden imeytymisen koiran elimistöön. Kanamuna pitäisi koiralle keittää. Mielestäni ihan huuhaata luulla että raaka kananmuna auttaa pitämään turkin kiiltävänä.. ja pyh pah!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      101
      4646
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3172
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2909
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1680
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1264
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      997
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      911
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      884
    Aihe