yritin kirjautua salasanallani,joka oli ihan oikea ei onnistunut,sain uuden salasanan eikä vieläkään.olen uusi käyttäjä ja koko ajan sain yrittää useamman kerran,että pääsin sisään.nyt sekin epäonnistui.mitäs nyt tehdään?
miksi en kirjaudu sisään...
4
271
Vastaukset
- tuirep
Näin kävi minullekin tänään, olin koko aamun postissani,poistuin ja yritin kirjautua uudelleen, vastaus oli että väärä salasana, eipä olisi pitänyt kirjautua ulos välillä :o)
hei
Mä oon ollut tämän palvelun käyttäjä jo yli 6-v, mutta nyt vasta tuli ongelmia.........pääsen kat-
somaan postit mutta en päässyt omalle Treffit-siv
ustolleni. En mukamas noudata sääntöjä......kyllä
olen noudattanut, se pahus joka tän teki varmaan yks ihmeen Janita75 chatissa sil on tää nimi se ei itse noudata mitään sääntöjä se vaan haukkuu mua koko ajan. Nyt sitä ei oo näkynyt vähään aika
an siellä.............toivottavasti se ämmä pysyy
poissa ! takas sil ei oo tulemista jos mä saisin päättää siitä..............- tätineuvoo
painukaa vielä molemmat hiekkalaatikolla lyömään toisianne lappareilla päähän
- uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä tääläkin, ei onnistunut profiilin rekistöiminen perinteisesti niin piti turvautua "postin" kautta tehtyyn rekisteröintiin, joka onnistui ja pääsin jopa näkemään suomi24-postiluukkuni. Mutta kun kirjauduin sieltä pois, ja yritin myöhemmin kirjautua sivustolle uudestaan treffit-sivujen kautta niin ei pääse! ei etusivulta, ei posti-sivulta ei mistään. "väärä salasana, ei täsmää", blaa blaa. Missä mättää??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html514287Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2424082Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353178Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat183142Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis653024Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos752799Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien982483Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1282195- 472072
- 241790